Nachádzate sa tu

Ako si rozdeliť sortiment podľa (počtu) hodnotení na Heureke

Určite ste už niekedy riešili, s ktorými produktmi začať pri optimalizácii inzercie. Teraz si ukážeme spôsob, ako na produkty nazerať.

Možnosťou je segmentácia produktov na základe počtu hodnotení na Heureke, celkového skóre produktu alebo počtu napísaných recenzií. Aby ste tieto čísla nemuseli hľadať na Heureke ručne, popíšeme si automatizovaný postup na pár kliknutí pomocou makra. Rozdelíte tak vaše spárované produkty do šiestich skupín – Mergado výberov.

Ako makro pracuje

Spustené makro vytvorí 6 výberov podľa počtu hodnotení v elemente BFE_S_H_PRODUCT_RATING_COUNT. Makro je nastavené takto:

  • 1. hladina podľa hodnotenia – produkty do 10 hodnotení vrátane,
  • 2. hladina podľa hodnotenia – produkty do 30 hodnotení vrátane,
  • 3. hladina podľa hodnotenia – produkty do 50 hodnotení vrátane,
  • 4. hladina podľa hodnotenia – produkty do 80 hodnotení vrátane,
  • 5. hladina podľa hodnotenia – produkty s viac ako 80 hodnoteniami,
  • Produkty bez hodnotenia – produkty s 0 hodnoteniami.
Vytvorené výbery makrom
Vytvorené výbery makrom

Hladiny si nastavíte ešte pred spustením makra tak, aby vyhovovali vašej potrebe. Zmeniť môžete taktiež spôsob, podľa čoho budete produkty rozraďovať. Jednou z možností je napríklad podľa počtu recenzií, celkového hodnotenia alebo počtu hodnotení.

Postup

  1. Prepojte Keychain s Heurekou.
  2. Zapnite aplikácie Bidding Fox a Bidding Fox Elements.
  3. V Bidding Foxe nastavte stratégiu na všetky produkty, napr. ako test, pokiaľ nechcete meniť cenu za preklik.
  4. V Bidding Fox Elements vyberte elementy, podľa ktorých budete produkty vyberať – v našom príklade je to BFE_S_H_PRODUCT_RATING_COUNT. Najneskôr do 48 hodín se element naplní hodnotami, pokiaľ máte Overené zákazníkmi. 
  5. Spustite makro Segmentácia podľa počtu hodnotení produktov [Bidding Fox Elements + Bidding Fox].
Ukážka spomínaného makra
Ukážka spomínaného makra

Ako využiť rozdelenie produktov do skupín

Vo výbere „5. hladina podľa hodnotenia“ nájdete produkty, ktorým dali zákazníci najviac hodnotení. To je silným indikátorom, že tieto produkty sa dobre predávajú a je o ne záujem. Skontrolujte si preto, či máte správne uvedenú dopravu, varianty, darčeky, názvy produktov a či sa vám nespárovali do nesprávnych kariet.
Nové segmenty produktov zapojíte aj do cenotvorby, s ktorou vám pomôže pricingový automat Pricing Fox.
Jednou z variánt je aj skombinovanie tohto makra s ďalším makrom, ktoré vám prezradí darčeky konkurencie a pomôže vám tak začať s kontrolou produktov, o ktoré je najväčší záujem.

 

 

Dúfame, že vám návod dobre poslúži alebo vás inšpiruje, ako pracovať s množstvom produktov. Pokiaľ vás zaujíma ako pracovať s makrami, pozrite si videonápovedu. A ak vás zaujíma ako využiť ďalšie dáta z BFE, prihláste sa na školenie.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.