Nachádzate sa tu

Zapisujte akcie do Bidding Fox

Riešite pri e-shopoch neštandardné situácie, ktoré majú vplyv na predaja hodilo by sa vám ich mať zapísané v štatistikách Bidding Fox? Vytvorte vlastné udalosti, ktoré sa prepíšu do grafov a vy o nich budete mať vždy prehľad. Ako na to? Pozrite sa na návod.

Ako príklad si uvedieme akciu Výpredaj skladu. Pri všetkých stratégiách sme zvýšili CPC a cielili na 1. pozície, aby boli produkty čo najviac vidieť. Predaje, návštevy a obrat vzrastú a prejavia sa v štatistikách Bidding Fox. My do aplikácie pridáme udalosť, aby sme aj spätne vedeli, že táto akcia prebehla a mala vplyv na výsledky.

Udalosti sa nemusia týkať len nastavenia v Bidding Fox. Môžete zapisovať napr. PPC kampaň zameranú na podporu predaja a ďalšie reklamy.

NASTAVENIE VLASTNÝCH UDALOSTÍ

  • Na podstránke Udalosti vyberieme možnosť pridať novú.
  • Zvolíme, kedy vznikla/vznikne a pomenujeme ju.
  • Ako závažnosť zvolíme INFO a pridáme popis, aby bolo aj v budúcnosti jasné, aká akcia prebiehala.
  • Vyberieme možnosť zobraziť v grafoch. Vďaka tomu ju uvidíme vo všetkých diagnostikách.
  • Pridáme štítok, alebo vytvoríme nový.
  • Udalosť uložíme a je hotovo.
Vytvoření nové události v Bidding Fox.
Vytvorenie novej udalosti v Bidding Fox.
Vytvoření štítku k události v Bidding Fox

Vytvorenie štítku k udalosti v Bidding Fox.
Udalosti môžete vytvárať aj spätne alebo dopredu. Môžete tak označiť akcie, ktoré už prebehli, alebo tie, ktoré plánujete.

Vďaka tomuto nastaveniu budeme vždy vedieť, aký vplyv mala kampaň na produkty. Odlíšenie nám pomôže aj s vyhodnotením úspešnosti kampane.

Vďaka spojeniu informácií o biddingu a reklamných kampaní mimo neho, pre vás bude jednoduchšie plánovanie ďalších marketingových akcií pre e-shop. Už ste vyskúšali pridať vlastné udalosti do Bidding Foxu? Napíšte nám do komentárov.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.