Nachádzate sa tu

Zistite viac o svojej inzercii vďaka novej stránke Detail stratégie

Po dlhšej odmlke prichádzame s novinkou, ktorá vám prehľadným spôsobom sprístupní kopu užitočných dát. Detail stratégie bude od teraz pre vás jednou z najdôležitejších stránok. Skontrolujete si tu svoje nastavenie stratégie, či priamo urobíte zmeny.

Čo všetko sa na stránke dozviete?

  • Detailný prehľad nastavenej stratégie
  • Výbery
  • Plnenie cieľa
  • Aktuálne štatistiky
  • História

V detaile nastavenej stratégie vidíte veľa dôležitých údajov:

  • Počiatočnú cenu prekliku
  • maximálnu cenu prekliku
  • maximálny podiel nákladov na obrate, atď.

Pod týmito základnými údajmi máte možnosť prekliknúť sa na úpravu stratégie, alebo ju zmazať. Na vrchu je naopak tlačítko na jej pozastavenie.

Náhled nastavení strategie

Na pravej strane vidíte Výbery, Plnenie stratégie, ktoré sú znázornené v grafe. Tiež sa tu môžete prepnúť do iných stratégií. Pod prehľadom nastavení sa nachádza malý prehľad aktuálnych štatistík.

Ukazatel plnění cíle

Nájdete tu hodnoty:

  • Počet produktov
  • Obrat
  • Náklady
  • PNO
  • CPC
  • Prekliky
  • Objednávky
  • Konverzný pomer

Data za předposlední den

Niektoré hodnoty ako Prekliky, Obrat, či Náklady prekliknuteľné a môžete sa tak pozrieť na podrobnejšie informácie. Napríklad po kliknutí na Prekliky sa vám rozbalia informácie o produktoch, ktoré dosahujú minimum a maximum preklikov a tiež malý interaktívny graf.

Detail nákladů za předchozí den

Grafy a tri zdroje dát

Pre tých, ktorí majú radi grafy, je pripravený prehľad histórie za posledný týždeň, 14 dní a mesiac v prehľadných grafoch.

Prekliknúť sa môžete medzi dátami:

  • z Bidding Foxu 
  • z Google Analytics  
  • z Heureky 

Meniť sa bude nielen graf, ale aj informácie v spodnej tabuľke. Vďaka tomuto prehľadu ľahko zistíte, ak vám niektorý deň vypadli produkty oproti bežnému stavu.

Stratégie v aplikácii majú ešte jednu novinku. Po novom tu nájdete rýchly prehľad ich výsledkov priamo na hlavnej stránke aplikácie. Prvé dva stĺpce hovoria, koľko produktov pri poslednom biddingu spadlo do stratégie a koľko je priemerne nastavené CPC. Stĺpec obrat, či prekliky obsahujú prehľad za posledných 30 dní.

Vylepšený přehled strategií na hlavní straně

Zo života biddingového automatu

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Sprievodca biddingom: Vylepšite svoju inzerciu
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.