Nachádzate sa tu

Bidding Fox odhalí ďalšie biddingové automaty v produktovej karte

Bidingové automaty e-shopárom a markeťákom zjednodušujú prácu, šetria náklady a privádzajú na e-shop viac zákazníkov. Niet divu, že sú čím ďalej viac využívanou službou. V jednej karte proti sebe môže bidovať viac automatov. Bidding Fox vás na také produkty upozorní a vy môžete upraviť ich stratégiu. Pozrite sa, kde ich nájdete.

PRINCÍP AUTOMATICKÉHO BIDDINGU

Biddingové automaty fungujú na princípe úpravy výšky ceny za preklik. Tú udržujú vo vami stanovených medziach tak, aby bolo čerpanie kreditu čo najefektívnejšie. Cena za preklik raz klesá a druhý raz stúpa. Keď proti sebe súťažia automaty, CPC sa u produktov stále zvyšuje, pokiaľ nedosiahne maximálnu hranicu alebo cieľ.

Vždy záleží na nastavení vašej a konkurenčnej stratégie. Ak cielite na 4. pozíciu a konkurencia na 1., nevznikne medzi ponukami problém.

SÚBOJ E-SHOPOV RIADENÝCH AUTOMATMI

Ak sa v jednej karte stretne viac e-shopov, ktoré bidujú pomocou automatu a cielia na rovnakú pozíciu, dôjde k zvyšovaniu ponuky ceny za preklik. Automaty sa medzi sebou snažia ponuky prebiť. Ak máte maximálne CPC stanovené nízko, pravdepodobne v biddingu nevyhráte a vaše produkty sa zobrazia na nižšej pozícii alebo medzi neplatenými ponukami.

V súboji dvoch automatov sa bude CPC neustále zvyšovať až do doby, než dosiahne maximálnu výšky. Hornú hranicu nastavte dostatočne vysoko, aby vaše produkty z biddingu nevypadávali. Buďte vždy ale pripravení, že ju budete reálne platiť.

Maximálnu cenu za preklik stanovte v takej výške, ktorú ste ochotný zaplatiť. Môže sa ľahko stať, že ju budete platiť.

VALIDÁTOR SÚŤAŽ S INÝM AUTOMATOM

Validátor Súťaž s iným automatom je súčasťou Diagnostiky Bidding Foxu. Upozorní vás na produkty, ktoré sa vymykajú štandardnému správaniu. Odhalenie ďalších automatov záleží aj od iných faktorov - nastavenie vašej a konkurenčnej stratégie biddingu, nízka maximálna CPC alebo PNO a ďalšie. Upozornenie teda berte ako informačné.

Zobrazenie produktov, ktoré vo svojej karte pravdepodobne súťažia s ďalším biddingovým automatom.

Vidíte vo vašej Diagnostike produkty, ktoré súťažia s ďalším automatom? S akou najvyššou cenou za preklik ste sa za dobu čo pracujete s porovnávačom stretli? Napíšte nám do komentárov.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.