Nachádzate sa tu

Bidding Fox Elements tipy VI. - cena

Cena je jedným z najdôležitejších faktorov, ktoré hrajú rolu pri rozhodovaní zákazníka o kúpe produktu. Práve preto navštevujú porovnávače tovaru. Ako zistíte, či by ste mali cenu vašich produktov znížiť alebo naopak zvýšiť? Pomôže Bidding Fox Elements.

Aktivujte element 

  • BFE_H_MAX_PRICE
  • BFE_H_MIN_PRICE

Tieto elementy vám prezradia najvyššiu a najnižšiu cenu v produktovej karte. Podľa toho môžete následne pracovať s cenou vašich produktov.

Aktivovanie elementu maximálna a minimálna cena v aplikácii Bidding Fox Elements.
Vďaka elementu BFE_H_MIN_PRICE môžete zistiť, či ste na trhu najlacnejší. Túto informáciu môžete ďalej využiť napríklad v PPC reklame.

Výber v Mergade pre najlacnejšie produkty

  • BFE_H_MIN_PRICE = PRICE_VAT

V Mergade môžete vytvoriť výber najlacnejších produktov.
 

Výběr produktů s nejnižší cenou.

Pravidlo pre výpočet koeficientu ceny

  • %PRICE_VAT% / %BFE_H_MIN_PRICE%

Môžete nastaviť pravidlo pre výpočet koeficientu ceny a vďaka nemu segmentovať sortiment na najlacnejší, drahší a najdrahší.

Pravidlo pre výpočet koeficientu ceny.

Pre úspešnú inzerciu je výhodné, keď sa cena vaše ceny pohybujú v podobnej výške, ako konkurenčné.

Bidding Fox Elements vám pomáha využívať dáta na 100 %. Začnite s ním pracovať aj vy.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.