Nachádzate sa tu

Dostaňte sa do výsledkov Seznam vyhľadávania

Zboží.cz rozšírilo možnosti svojej inzercie. Ponuky sa odteraz automaticky zobrazujú aj vo vyhľadávaní na Seznamu. Na nasledujúcich riadkoch si zhrnieme, ako vám Bidding Fox pomôže.

Rozšírenie možností zobrazovania ponúk na Zboží.cz

Táto zmena môže ovplyvniť výkon kampaní vo Výsledkoch hľadania. Ako sa ale riadi relevantnosť zobrazovania a radenia? Volí sa na základe MAX_CPC_SEARCH z vášho feedu. Ak ste s týmto elementom doteraz nepracovali, čítajte ďalej.

inzerce v seznam vyhledávání
Inzercia v Seznam vyhľadávaní.
Zboží.cz chce zjednodušovať a zprehľadňovať inzerciu v rámci Seznam nákupov. Inzerenti tak budú v budúcnosti obsluhovať celú svoju ponuku cez jednu platformu.

Chcete, aby bola vaša ponuka viac vidieť? Nastavte si maximálnu cenu za preklik, ktorú Zboží.cz rozlišuje pre:

  • detail produktu,
  • a vyhľadávanie:
    • naprieč celým porovnávačom,
    • v kategórii, do ktorej produkt spadá,
    • a na Seznamu.

Nastavenie v Bidding Foxe

Bidding môžete nastaviť buď priamo v administrácii porovnávača alebo vo vašom feede, ktorý do neho posielate. Úpravy feedu vykonáte vďaka našej aplikácii Bidding Fox.
Pre MAX_CPC_SEARCH zadáte koeficient, ktorým sa vynásobí vypočítané CPC pre ponuky v produktovej karte. Výsledok sa potom vygeneruje do príslušného elementu. Ak zabudnete koeficient vyplniť, Lišiak bude automaticky počítať s defaultne nastaveným koeficientom 1.

strategie v Bidding Foxu
Nastavenie ceny za preklik v stratégii.
V prípade, že nechcete element generovať, necháte koeficient prázdny.

To môžete kombinovať s nastavením rozpočtov alebo automatickým zapnutím a vypnutím. Po aplikovaní stratégií sledujte výkon vašej inzercie pomocou štatistík v Prehľade. Budete mať prehľad o preklikoch, objednávkach, obrate i ďalších.

Statistiky v Bidding Foxu.
Štatistiky v Bidding Foxe.

V tomto článku sme si ukázali, ako vám Lišiak pomôže pri nastavení maximálnych cien za preklik. Pre ďalšie tipy zo sveta biddingu sledujte náš blog.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Prečo Heureka hlási price_don't_match a ako sa tohto varovania zbaviť ? Vďaka drobnej úprave skriptu merania konverzí to teraz pôjde ako po masle. V článku vám ukážeme, ako na to.
Chystáte sa použiť párovanie dát ku produktom podľa CODE v Bidding Foxe? Máme pre vás jednoduchý návod, ako CODE dostať do Heureka feedu zo Shoptetu. Nepotrebujete zložité úpravy pravidiel, celý postup je rýchly a zvládne ho každý e-shopár.
Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.