Nachádzate sa tu

Prázdninové novinky alebo vylepšili sme diagnostiku

Ani cez prázdniny vo vývoji Bidding Foxu nezaháľame a pridávame nové a nové možnosti využitia aplikácie. Do diagnostiky sme pre vás pridali pár noviniek. Aké to sú?

Bidding Fox má k dispozícii veľa dát, ktoré sú pre vás k dispozícii v diagnostike. Tejto téme sme venovali niekoľko článkov, v ktorých zistíte, ako vám diagnostika môže v práci pomôcť. Čo môže obmedzovať bidding, či vaše stratégie plnia nastavené ciele a či by ste sa nemali zamerať na produkty, ktoré by bolo možné vylepšiť.

Vlastná diagnostika

V aplikácii máte novú možnosť zvoliť si vlastné metriky pre diagnostiku. Ako ich nastavíte?

  1. Vytvorte si filter produktov, ktorý odpovedá vašim požiadavkám.
  2. Toto nastavenie si pomenujte a uložte.
  3. Prejdite do diagnostiky a pridajte si ho ako metriku.
  4. Bidding Fox vám bude prehľadne zobrazovať počty produktov, ktoré vami nastavenému filtru vyhovujú.

Pre každý e-shop tak môžete mať vlastnú diagnostiku a sledovať čo vás u neho zaujíma. Niekedy to bude počet produktov v biddingu, niekedy zase počet nespárovaných produktov. Je len na vás, čo vás zaujíma.

Nastavenie vlastnej diagnostiky
Ukážka vlastnej diagnostiky

Info box s diagnostikou

Tento box obsahuje zhrnutie informácií z diagnostiky. Vidíte tu varovania, problémy a odporúčania. Okrem tejto obecnej diagnostiky sa môžete prepnúť aj na špecifický výber stratégií, uložené filtre alebo typy produktov (vstupné, spárovaní, mimo výber, atď.).

Info box v diagnostike
Výber produktov pre diagnostiku

Prečo používať vlastnú diagnostiku? 

  • Máte prehľadne zoradené dáta, ktoré vás naozaj zaujímajú.

  • Viete, čo sa deje s produktmi, ktoré sú dôležité práve pre vás.

  • Nemusíte zložito vypĺňať tabuľky a robiť výpočty. Bidding Fox urobí všetko za vás.

  • Stačí len vyfiltrovať metriky, ktoré vás zaujímajú.

 

To sú novinky v diagnostike. V Bidding Foxe sa objavili ešte ďalšie vylepšenia vo filtrovaní produktov. Tie vám ukážeme nabudúce.

Riadite sa pri biddingu diagnostikou vášho feedu a je niečo, čo vám v Biddingu chýba?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.