Prázdninové novinky alebo vylepšili sme diagnostiku

Ani cez prázdniny vo vývoji Bidding Foxu nezaháľame a pridávame nové a nové možnosti využitia aplikácie. Do diagnostiky sme pre vás pridali pár noviniek. Aké to sú?

Bidding Fox má k dispozícii veľa dát, ktoré sú pre vás k dispozícii v diagnostike. Tejto téme sme venovali niekoľko článkov, v ktorých zistíte, ako vám diagnostika môže v práci pomôcť. Čo môže obmedzovať bidding, či vaše stratégie plnia nastavené ciele a či by ste sa nemali zamerať na produkty, ktoré by bolo možné vylepšiť.

Vlastná diagnostika

V aplikácii máte novú možnosť zvoliť si vlastné metriky pre diagnostiku. Ako ich nastavíte?

  1. Vytvorte si filter produktov, ktorý odpovedá vašim požiadavkám.
  2. Toto nastavenie si pomenujte a uložte.
  3. Prejdite do diagnostiky a pridajte si ho ako metriku.
  4. Bidding Fox vám bude prehľadne zobrazovať počty produktov, ktoré vami nastavenému filtru vyhovujú.

Pre každý e-shop tak môžete mať vlastnú diagnostiku a sledovať čo vás u neho zaujíma. Niekedy to bude počet produktov v biddingu, niekedy zase počet nespárovaných produktov. Je len na vás, čo vás zaujíma.

Nastavenie vlastnej diagnostiky
Ukážka vlastnej diagnostiky

Info box s diagnostikou

Tento box obsahuje zhrnutie informácií z diagnostiky. Vidíte tu varovania, problémy a odporúčania. Okrem tejto obecnej diagnostiky sa môžete prepnúť aj na špecifický výber stratégií, uložené filtre alebo typy produktov (vstupné, spárovaní, mimo výber, atď.).

Info box v diagnostike
Výber produktov pre diagnostiku

Prečo používať vlastnú diagnostiku? 

  • Máte prehľadne zoradené dáta, ktoré vás naozaj zaujímajú.

  • Viete, čo sa deje s produktmi, ktoré sú dôležité práve pre vás.

  • Nemusíte zložito vypĺňať tabuľky a robiť výpočty. Bidding Fox urobí všetko za vás.

  • Stačí len vyfiltrovať metriky, ktoré vás zaujímajú.

 

To sú novinky v diagnostike. V Bidding Foxe sa objavili ešte ďalšie vylepšenia vo filtrovaní produktov. Tie vám ukážeme nabudúce.

Riadite sa pri biddingu diagnostikou vášho feedu a je niečo, čo vám v Biddingu chýba?

Pridať nový komentár

Ďalšie články

Cílení, cena a dostupnost. Tři podstatné faktory, které ovlivňují inzerci na Heurece. Bidding Fox vám ve své diagnostice ukáže, na kterých pozicích si vedou vaše produkty nejlépe, kde byste mohli upravit cenu a jestli byste neměli prověřit, jakou dostupnost Heureka u vašich nabídek zobrazuje.
Hodnoty CPC a PNO jsou v biddingu velmi podstatné. Mají ale svá úskalí. Jak s nimi můžete pracovat?
Diagnostika v Bidding Foxu
Bidding Fox zpracovává velké množství dat , která jsou užitečná i pro další práci s vaším feedem. Byla by škoda je nechat jen tak ležet na serverech a nevyužívat je. Proto je v aplikaci máte k dispozici . Jsou nedílnou součástí diagnostiky a ta pomáhá tomu, aby vaše inzerce byla ještě lepší než je teď.
 Diagnostika biddingu
V minulém článku, věnovanému diagnostice, jsme se podívali na pozici v biddingu a pozici podle ceny. Teď si přiblížíme problémy, které můžou omezovat bidding.