Nachádzate sa tu

Bidding Fox Elements tipy V. - podiel nákladov na obrate

Pri inzercii je nevyhnutné vyhodnocovať a optimalizovať kampane, aby sa dlhodobo finančne vyplácali. Nechcete predsa zbytočne vyhadzovať peniaze do vzduchu. Ako teda identifikovať v inzercii produkty, ktoré majú príliš vysoké náklady? Začnite pracovať s Bidding Fox Elements.

Aktivujte elementy

  • BFE_H_TOTAL_COST, vďaka ktorému budete vedieť, aké máte náklady na jednotlivé produkty.
  • BFE_H_SALES, který vás informuje o výške obratu z daného produktu.
  • BFE_H_COST_OF_SALES, alebo jednoducho povedané, podiel nákladov na obrate. Hodnotu PNO môžete sledovať na úrovni 1, 7 alebo 30 dní.

Právě poslední element vám dá nejvíce informací o tom, jak je pro vás inzerce daného produktu výhodná. PNO je třeba dopředu vypočítat a stanovit si maximální přípustnou mez. Produkty, které tuto hranici překročí je třeba co nejrychleji optimalizovat.

Posledný zmienený element poskytuje najviac informácií o tom, ako a či vôbec sa vaša inzercia vypláca. Produkty, ktoré prekročia vami nastavenú maximálnu výšku PNO je potrebné čo najrýchlejšie optimalizovať.

Výber elementov v aplikácii Bidding Fox Elements.
Aby element BFE_H_COST_OF_SALES fungoval, musíte mať aktívne meranie konverzií z Heureky.

V Mergade nastavte výber

  • BFE_H_COST_OF_SALES_30 < 25

V tomto výbere budú produkty, u ktorých PNO presiahlo 25 % za posledních 30 dní.

Výber produktov v Mergade.

Bidding Fox Elements vám pomáha využívať dáta na 100 %. Začnite s ním pracovať aj vy.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.