Nachádzate sa tu

Ešte viac elementov a viac dát

Po intenzívnom zdokonaľovaní lišiaka prišli na rad aj Bidding Fox Elements. Release obsahoval okrem iného množstvo nových elementov, s ktorými sa môžete pekne vyhrať. V článku si povieme o všetkých novinkách a na čo ďalšieho sa v aplikácií pripraviť.

Prečo používať Elements a Bidding Fox zároveň

Ako sme už spomínali, release priniesol do aplikácie nové elementy. Iba v prípade, že budete mať obe aplikácie zapnuté vo vašom projekte, môžete si zapnúť všetky elementy, o ktorých si dnes povieme. Jedná sa napríklad o tie, ktoré nesú hodnotenie produktov a počtov recenzií. Vďaka nim môžete následne vo feede zistiť, ako sa ktorým produktom darí.

Majte na pamäti, že vždy záleží na akom type projektu máte obe aplikácie aktívne – na Heureka.sk/.cz budete mať elementy iba z Heureky. To isté platí aj pre Zboží.cz.

Elementy vzťahujúce sa ku karte produktu na Heureke
Elementy vzťahujúce sa ku karte produktu na Heureke
Nové elementy ku Zboží.cz
Nové elementy ku Zboží.cz

Za vypichnutie stojí tiež element „Je produkt spárovaný?“. Informáciu teraz uvidíte priamo vo feede. Ten môžete nahrať do vami obľúbeného analytického nástroja a ďalej s týmto sortimentom pracovať. Jedna z možných úprav je prepisovať aj názov produktu, ale možností a kombinácií je bezspočet.

Zoznam noviniek

Nižšie sme vám vypísali tie novo pridané, ktoré môžu vaše kúzelnícke schopnosti ešte rozšíriť:

Údaje čerpajúce sa z produktovej karty Heureky:

  • url adresa obrázku
  • názov kategórie
  • názov produktu
  • výrobca
  • hodnotenie produktu
  • počet hodnotení
  • počet recenzií
  • počet biddingových pozícií v produkt. karte
  • počet pozícií podľa ceny v produk. karte
  • pozícia v biddingu 
  • pozícia podľa ceny
  • najnižšia cena na karte
  • najvyššia cena na karte
  • url adresa karty
  • Som na TOP pozícií?
  • Je zapnutý na top pozícií Heureka košík?
  • Je produkt spárovaný?
  • celkový počet eshopov na karte

 

Údaje čerpajúce sa z produktovej karty Zboží.cz:

  • názov produktu
  • pozícia v biddingu
  • pozícia podľa ceny
  • počet biddingových pozícií v produkt. karte
  • počet pozícií podľa ceny v produk. karte
  • najnižšia cena na karte
  • najvyššia cena na karte
  • url adresa karty
  • Je produkt spárovaný?

 

Dalšie nové elementy:

  • Mergado url produktu

 

V release sme sa snažili zahrnúť čo najviac požiadaviek, ktoré ste nám napísali. Ak by vás preto napadli ďalšie námety, ktoré by vám uľahčili v našich aplikáciách prácu, neváhajte sa nám ozvať. Na ďalších vylepšeniach neúnavne pracujeme, sledujte nás na blogu a sociálnych sieťach!

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.