Nachádzate sa tu

Zapisujte akcie do Bidding Fox

Riešite pri e-shopoch neštandardné situácie, ktoré majú vplyv na predaja hodilo by sa vám ich mať zapísané v štatistikách Bidding Fox? Vytvorte vlastné udalosti, ktoré sa prepíšu do grafov a vy o nich budete mať vždy prehľad. Ako na to? Pozrite sa na návod.

Ako príklad si uvedieme akciu Výpredaj skladu. Pri všetkých stratégiách sme zvýšili CPC a cielili na 1. pozície, aby boli produkty čo najviac vidieť. Predaje, návštevy a obrat vzrastú a prejavia sa v štatistikách Bidding Fox. My do aplikácie pridáme udalosť, aby sme aj spätne vedeli, že táto akcia prebehla a mala vplyv na výsledky.

Udalosti sa nemusia týkať len nastavenia v Bidding Fox. Môžete zapisovať napr. PPC kampaň zameranú na podporu predaja a ďalšie reklamy.

NASTAVENIE VLASTNÝCH UDALOSTÍ

  • Na podstránke Udalosti vyberieme možnosť pridať novú.
  • Zvolíme, kedy vznikla/vznikne a pomenujeme ju.
  • Ako závažnosť zvolíme INFO a pridáme popis, aby bolo aj v budúcnosti jasné, aká akcia prebiehala.
  • Vyberieme možnosť zobraziť v grafoch. Vďaka tomu ju uvidíme vo všetkých diagnostikách.
  • Pridáme štítok, alebo vytvoríme nový.
  • Udalosť uložíme a je hotovo.
Vytvoření nové události v Bidding Fox.
Vytvorenie novej udalosti v Bidding Fox.
Vytvoření štítku k události v Bidding Fox

Vytvorenie štítku k udalosti v Bidding Fox.
Udalosti môžete vytvárať aj spätne alebo dopredu. Môžete tak označiť akcie, ktoré už prebehli, alebo tie, ktoré plánujete.

Vďaka tomuto nastaveniu budeme vždy vedieť, aký vplyv mala kampaň na produkty. Odlíšenie nám pomôže aj s vyhodnotením úspešnosti kampane.

Vďaka spojeniu informácií o biddingu a reklamných kampaní mimo neho, pre vás bude jednoduchšie plánovanie ďalších marketingových akcií pre e-shop. Už ste vyskúšali pridať vlastné udalosti do Bidding Foxu? Napíšte nám do komentárov.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.