Nachádzate sa tu

Jednoduchá implementácia dát z Bidding Foxu do Google Spreadsheets

Ak chcete vedieť, ako sa darí vašej inzercii na porovnávačoch tovaru, je nutné venovať pozornosť vyhodnocovaniu. Skúsený správca e-shopu potrebuje mať po ruke aktualizované informácie o produktoch. Pripravili sme návod, ktorý vám uľahčí prácu s dátami.

Exportujte s Lišiakom

Dáta o svojich a konkurenčných produktoch získate niekoľkými spôsobmi. Okrem toho, že si exporty môžete nechať posielať pravidelne na e-mail, existuje aj ďalšia varianta – vytvorenie trvalého odkazu. V oboch prípadoch môžete vygenerovať tri rôzne formátyCSV, XLS a HTML. Informácie obsiahnuté v trvalom odkaze sú aktualizované automaticky dvakrát denne. Vďaka tomu budete mať vždy čerstvé údaje o produktoch.

Tlačítko pre export produktov
Tlačítko pre export produktov
TipOdkaz si skopírujte a uložte ako záložku do webového prehliadača. Týmto spôsobom môžete export kedykoľvek zdielať či už kolegovi alebo klientovi.

S akým formátom pracovať

Pre import dát do Google Spreadsheets je potrebné vygenerovať export vo formáte CSV. Výsledný odkaz exportu následne implementujete do tabuľky.

Výber exportu v CSV formáte
Výber exportu v CSV formáte

Ako na to

  • Vyfiltrujte si výber produktov, s ktorými chcete ďalej pracovať
  • Vytvorte export vo formáte CSV
  • Označte checkbox „Vygenerovať verejný odkaz“
  • Následne odkaz importujte do Google Spreadsheets
  • Vyberte si bunku, v ktorej chcete, aby tabuľka začínala     
  • Pomocou funkcie „IMPORTDATA“ vložte svoj skopírovaný odkaz exportu
  • Dáta máte importované a môžete sa pustiť do práce

V praxi to bude vyzerať nasledovne:

=IMPORTDATA("skopírovaný-odkaz-exportu")

Import odkazu do tabuľky
Import odkazu do tabuľky

 

Dostali sme sa na koniec stručného návodu o práci s exportom. Veríme, že spracovávanie dát bude pre vás o niečo jednoduchšie. Na blogu a sociálnych sieťach môžete sledovať ďalšie články a novinky, ktoré pre vás pripravujeme.

Pridať nový komentár

Ze života biddingového automatu

Vstupná stránka vs. ITEM_ID
Pri nastavovaní aplikácie Bidding Fox máte možnosť vybrať si, podľa čoho budete párovať štatistiky k produktom. Rozlišujeme dve možnosti –⁠ párovanie podľa vstupnej stránky alebo ITEM_ID. Obe sa vyznačujú špecifickým správaním a majú výhody a nevýhody. Zistite o nich viac.
Certifikovaní partneri
Neviete si rady s inzerciou na Heureke a Zboží.cz? Zverte svoj e-shop do skúsených rúk našich certifikovaných partnerov.
Prvá biddingová stratégia
Zapnutím aplikácie práca nekončí. Iba so správne nastavenými stratégiami bude Bidding Fox vedieť, ako má pre váš e-shop pracovať. Zistite viac, aby aj vaša inzercia bežala ako riadne premazaný stroj.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.