Nachádzate sa tu

Ako strážiť nárast a pokles preklikov pri produktoch

Jednou z hlavných výhod online marketingu je, že jeho výsledky sú merateľné a vy viete, či sa inzercia vypláca, alebo nie. Bidding Fox vás vie upozorniť na podozrivé udalosti, ktoré sa vymykajú normám a mohli by viesť ku skresleniu výsledkov. Jednou z nich môže byť prudký nárast alebo pokles kliknutí. Pozrite sa, kde upozornenia nájdete a ako nastavíte notifikácie.

Podstránka Diagnostika obsahuje dôležité informácie o tom, či produkty spĺňajú stanovené ciele, sú spárované, dodržiavajú maximálnu PNO a ďalšie informácie. Jej súčasťou je karta validátor, ktorá stráži neobvyklé správanie.

Validátory v Bidding Foxe

V karte Validátor sú upozornenia na:

  • podozrivé prekliky,
  • súťaž s ďalším automatom,
  • ovplyvňovanie ceny za klik mimo aplikáciu,
  • produkty v biddingu, ktoré nemajú kliknutia,
  • produkty, ktoré vypadli z biddingu,
  • výpadky meraní,
  • nárast a pokles preklikov.

UPOZORNENIE NA NÁRAST A POKLES PREKLIKOV

Nárast môže byť dobrým znamením - o produkty je záujem a zákazníci si ich žiadajú. Dôležité je kontrolovať aj to, či sa s rastúcimi kliknutiami úmerne zvyšuje aj počet objednávok. Ak nie, sú u nich problémy, ktoré je potrebné vyriešiť. Jedným z nich môže byť užívateľsky neprívetivý e-shop, kde zákazník nechce vytvoriť objednávku (jeden druh dopravy, obmedzené možnosti platby a ďalšie.) Môže sa ale jednať aj o cielené preklikávanie vášho kreditu konkurenciou alebo robotmi. Takúto situáciu je potrebné čo najskôr riešiť priamo s podporou porovnávača.

Ak sa vám v tabuľke Pokles preklikov objavia produkty, skontrolujte ich. Zistite príčinu výpadku, dôvodov môže byť totižto hneď niekoľko. Jedným z nich býva lepšia  ponuka konkurencie - kratšia dodacie doba, darčeky alebo doprava zdarma, širšia ponuka príslušenstva atď. Ak je vo vašich silách príčinu odstrániť, urobte to. Môže sa ale stať, že s konkurenciou nebude možné bojovať (nemáte sklady, ich cena je pod vašimi náklady na predaj a pod.). V takom prípade odporúčame zamerať sa v biddingu na iné produkty a k týmto sa vrátiť, až sa ponuka zrovná.

Nárůst a pokles prokliků u produktů
Nárast a pokles preklikov u produktov

NASTAVTE SI UPOZORNENIE DO E-MAILU

Informácie o zmenách v preklikoch nemusíte kontrolovať manuálne. Nastavte si, aby vás Bidding Fox upozornil do e-mailu alebo do Mergada, keď vzrastú alebo klesnú.

Vďaka tejto funkcii v aplikácií vám tieto produkty neutečú a budete si ich môcť strážiť. Upozornenie si môžete nastaviť aj pre metriky, ktoré v aplikácii na prvý pohľad nevidíte. Ako na to sa dozviete v článku o nastavení vlastných metrík pre diagnostiku.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.