Nachádzate sa tu

Získajte prehľad o nákladoch a predajoch svojich produktov

Release Bidding Fox Elements so sebou priniesol veľa nových elementov. Pomôžu vám nielen so sledovaním spárovanosti a hodnotenia produktov, ale aj monitoringom predajov a nákladov. V článku sa dozviete, kde ich nájdete a ako vám uľahčí prácu.

V polovici júna si pre vás Lišiak prichystal ďalší release s novými elementmi. Aby ste sa v nich lepšie orientovali, rozdelili sme ich prehľadne do kategórií:

  • ProduktRoka a hodnotenie produktu
  • Prehľad o výkone a nákladoch
  • Report nespárovaných produktov a čakajúcich na zaradenie
  • Štatistiky z Heureka Košíku

ProduktRoka a hodnotenia produktu

ProduktRoka je súťaž, v ktorej Heureka každoročne vyhlasuje najpopulárnejšie výrobky v jednotlivých kategóriách podľa preferencií spotrebiteľov.

Umiestnil sa váš produkt v tejto súťaži? Potom budú pre vás užitočné nové elementy, obsahujúce pozíciu produktu, jeho kategóriu a typ kategorie. Všetky dáta sa viažu k roku posledného umiestnenia.
K čomu to môžete využiť? Vytvorte si vo Feed Image Editore obrázky produktov so štítkami o umiestnení v súťaži, vďaka ktorým prilákate viac zákazníkov. Zaberie vám to len pár kliknutí.

Feed Image Editor
Ukážka obrázku z FIE.

Náš Lišiak po novom ukrýva informácie o počte odporúčaní a maximálnych aj minimálnych hodnoteniach, ktorá sa viažu na vaše predaje. Môžete s nimi pracovať tak, že si v Mergade vyberiete produkty, ktoré majú viac ako 10 hodnotení. Výber vyexportujete do formátu CSV a v tabuľkovom procesore si ich zoradíte. Vďaka tomu uvidíte, aké produkty sú medzi vašimi zákazníkmi najpopulárnejšie a zameriate sa len na tie, ktoré majú najväčší potenciál. Určite to oceníte v prípade, keď máte vo feede tisícky produktov a chcete začať s optimalizáciou.

Přehled hodnocení produktu
Výpis elementov z prehľadu hodnotenia produktu.

Prehľad o výkone a nákladoch

Chcete vedieť, ako efektívne si stojíte na Heureke? K nastaveniu správnej bidovacej stratégie vám poslúži prehľad o výkone a nákladoch. Zistíte z neho počet preklikov, celkové náklady, obrat aj počet objednávok za posledných 90 dní. To všetko pre bidované i nebidované produkty.

Nájdete tak napríklad nebidované produkty, ktoré sú populárne. Keď ich začnete bidovať, je veľká šanca, že sa u nich zvýši počet preklikov i objednávok. Môžete tiež vypočítať, koľko zákazníkov príde z bidovaných pozícií a aký je podiel nákladov na bidding na celkových nákladoch.

Přehled o výkonu a nákladech
Elementy z prehľadu o výkone a nákladoch.

Report nespárovaných produktov a čakajúcich na zaradenie

Zobrazí tie produkty, ktoré nie sú spárované a navrhne vám názov produktu i jeho kategórii podľa EAN kódu. Dáta máte uložené v Bidding Fox Elements. V Mergade si tak jednoducho týmito návrhmi naplníte PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT.

Nespárované produkty
Výpis elementov z reportu nespárovaných produktov.

Produkty čakajúce na zaradenie Heureka ešte spracováva. Skontrolujte, či posielate v XML feede správne informácie.

Produkty čekající na zařazení
Elementy z reportu produktov čakajúcich na zaradenie.

Štatistiky z Heureka Košíku

Aktuálne môžete zahrnúť do vašich výpočtov pre optimalizáciu aj dáta o predajoch z Košíka. Budú sa vám hodiť štatistiky, ako je počet objednávok, podiel nákladov na obrate alebo provízie Heureky. Zistíte:

  • koľko produktov bolo skutočne objednaných,
  • koľko ste zaplatili na províziu Heureke,
  • a čo vás to stálo.
Statistiky Košíku
Ukážka elementov zo štatistík Košíka.

V článku sme zhrnuli nové vylepšenia, ktoré reagujú na užívateľské potreby a požiadavky. Uľahčia vám  orientáciu v nákladoch i predajoch a pomôžu pri optimalizácii inzercie. Dajte nám vedieť, ako sa vám s elementmi pracuje. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.