Nachádzate sa tu

Bidding report v novom kabáte

Reporty Biddingu sú už nejaký čas súčasťou Bidding Foxu. Pomáhajú vám s vyhodnocovaním a ďalším plánovaním inzercie. Vďaka nim už nemusíte ďalej používať tabuľky, prepisovať dáta a robiť výpočty. Čo nového v reportoch nájdete? 

Porovnanie obdobia

Po otvorení reportu v aplikácii stačí zvoliť obdobie, za ktoré chcete údaje zobraziť. Môžete vyberať z prednastavených- kalendárny mesiac, týždeň, dva týždne, včerajší deň, posledných tridsať dní, alebo zadať ľubovoľný termín. Tieto dáta môžete porovnať s ďalším obdobím, opäť ľubovoľne zvoleným alebo prednastaveným. Pri porovnávaní jednotlivých období v reporte máte k dispozícii okrem celkových súm, aj percentuálny nárast alebo pokles sledovanej hodnoty.

Porovnanie obdobia

Automatické zasielanie reportov 

Posielate report každý mesiac klientovi, nadriadenému, komukoľvek? V Bidding Foxu teraz môžete nastaviť automatické odosielanie reportu na ľubovoľný počet e-mailových kontaktov. E-mail s reportom za predošlý mesiac vám vždy príde 2. deň v nasledujúcom mesiaci. 

Report za jún vám príde 2. 7. 2018 dopoludnia. 

Logo na reporte

Do hlavičky reportu môžete umiestniť logo daného e-shopu alebo vašej agentúry. Bude tak na prvý pohľad jasné, od akej agentúry report je alebo pre aký e-shop je vytvorený. 

Logo umístěné v reportu

Reporty obsahujú veľké množstvo dát. Veľmi sme sa snažili, aby boli reporty dobre čitateľné, jednoducho pochopiteľné a na prvý pohľad jasné. Ak by vám vyhovovalo, keby bolo niečo inak, v niečom sa nevyznáte alebo podobne, napíšte nám. Bidding Fox vyvíjame pre vás a chceme, aby sa vám s ním čo najlepšie pracovalo!

Zo života biddingového automatu

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Sprievodca biddingom: Vylepšite svoju inzerciu
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.