Nachádzate sa tu

Ako na ukládanie filtrov na podstránke Produkty

Vyznať sa medzi všetkými produktmi, ktoré máte v ponuke môže dať občas zabrať. Aby sme vám prácu zjednodušili, na podstránke Produkty máte takmer neobmedzené množstvo možností filtrovania vo feede. Jednotlivé kombinácie vlastností produktov si môžete uložiť a pracovať s nimi opakovane. Pozrite sa, ako vaše filtre uložíte.

NASTAVENIE FILTRA NA PODSTRÁNKE PRODUKTY V BIDDING FOXE

  • Na podstránke Produkty vyberte z možností tie, ktoré zodpovedajú vašim požiadavkám.
    • Napr. spárované produkty, ktoré sú mimo bidding.
Výber parametrov pre filtrovanie produktov.
  • Bidding Fox vám vypíše všetky produkty, ktoré týmto vlastnostiam zodpovedajú.
  • Filter uložte a pomenujte tak, aby ste sa vždy rýchlo zorientovali v tom, o aký filter sa jedná.
Uloženie nastaveného filtra
  • Na podstránke Produkty ho potom vždy nájdete v hornej lište.
Uložené filtre

Váš uložený filter môžete nastaviť ako vlastnú metriku v Diagnostike a sledovať ho v grafe. Ako na to si prečítajte v tomto článku.

Vyskúšajte Bidding Fox na 14 dní zadarmo a ušetrite až jeden pracovný deň v týždni.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.