Nachádzate sa tu

Prispôsobte si obsah elementov podľa svojich priorít

Pred nedávnom sme vám predstavili novinku spočívajúcu v rozšírení elementov z produktovej karty Heureky a Zboží.cz. A máme tu ďalšiu nadstavbu týchto možností. Akú? Dozviete sa v tomto článku.

Aké elementy pribudli v Bidding Fox Elements

Pripomeňme si, čo obnášal posledný release Bidding fox Elements. Rozšírili sme množstvo elementov o údaje z produktových kariet Heureky a Zboží.cz. Aby ste s týmito dátami mohli pracovať, musíte mať zapnutú aplikáciu Bidding Fox. Dôvod je jednoduchý – BFE musí odniekiaľ dáta čerpať a tým zdrojom je práve lišiak. V minulom článku na blogu nájdete výpis všetkých nových elementov a tiež tipy, ako s nimi pracovať.

Nastavenie údajov v elementoch

K elementom „Ponuky podľa ceny“ a „Ponuky v biddingu“ z kariet produktov Heureky a Zboží.cz sme pridali možnosť nastavenia ich obsahu. Prakticky to funguje tak, že kliknete na ozubené kolieska a vyskočí vám tabuľka, v ktorej si zaškrtnete, aké informácie potrebujete.
Varianty nastavenia obsahu elementov Heureka:

  • pozícia,
  • názov e-shopu,
  • cena,
  • dostupnosť,
  • darčeky,
  • garancia vrátenia,
  • cena dopravy,
  • Heureka košík,
  • hodnotenie e-shopu,
  • ověřené zákaznikmi.
Nastavenie elementov Heureka
Nastavenie elementov Heureka

Varianty nastavenia obsahu elementov Zboží.cz:

  • pozícia,
  • ID e-shopu,
  • cena,
  • dostupnosť,
  • cena dopravy.
Nastavenie elementov Zboží.cz
Nastavenie elementov Zboží.cz

Príkladom môže byť cena dopravy. Hodnotu môžete upraviť keď chcete byť konkurencii v pätách a prispôsobíte ju tak, aby nebola príliš rozdielna s konkurenčnými e-shopmi. Ďalším variantom je napríklad dostupnosť – môže byť výhodou, ak iné e-shopy nemajú tovar skladom. Pomocou Elements a Mergado makier môžete taktiež odhaliť konkurenčné darčeky, ktoré môžu v bitke o zákazníka zohrať výraznú úlohu. Ako na to v šiestich krokoch opísal Jirka v článku.

 

Ak vám v elementoch nejaké informácie chýbajú, obráťte sa na nás. Pomôžeme vám tým ušetriť prácu a čas. Budeme radi za nápady a tipy, aby sme aplikáciu mohli čo najviac prispôsobovať užívateľom.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.