Nachádzate sa tu

Marcové lišiacké novinky

V marci sme nestíhali ani sledovať dni a už je celý mesiac preč. Zrejme každému z nás toto obdobie zamiešalo kartami. Aby ste nemuseli tráviť čas ďalším dohľadávaním informácií, prinášame tradičný súhrn toho, čo sa vo svete tovarových porovnávačov za posledných tridsať dní stalo.

Mesiac v znamení videonávodov a Elements

Na náš Youtube kanál sme pridali dve nové videá, ktoré vám napovedia ako najlepšie nastaviť lišiaka po jeho zapnutí. Ak si neviete s niečím rady ohľadom nastavenia projektu alebo stratégií, doporučujeme zhliadnuť. Prácu vám uľahčí aj náš checklist, kde si môžete všetky splnené úlohy odškrtávať.

Významný release sa týkal Bidding Fox Elements, ktoré teraz vedia pracovať s viac než 300 elementami. Po novom čerpajú údaje z produktových kariet na Heureke a Zboží.cz. Otvárajú sa tak brány ešte efektívnejšiemu biddingu, ak využívate aj appku Bidding Fox. Podrobnosti a tipy sme popísali v článku. Radi by ste postavili inzerciu na dátach? Aktualizovaný súhrn všetkého, čo vám aplikácia ponúka nájdete na našom blogu.

Elementy z Heureka produktovej karty
Elementy z Heureka produktovej karty

Rozšírili sme aj ponuku školení o možnosť individuálneho workshopu. Ak by ste mali záujem preškoliť váš tím, vyjdeme vám v ústrety. Viac informácií nájdete na webe.

Novinky v Mergade

Kolegovia z Mergada nelenili a odpálili zhruba v polovici marca plánovaný release. Obsahoval vylepšenia a nové funkcieočakávané makrá a plánovač pravidiel. Pozrite sa na ich blog. Majú pekne vypracované návody a články, vďaka ktorým budete vedieť o všetkom dôležitom.

Prispôsobovanie sa stávajúcej situácií muselo prísť na všetkých frontoch a aby ste neprišli o plánovaný MergadoFest, zvolili online riešenie. Jednotlivé prednášky si môžete pustiť z pohodlia domova. Čo presne je v pláne? Prečítajte si na stránkach Mergada.
Sledujte dôležité informácie – okrem spomínaného tam nájdete aj pravidelne aktualizovaný článok týkajúci sa svete e-commerce v karanténe.

Za zmienku stojí aj aplikácia Feed Image Editor. Marek na blogu pridáva články o Ceste k ideálnemu image feedu. Zlepšuje sa nezanedbateľne aj samotná aplikácia. A čo viac, aj v nej sa dajú zapojiť Bidding Fox Elements. Sledujte blog alebo sociálne siete, kde nájdete v najbližších dňoch pripravovaný návod.

Čo si pripravila Heureka a ďalší

Tak ako ste už zvyknutí, prebehlo spustenie plánovaných content zmien na Heureke. K tomu je dôležité si pripomenúť nastávajúce nové povinné parametre v segmente móda a nábytok.
Heureka vás na svojom blogu informuje tiež o tom, aké opatrenia prijali v súvislosti s doterajšou situáciou. Jedná sa napríklad o dočasné obmedzenie dobierok. K prečítaniu doporučujeme aj článok o aktuálnom stave dopravcov. Mimo iného predĺžila skúšobnú dobu css programu alebo vám radí, ako pracovať s negatívnou spätnou väzbou, aby nedošlo k strate overené zákazníkmi. Aby ste z Heureky dostali maximum, nemal by vašej pozornosti uniknúť Heureka Košík. Čo vám služba prinesie sa dočítate tu.

Aj Zásilkovňa šla naproti svojím zákazníkom a aby uľahčili doručenie tovaru, zriadili Zásilkovňa Drive. O postupe spoločnosti v krízovom období si prečítajte na ich blogu.

 

Na záver vám chceme popriať veľa zdaru a síl. Ak by ste sa stretli s akýmkoľvek problémom v našich aplikáciách alebo by ste potrebovali poradiť, neváhajte sa na nás obrátiť – sme tu pre vás.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.