Nachádzate sa tu

Májové lišiacke novinky

Jar je za nami a slniečko začína svietiť čím ďalej viac. Než vymeníme mikiny za plavky, poďme si predstaviť novinky za uplynulé štyri týždne.

Čo sa dialo v našej dielni

Na Youtube nájdete dve nové videonávody, ktoré vám pomôžu sa vyznať v Bidding Foxe a efektívnejšie ho využívať. V hľadáčiku sme mali stránku Stratégia a následne Diagnostiku – mrknite na ne. Pripravili sme si pre vás aj písaný návod, tentokrát o segmentácii produktov podľa počtu hodnotenia pomocou Bidding Fox Elements a makier.

Aplikácia Pricing Fox vypustila do sveta nový web. Jeho súčasťou je aj blog, na ktorom máte popísané, ako si nástroj nastaviť alebo ako postupovať pri prepojení nového lišiaka a Shoptetu. Sledujte appku na sociálnych sieťach či Youtube – ich obsah rozširujeme a nastavenie automatickej cenotvorby tak bude ešte jednoduchšie.

Sériové obrázky jedine bez chýb

Okrem releasu si Feed Image Editor pripravil ďalšiu výraznú novinku a tou je audit produktových obrázkov. Stačí len nahrať URL adresu vášho feedu a behom chvíľky odhalíte všetky chyby, ktoré vám bránia v inzercii. Princíp je veľmi podobný tomu, aký poznáte pri audite feedu v Mergade. A ešte majú jednu spoločnú vec – oba sú zadarmo. Postup práce a tipy si môžete prečítať na blogu Mergada.

Akcia, diagnostika a spojenie dvoch výrazných mien

Na Zboží.cz napísali článok, kde popisujú prehľad chýb v XML feede.
Heureka informovala o spustených content zmenách či o tom, ako aprílová e-commerce medziročne rástla. Rovnako ako minulý rok si aj tentokrát pripravili promo akciu spolu so Zľavomatom. Cieľom je motivácia zákazníkov dávať e-shopom recenzie. Predajcom sa tým zvyšuje dôveryhodnosť a šanca na získanie či udržanie certifikátu Overené zákazníkmi, ktorý umožňuje bidding produktov.
Máj priniesol aj novú spoluprácu Zásielkovne a Alzy. Konkrétne sa jedná o možnosť vyzdvihnutia zásielok v AlzaBoxoch. Tým sa obohacujú dodacie alternatívy nielen zákazníkom, ale aj samotným e-shopárom. Podrobnejšie informácie spísali kolegovia z Mergada alebo ich nájdete priamo na blogu Zásielkovne.

 

So súhrnom májových udalostí sme na konci. Sledujte aj naďalej náš blog alebo sociálne siete a užite si skok do prvého teplejšieho mesiaca.

Pridať nový komentár

Ze života biddingového automatu

Vstupná stránka vs. ITEM_ID
Pri nastavovaní aplikácie Bidding Fox máte možnosť vybrať si, podľa čoho budete párovať štatistiky k produktom. Rozlišujeme dve možnosti –⁠ párovanie podľa vstupnej stránky alebo ITEM_ID. Obe sa vyznačujú špecifickým správaním a majú výhody a nevýhody. Zistite o nich viac.
Certifikovaní partneri
Neviete si rady s inzerciou na Heureke a Zboží.cz? Zverte svoj e-shop do skúsených rúk našich certifikovaných partnerov.
Prvá biddingová stratégia
Zapnutím aplikácie práca nekončí. Iba so správne nastavenými stratégiami bude Bidding Fox vedieť, ako má pre váš e-shop pracovať. Zistite viac, aby aj vaša inzercia bežala ako riadne premazaný stroj.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.