Čo robiť, keď je na Heureke neaktívny PPC režim

Premýšľate, či má zmysel sa pridať na Heureku? Ak predávate tovar, ktorý ponúkajú aj iné e-shopy, odpoveď znie - rozhodne áno! Byť na Heureke je ale len prvý krok. Nasledovať by malo zviditeľnenie v boxe odporúčaných obchodov. Ako na to a čo keď to nejde?

PPC REŽIM NA Heureke

Do boxu odporúčaných obchodov svoj e-shop dostanete, keď sa zapojíte do PPC režimu a dobijete kredit. To nastavíte jednoducho v administrácii. Zapojiť sa môže každý a získate tým mnoho výhod.

  • Spárovanie do kategórií a produktových kariet.
  • Možnosť vyhľadávania podľa parametrov pomocou filtrov.
  • Zapojenie do biddingu.

PPC režim prináša e-shopom preukázateľné výsledky. Napríklad až 3x viac kliknutí. Ak vás zaujíma viac, pozrite sa na infografiku od Heureky.

NEAKTÍVNY PPC REŽIM NA HEUREKE

Občas sa môže stať, že v produktovej karte, nie je aktívny box odporúčaných obchodov.
V takejto karte sa obchody radia podľa ceny, ako keby boli vo fulltextovom vyhľadávaní a nemožno ich biddovať.

Pokiaľ na tento problém narazíte, skúste kontaktovať Heureku na podpora@heureka.sk a uvidíte, či sa váš problém dá vyriešiť.

AKO SPOZNÁM, KDE NIE JE AKTÍVNY BOX DOPORUČENÝCH OBCHODOV

Vďaka používaniu Bidding Foxu nemusíte prechádzať všetky produktové karty a kontrolovať ich. Na podstránke Diagnostika v karte Problémy vidíte aktuálny počet spárovaných produktov, u ktorých nie je aktívny PPC režim. Môžete ich vyhľadať a získate ich zoznam v aplikácii alebo v .csv dokumente.

V prípade, že sa problém nedá vyriešiť rýchlo, zamerajte sa na ostatné výrobky a celkovú spárovanosť vo vašom feede. Zaujíma vás, ako funguje Diagnostika v Bidding Foxe? Vyskúšajte ho na 15 dní zadarmo a uvidíte, či prinesie viac objednávok aj vám.

Pridať nový komentár

Ďalšie články

Ako na PPC režim na Heureke
Na Heureke sa často stretávame s pojmom PPC režim. Aký je teda rozdiel medzi FREE a PPC režimom a prečo je okolo biddingu na Heureke taký rozruch?