Nachádzate sa tu

Pravidelné reporty od Bidding Fox

Reporty biddingu sa stali obľúbenou funkciou aplikácie a preto sme sa na ne opäť zamerali. Automatické zasielanie reportu na e-mail je už zabehnutým štandardom a preto sme ho vylepšili. Čo sme pre vás vymysleli?

Posielanie reportov

V Nastavení Bidding Fox zvoľte možnosť Zasielať pravidelné reporty. Po zaškrtnutí sa vám zobrazí ponuka, či chcete reporty posielať každý týždeň, štrnásť dní alebo mesiac. Vybrať môžete aj to, či chcete zasielať štandardné alebo porovnávacie reporty.

Štandardný alebo porovnávací report?

V štandardnom reporte nájdete súhrn informácii o vami zvolenom období. V tom porovnávacom budete mať porovnanie dvoch po sebe idúcich obdobiach (napr. porovnanie predchádzajúceho týždňa s tým predtým).

Mesačný porovnávací report vám porovná minulý mesiac (október) s tým predchádzajúcim (september).

Kedy report príde?

Týždenný report môžete očakávať každý utorok ráno a budú v ňom dáta od pondelka do nedele. Štrnásťdenné reporty budú do e-mailu chodiť každý druhý utorok a mesačné reporty očakávajte vždy 2. deň v následujúcom mesiaci.

Kam reporty posielať?

Zadajte e-mailovú adresu, kam chcete reporty posielať. Nemusí byť jedna, zadať ich môžete ľubovoľný počet. Na všetky e-maily prídu reporty v stanovený deň vo formáte PDF.

Nastavenie automatického zasielania pravidelných reportov.

Chcete zistiť, ako bidding reporty fungujú? Prečítajte si o nich viac tu. Alebo ich už pravidelne používate? Napíšte nám do komentárov pod článok, ako vám pomáhajú v práci.
 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.