Nachádzate sa tu

Ešte viac elementov a viac dát

Po intenzívnom zdokonaľovaní lišiaka prišli na rad aj Bidding Fox Elements. Release obsahoval okrem iného množstvo nových elementov, s ktorými sa môžete pekne vyhrať. V článku si povieme o všetkých novinkách a na čo ďalšieho sa v aplikácií pripraviť.

Prečo používať Elements a Bidding Fox zároveň

Ako sme už spomínali, release priniesol do aplikácie nové elementy. Iba v prípade, že budete mať obe aplikácie zapnuté vo vašom projekte, môžete si zapnúť všetky elementy, o ktorých si dnes povieme. Jedná sa napríklad o tie, ktoré nesú hodnotenie produktov a počtov recenzií. Vďaka nim môžete následne vo feede zistiť, ako sa ktorým produktom darí.

Majte na pamäti, že vždy záleží na akom type projektu máte obe aplikácie aktívne – na Heureka.sk/.cz budete mať elementy iba z Heureky. To isté platí aj pre Zboží.cz.

Elementy vzťahujúce sa ku karte produktu na Heureke
Elementy vzťahujúce sa ku karte produktu na Heureke
Nové elementy ku Zboží.cz
Nové elementy ku Zboží.cz

Za vypichnutie stojí tiež element „Je produkt spárovaný?“. Informáciu teraz uvidíte priamo vo feede. Ten môžete nahrať do vami obľúbeného analytického nástroja a ďalej s týmto sortimentom pracovať. Jedna z možných úprav je prepisovať aj názov produktu, ale možností a kombinácií je bezspočet.

Zoznam noviniek

Nižšie sme vám vypísali tie novo pridané, ktoré môžu vaše kúzelnícke schopnosti ešte rozšíriť:

Údaje čerpajúce sa z produktovej karty Heureky:

  • url adresa obrázku
  • názov kategórie
  • názov produktu
  • výrobca
  • hodnotenie produktu
  • počet hodnotení
  • počet recenzií
  • počet biddingových pozícií v produkt. karte
  • počet pozícií podľa ceny v produk. karte
  • pozícia v biddingu 
  • pozícia podľa ceny
  • najnižšia cena na karte
  • najvyššia cena na karte
  • url adresa karty
  • Som na TOP pozícií?
  • Je zapnutý na top pozícií Heureka košík?
  • Je produkt spárovaný?
  • celkový počet eshopov na karte

 

Údaje čerpajúce sa z produktovej karty Zboží.cz:

  • názov produktu
  • pozícia v biddingu
  • pozícia podľa ceny
  • počet biddingových pozícií v produkt. karte
  • počet pozícií podľa ceny v produk. karte
  • najnižšia cena na karte
  • najvyššia cena na karte
  • url adresa karty
  • Je produkt spárovaný?

 

Dalšie nové elementy:

  • Mergado url produktu

 

V release sme sa snažili zahrnúť čo najviac požiadaviek, ktoré ste nám napísali. Ak by vás preto napadli ďalšie námety, ktoré by vám uľahčili v našich aplikáciách prácu, neváhajte sa nám ozvať. Na ďalších vylepšeniach neúnavne pracujeme, sledujte nás na blogu a sociálnych sieťach!

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.