Nachádzate sa tu

Bidding report v novom kabáte

Reporty Biddingu sú už nejaký čas súčasťou Bidding Foxu. Pomáhajú vám s vyhodnocovaním a ďalším plánovaním inzercie. Vďaka nim už nemusíte ďalej používať tabuľky, prepisovať dáta a robiť výpočty. Čo nového v reportoch nájdete? 

Porovnanie obdobia

Po otvorení reportu v aplikácii stačí zvoliť obdobie, za ktoré chcete údaje zobraziť. Môžete vyberať z prednastavených- kalendárny mesiac, týždeň, dva týždne, včerajší deň, posledných tridsať dní, alebo zadať ľubovoľný termín. Tieto dáta môžete porovnať s ďalším obdobím, opäť ľubovoľne zvoleným alebo prednastaveným. Pri porovnávaní jednotlivých období v reporte máte k dispozícii okrem celkových súm, aj percentuálny nárast alebo pokles sledovanej hodnoty.

Porovnanie obdobia

Automatické zasielanie reportov 

Posielate report každý mesiac klientovi, nadriadenému, komukoľvek? V Bidding Foxu teraz môžete nastaviť automatické odosielanie reportu na ľubovoľný počet e-mailových kontaktov. E-mail s reportom za predošlý mesiac vám vždy príde 2. deň v nasledujúcom mesiaci. 

Report za jún vám príde 2. 7. 2018 dopoludnia. 

Logo na reporte

Do hlavičky reportu môžete umiestniť logo daného e-shopu alebo vašej agentúry. Bude tak na prvý pohľad jasné, od akej agentúry report je alebo pre aký e-shop je vytvorený. 

Logo umístěné v reportu

Reporty obsahujú veľké množstvo dát. Veľmi sme sa snažili, aby boli reporty dobre čitateľné, jednoducho pochopiteľné a na prvý pohľad jasné. Ak by vám vyhovovalo, keby bolo niečo inak, v niečom sa nevyznáte alebo podobne, napíšte nám. Bidding Fox vyvíjame pre vás a chceme, aby sa vám s ním čo najlepšie pracovalo!

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.