Nachádzate sa tu

Bidding Fox Elements tipy IV. - popularita produktov

Máte vo feede produkty, ktoré majú na Heureke vysokú popularitu? Neviete o nich? Nevadí. S pomocou Bidding Fox Elements ich nájdete za moment a budete sa na ne môcť zamerať. Ako ich spoznáte a prečo by ste sa im mali venocvať?

Aktivujte element

BFE_H_POPULARITY

Popularita je relatívna hodnota, ktorú Heureka uvádza v sortiment reporte. Je to vyjadrenie toho, ako bol daný produkt v priebehu posledných 8 dní u užívateľov obľúbený. Čím vyššia hodnota, tým lepšie.

Výber elementu Popularita.

V Mergade nastavte výber

BFE_H_POPULARITY > 70

Tento výber bude obsahovať najpopulárnejšie produkty, které máte vo feede.

Nastavenie výberu produktov, u ktorých je popularita vyššia než 70.

U popularity produktov veľmi záleží na sortimente, ktorý ponúkate. Podľa toho se odvíja hodnota popularity. Elektronika bude dosahovať vyšších hodnôt, než špeciálne granule pre psov. Hodnotu 70 preto berte ako ilustračnú.

Či už majú vaše najpopulárnejšie produkty hodnotu 30 alebo 70, odporúčame prekontrolovať, či máte vyplnené všetky parametre, správnu dodaciu dobu a ďalšie. Zamerajte sa u nich na bidding a buďte viditeľnejší oproti vašim konkurentom.

Bidding Fox Elements pomáha využívať dáta na 100 %. Začnite s ním pracovať aj vy.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.