Nachádzate sa tu

Vylepšili sme diagnostiku Bidding Fox

Nový graf v Analytike aplikácie Bidding Fox vám umožní získať lepší prehľad o tom, aký dopad má na tržby vášho e-shopu popularita tovaru.

Novinky zo začiatku mesiaca sa týkali vlastného nastavenia diagnostiky, nových možností filtrovania produktov a lepšieho nastavovania stratégií.

Tie ďalšie nájdete znovu v Diagnostike a filtrovaní. S Bidding Foxom teraz butete mať väčší prehľad o tom, aký dopad má popularita na tržby vášho e-shopu.

Popularita produktov

Na podstránke Diagnostika v Odporúčaniach nájdete nový graf, na ktorom je zobrazených 100 najpopulárnejších produktov v závislosti na počte preklikov.

Popularita je vyjadrená relatívnym číslom, ktoré vypočítava Heureka.

Všetky zobrazené dáta sú za posledných 30 dní. Graf si môžete ďalej rozšíriť a to o informácie o objednávkach, obrate alebo nákladoch.

Prečo je popularita dôležitá

Čím vyšší má produkt popularitu, tým viac by vám mal prinášať preklikov a objednávok. V diagnostike by ste najväčšie bubliny mali vidieť v pravom hornom rohu. Vďaka grafu ľahko zistíte, či nemajú niektoré produkty problémy. Vo feede môžete mať aj produkty s nižšou popularitou, ktoré ale majú lepšie výsledky. Pozrite sa na ne. Čo je u nich inak ako u populárnejších? Napr. nemajú vyplnený darček, parametre, majú vysokú cenu a pod.?

Popularita produktov v závislosti na počte preklikov

Je dobré vedieť, ktoré produkty vo vašom feede majú potenciál a mali by ste sa na ne zamerať.

Pracujete s popularitou a máte nejaké ďalšie nápady, ako by sme ich mohli v aplikácii využiť?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.