Nachádzate sa tu

Exporty už len s aktuálnymi dátami

Sledujete pravidelne reporty alebo s nimi často pracujete? Boli by ste radi, keby boli dáta stále aktuálne a nemuseli ste exporty generovať manuálne stále dokola? Tak z tejto novinky budete mať radosť.

Naučili sme lišiaka generovať odkaz, kde budete mať exporty s aktuálnymi dátami. Čo to znamená? Predstavte si, že ste na stránke Produkty, uložili ste filter a zvolili ste možnosť exportovať do CSV. Vyskočí vám okno, v ktorom nájdete pod voľbou „Vygenerovať trvalý odkaz“ adresu, ktorú si skopírujete pre ďalšie spracovanie. Ak niektorý z produktov z tohto exportu vypadne, pretože už nebude patriť napríklad medzi nespárované produkty, premietne sa vám to do vášho exportu, ktorý aplikácia dvakrát denne aktualizuje. Odkaz si môžete vygenerovať pre všetky CSV exporty produktov, takže aj pre tie z Diagnostiky.

Generovanie exportu
Generovanie exportu

Ak chcete dáta v exporte aktualizovať v konkrétny okamih, stačí na stránke Nastavenia kliknúť na ikonku pre pregenerovanie.

Pregenerovanie exportu
Pregenerovanie exportu

Ďalšou inováciou, ktorá vám uľahčí prácu s reportmi, je možnosť automatického zasielania na e-mail v pravidelnom intervale. Túto novú funkciu nájdete po kliknutí na „Vygenerovať trvalý odkaz“, pod tlačidlom „Nastaviť export“.

Možnosti exportu
Možnosti exportu
Nastavenie exportu
Nastavenie exportu

Práca s dátami v tabuľkách Google

Do Google Spreadsheets dostanete dáta pomocou funkcie IMPORTDATA.

Príklad:

=importdata("adresa-csv-z-bidding-foxu")

Dáta v tabuľke Google
Dáta v tabuľke Google

 

Veríme, že sme vám týmto posunom Lišiaka ušetrili ďalší užitočný čas. Využitie exportov je dôležité a vďaka týmto vylepšeniam si môžete napríklad vytvoriť dashboard pre sledovanie spárovanosti svojich klientov. Neviete ako na to? Tak o tom napríklad nabudúce. Teraz budeme radi, keď nám napíšete, ako túto novinku využijete.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.