Nachádzate sa tu

Vylepšili sme diagnostiku Bidding Fox

Nový graf v Analytike aplikácie Bidding Fox vám umožní získať lepší prehľad o tom, aký dopad má na tržby vášho e-shopu popularita tovaru.

Novinky zo začiatku mesiaca sa týkali vlastného nastavenia diagnostiky, nových možností filtrovania produktov a lepšieho nastavovania stratégií.

Tie ďalšie nájdete znovu v Diagnostike a filtrovaní. S Bidding Foxom teraz butete mať väčší prehľad o tom, aký dopad má popularita na tržby vášho e-shopu.

Popularita produktov

Na podstránke Diagnostika v Odporúčaniach nájdete nový graf, na ktorom je zobrazených 100 najpopulárnejších produktov v závislosti na počte preklikov.

Popularita je vyjadrená relatívnym číslom, ktoré vypočítava Heureka.

Všetky zobrazené dáta sú za posledných 30 dní. Graf si môžete ďalej rozšíriť a to o informácie o objednávkach, obrate alebo nákladoch.

Prečo je popularita dôležitá

Čím vyšší má produkt popularitu, tým viac by vám mal prinášať preklikov a objednávok. V diagnostike by ste najväčšie bubliny mali vidieť v pravom hornom rohu. Vďaka grafu ľahko zistíte, či nemajú niektoré produkty problémy. Vo feede môžete mať aj produkty s nižšou popularitou, ktoré ale majú lepšie výsledky. Pozrite sa na ne. Čo je u nich inak ako u populárnejších? Napr. nemajú vyplnený darček, parametre, majú vysokú cenu a pod.?

Popularita produktov v závislosti na počte preklikov

Je dobré vedieť, ktoré produkty vo vašom feede majú potenciál a mali by ste sa na ne zamerať.

Pracujete s popularitou a máte nejaké ďalšie nápady, ako by sme ich mohli v aplikácii využiť?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Sprievodca biddingom: Vylepšite svoju inzerciu
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.