Nachádzate sa tu

Zistite viac o svojej inzercii vďaka novej stránke Detail stratégie

Po dlhšej odmlke prichádzame s novinkou, ktorá vám prehľadným spôsobom sprístupní kopu užitočných dát. Detail stratégie bude od teraz pre vás jednou z najdôležitejších stránok. Skontrolujete si tu svoje nastavenie stratégie, či priamo urobíte zmeny.

Čo všetko sa na stránke dozviete?

  • Detailný prehľad nastavenej stratégie
  • Výbery
  • Plnenie cieľa
  • Aktuálne štatistiky
  • História

V detaile nastavenej stratégie vidíte veľa dôležitých údajov:

  • Počiatočnú cenu prekliku
  • maximálnu cenu prekliku
  • maximálny podiel nákladov na obrate, atď.

Pod týmito základnými údajmi máte možnosť prekliknúť sa na úpravu stratégie, alebo ju zmazať. Na vrchu je naopak tlačítko na jej pozastavenie.

Náhled nastavení strategie

Na pravej strane vidíte Výbery, Plnenie stratégie, ktoré sú znázornené v grafe. Tiež sa tu môžete prepnúť do iných stratégií. Pod prehľadom nastavení sa nachádza malý prehľad aktuálnych štatistík.

Ukazatel plnění cíle

Nájdete tu hodnoty:

  • Počet produktov
  • Obrat
  • Náklady
  • PNO
  • CPC
  • Prekliky
  • Objednávky
  • Konverzný pomer

Data za předposlední den

Niektoré hodnoty ako Prekliky, Obrat, či Náklady prekliknuteľné a môžete sa tak pozrieť na podrobnejšie informácie. Napríklad po kliknutí na Prekliky sa vám rozbalia informácie o produktoch, ktoré dosahujú minimum a maximum preklikov a tiež malý interaktívny graf.

Detail nákladů za předchozí den

Grafy a tri zdroje dát

Pre tých, ktorí majú radi grafy, je pripravený prehľad histórie za posledný týždeň, 14 dní a mesiac v prehľadných grafoch.

Prekliknúť sa môžete medzi dátami:

  • z Bidding Foxu 
  • z Google Analytics  
  • z Heureky 

Meniť sa bude nielen graf, ale aj informácie v spodnej tabuľke. Vďaka tomuto prehľadu ľahko zistíte, ak vám niektorý deň vypadli produkty oproti bežnému stavu.

Stratégie v aplikácii majú ešte jednu novinku. Po novom tu nájdete rýchly prehľad ich výsledkov priamo na hlavnej stránke aplikácie. Prvé dva stĺpce hovoria, koľko produktov pri poslednom biddingu spadlo do stratégie a koľko je priemerne nastavené CPC. Stĺpec obrat, či prekliky obsahujú prehľad za posledných 30 dní.

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.