Nachádzate sa tu

Sledujte priamu konkurenciu v Bidding Foxe

O tom, že sledovanie konkurenčných e-shopov je jedným z najdôležitejších procesov, ktoré by mal každý e-shopár a markeťák robiť, určite písať nemusíme. Aby sme vám uľahčili prácu, pridali sme do Bidding Foxu report konkurencie. Zatiaľ sme predstavili jeho základné a rozšírené funkcie. Teraz vám ukážeme, ako nastavíte sledovanie vybraných e-shopov.

Monitoring konkurencia je časovo veľmi náročný a občas nie je jasné, kto sa medzi konkurentov radí. Aby sme vám ušetrili túto prácu, naučili sme Bidding Fox strážiť obchody, ktoré predávajú rovnaký sortiment ako vy. Okrem sledovania ceny produktov, doby a ceny dopravy, pozície v biddingu a pozície podľa ceny, vie Lišiak zobraziť aj priemerné hodnoty a porovnať, v ktorých oblastiach ste lepší. Záložku konkurencie nájdete aj na podstránke Produkty, kde ju môžete kombinovať s ďalšími filtrami.

Sledujte vybrané konkurentmi vášho e-shopu

Bidding Fox do konkurencie zahŕňa e-shopy, ktoré predávajú rovnaký sortiment produktov ako vy.

Vy si vyberte medzi vypísanými e-shopmi tie, ktoré vás zaujímajú najviac, zaškrtnutím poľa sledovať alebo ich vyhľadať podľa názvu.

Ukážka sledovania jednotlivých obchodov
Ukážka sledovania jednotlivých obchodov

Vo výpise a porovnaní obchodov si môžete zobraziť len tie, ktoré sledujete.

Filter iba sledovaných konkurentov
Filter iba sledovaných konkurentov

Sledované e-shopy sa vám potom zobrazia v karte Konkurencia na podstránke Produkty.

Vďaka tejto podstránke budete mať vždy prehľad o vašej aktuálnej konkurencii, nových e-shopoch, ktoré predávajú rovnaký tovar a o tom, či máte správnu cenotvorbu. Všetky tieto cenné informácie nájdete na pár kliknutí pekne pohromade.

Kontrolujete pravidelne spárovanosť produktov? Pozrite sa, ako na to s pomocou aplikácie Bidding Fox Elements.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.