Nachádzate sa tu

Bidding Fox Elements tipy V. - podiel nákladov na obrate

Pri inzercii je nevyhnutné vyhodnocovať a optimalizovať kampane, aby sa dlhodobo finančne vyplácali. Nechcete predsa zbytočne vyhadzovať peniaze do vzduchu. Ako teda identifikovať v inzercii produkty, ktoré majú príliš vysoké náklady? Začnite pracovať s Bidding Fox Elements.

Aktivujte elementy

  • BFE_H_TOTAL_COST, vďaka ktorému budete vedieť, aké máte náklady na jednotlivé produkty.
  • BFE_H_SALES, který vás informuje o výške obratu z daného produktu.
  • BFE_H_COST_OF_SALES, alebo jednoducho povedané, podiel nákladov na obrate. Hodnotu PNO môžete sledovať na úrovni 1, 7 alebo 30 dní.

Právě poslední element vám dá nejvíce informací o tom, jak je pro vás inzerce daného produktu výhodná. PNO je třeba dopředu vypočítat a stanovit si maximální přípustnou mez. Produkty, které tuto hranici překročí je třeba co nejrychleji optimalizovat.

Posledný zmienený element poskytuje najviac informácií o tom, ako a či vôbec sa vaša inzercia vypláca. Produkty, ktoré prekročia vami nastavenú maximálnu výšku PNO je potrebné čo najrýchlejšie optimalizovať.

Výber elementov v aplikácii Bidding Fox Elements.
Aby element BFE_H_COST_OF_SALES fungoval, musíte mať aktívne meranie konverzií z Heureky.

V Mergade nastavte výber

  • BFE_H_COST_OF_SALES_30 < 25

V tomto výbere budú produkty, u ktorých PNO presiahlo 25 % za posledních 30 dní.

Výber produktov v Mergade.

Bidding Fox Elements vám pomáha využívať dáta na 100 %. Začnite s ním pracovať aj vy.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.