Nachádzate sa tu

Prázdninové novinky alebo vylepšili sme diagnostiku

Ani cez prázdniny vo vývoji Bidding Foxu nezaháľame a pridávame nové a nové možnosti využitia aplikácie. Do diagnostiky sme pre vás pridali pár noviniek. Aké to sú?

Bidding Fox má k dispozícii veľa dát, ktoré sú pre vás k dispozícii v diagnostike. Tejto téme sme venovali niekoľko článkov, v ktorých zistíte, ako vám diagnostika môže v práci pomôcť. Čo môže obmedzovať bidding, či vaše stratégie plnia nastavené ciele a či by ste sa nemali zamerať na produkty, ktoré by bolo možné vylepšiť.

Vlastná diagnostika

V aplikácii máte novú možnosť zvoliť si vlastné metriky pre diagnostiku. Ako ich nastavíte?

  1. Vytvorte si filter produktov, ktorý odpovedá vašim požiadavkám.
  2. Toto nastavenie si pomenujte a uložte.
  3. Prejdite do diagnostiky a pridajte si ho ako metriku.
  4. Bidding Fox vám bude prehľadne zobrazovať počty produktov, ktoré vami nastavenému filtru vyhovujú.

Pre každý e-shop tak môžete mať vlastnú diagnostiku a sledovať čo vás u neho zaujíma. Niekedy to bude počet produktov v biddingu, niekedy zase počet nespárovaných produktov. Je len na vás, čo vás zaujíma.

Nastavenie vlastnej diagnostiky
Ukážka vlastnej diagnostiky

Info box s diagnostikou

Tento box obsahuje zhrnutie informácií z diagnostiky. Vidíte tu varovania, problémy a odporúčania. Okrem tejto obecnej diagnostiky sa môžete prepnúť aj na špecifický výber stratégií, uložené filtre alebo typy produktov (vstupné, spárovaní, mimo výber, atď.).

Info box v diagnostike
Výber produktov pre diagnostiku

Prečo používať vlastnú diagnostiku? 

  • Máte prehľadne zoradené dáta, ktoré vás naozaj zaujímajú.

  • Viete, čo sa deje s produktmi, ktoré sú dôležité práve pre vás.

  • Nemusíte zložito vypĺňať tabuľky a robiť výpočty. Bidding Fox urobí všetko za vás.

  • Stačí len vyfiltrovať metriky, ktoré vás zaujímajú.

 

To sú novinky v diagnostike. V Bidding Foxe sa objavili ešte ďalšie vylepšenia vo filtrovaní produktov. Tie vám ukážeme nabudúce.

Riadite sa pri biddingu diagnostikou vášho feedu a je niečo, čo vám v Biddingu chýba?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.