Nachádzate sa tu

Vylepšili sme diagnostiku Bidding Fox

Nový graf v Analytike aplikácie Bidding Fox vám umožní získať lepší prehľad o tom, aký dopad má na tržby vášho e-shopu popularita tovaru.

Novinky zo začiatku mesiaca sa týkali vlastného nastavenia diagnostiky, nových možností filtrovania produktov a lepšieho nastavovania stratégií.

Tie ďalšie nájdete znovu v Diagnostike a filtrovaní. S Bidding Foxom teraz butete mať väčší prehľad o tom, aký dopad má popularita na tržby vášho e-shopu.

Popularita produktov

Na podstránke Diagnostika v Odporúčaniach nájdete nový graf, na ktorom je zobrazených 100 najpopulárnejších produktov v závislosti na počte preklikov.

Popularita je vyjadrená relatívnym číslom, ktoré vypočítava Heureka.

Všetky zobrazené dáta sú za posledných 30 dní. Graf si môžete ďalej rozšíriť a to o informácie o objednávkach, obrate alebo nákladoch.

Prečo je popularita dôležitá

Čím vyšší má produkt popularitu, tým viac by vám mal prinášať preklikov a objednávok. V diagnostike by ste najväčšie bubliny mali vidieť v pravom hornom rohu. Vďaka grafu ľahko zistíte, či nemajú niektoré produkty problémy. Vo feede môžete mať aj produkty s nižšou popularitou, ktoré ale majú lepšie výsledky. Pozrite sa na ne. Čo je u nich inak ako u populárnejších? Napr. nemajú vyplnený darček, parametre, majú vysokú cenu a pod.?

Popularita produktov v závislosti na počte preklikov

Je dobré vedieť, ktoré produkty vo vašom feede majú potenciál a mali by ste sa na ne zamerať.

Pracujete s popularitou a máte nejaké ďalšie nápady, ako by sme ich mohli v aplikácii využiť?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.