Nachádzate sa tu

Ako na rýchlu optimalizáciu stratégií

Bidding produktov sa riadi podľa stratégií. Ako každú PPC reklamu, je dôležité ju vyhodnocovať a optimalizovať. Ak inzercia nespĺňa ciele, je potrebné nájsť dôvod a vyriešiť ho. Najčastejšími problémami sú nastavenie nízkeho CPC, vysoká konkurencia a ďalšie. Ako stratégie čo najrýchlejšie upraviť?

Najťažšie je zistiť dôvod, prečo aplikácia nemôže dodržať nastavenie. Potom stačí pár kliknutí.

Rýchla editácia

  • Na Hlavnej stránke Bidding Fox scrollujte dole ku stratégiám,
  • vyberte možnosť Rýchla editácia,
  • a upravujte.

Najčastejšie problémy

  • Cielenie na jednotlivé pozície,
  • maximálne PNO,
  • maximálne CPC,
  • maximálna dodacia doba.

Pre každú stratégiu vyplňte odpovedajúce hodnoty a hromadne uložte. Zmeny sa prejavia po pregenerovaní feedu.

Rychlá editacia stratégií
Pred úpravou nezabudnite zapnúť filter Iba aktívne, aby ste sa nezdržiavali pozastavenými.

Narazili ste v aplikácii na nejaký problém, s ktorým si neviete rady? Napíšte nám do komentárov alebo do fóra a my sa naň pozrieme.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Prečo Heureka hlási price_don't_match a ako sa tohto varovania zbaviť ? Vďaka drobnej úprave skriptu merania konverzí to teraz pôjde ako po masle. V článku vám ukážeme, ako na to.
Chystáte sa použiť párovanie dát ku produktom podľa CODE v Bidding Foxe? Máme pre vás jednoduchý návod, ako CODE dostať do Heureka feedu zo Shoptetu. Nepotrebujete zložité úpravy pravidiel, celý postup je rýchly a zvládne ho každý e-shopár.
Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.