Nachádzate sa tu

Bidding Fox odhalí ďalšie biddingové automaty v produktovej karte

Bidingové automaty e-shopárom a markeťákom zjednodušujú prácu, šetria náklady a privádzajú na e-shop viac zákazníkov. Niet divu, že sú čím ďalej viac využívanou službou. V jednej karte proti sebe môže bidovať viac automatov. Bidding Fox vás na také produkty upozorní a vy môžete upraviť ich stratégiu. Pozrite sa, kde ich nájdete.

PRINCÍP AUTOMATICKÉHO BIDDINGU

Biddingové automaty fungujú na princípe úpravy výšky ceny za preklik. Tú udržujú vo vami stanovených medziach tak, aby bolo čerpanie kreditu čo najefektívnejšie. Cena za preklik raz klesá a druhý raz stúpa. Keď proti sebe súťažia automaty, CPC sa u produktov stále zvyšuje, pokiaľ nedosiahne maximálnu hranicu alebo cieľ.

Vždy záleží na nastavení vašej a konkurenčnej stratégie. Ak cielite na 4. pozíciu a konkurencia na 1., nevznikne medzi ponukami problém.

SÚBOJ E-SHOPOV RIADENÝCH AUTOMATMI

Ak sa v jednej karte stretne viac e-shopov, ktoré bidujú pomocou automatu a cielia na rovnakú pozíciu, dôjde k zvyšovaniu ponuky ceny za preklik. Automaty sa medzi sebou snažia ponuky prebiť. Ak máte maximálne CPC stanovené nízko, pravdepodobne v biddingu nevyhráte a vaše produkty sa zobrazia na nižšej pozícii alebo medzi neplatenými ponukami.

V súboji dvoch automatov sa bude CPC neustále zvyšovať až do doby, než dosiahne maximálnu výšky. Hornú hranicu nastavte dostatočne vysoko, aby vaše produkty z biddingu nevypadávali. Buďte vždy ale pripravení, že ju budete reálne platiť.

Maximálnu cenu za preklik stanovte v takej výške, ktorú ste ochotný zaplatiť. Môže sa ľahko stať, že ju budete platiť.

VALIDÁTOR SÚŤAŽ S INÝM AUTOMATOM

Validátor Súťaž s iným automatom je súčasťou Diagnostiky Bidding Foxu. Upozorní vás na produkty, ktoré sa vymykajú štandardnému správaniu. Odhalenie ďalších automatov záleží aj od iných faktorov - nastavenie vašej a konkurenčnej stratégie biddingu, nízka maximálna CPC alebo PNO a ďalšie. Upozornenie teda berte ako informačné.

Zobrazenie produktov, ktoré vo svojej karte pravdepodobne súťažia s ďalším biddingovým automatom.

Vidíte vo vašej Diagnostike produkty, ktoré súťažia s ďalším automatom? S akou najvyššou cenou za preklik ste sa za dobu čo pracujete s porovnávačom stretli? Napíšte nám do komentárov.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobne, ako každý iný. Až v priebehu sa ukázalo, že nám všetkým prevráti život naruby. Zažili sme nové výzvy a zvykali si na nové štandardy. Čo všetko sa odohralo v lišiackej nore za posledný rok sme zhrnuli vo videu. Prajeme príjemné sledovanie.
Nenechajte konkurentov získať vyššie priečky na produktových kartách Heureky
Jedným z kritérii zoraďovania produktov na porovnávačoch tovaru je cena. Sledujete konkurenčné ponuky, aby sa nezobrazovali nad vašimi? Pomocou Bidding Fox Elements dostanete do feedu najnižšiu cenu na karte spolu s URL adresou produktového detailu. Dajte zbohom ručnému preklikávaniu produktových kariet a majte potrebné informácie prístupné na jednom mieste.
Odhaľte rozdiel medzi Free a PPC režimom na porovnávačoch tovaru
Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a presvedčte sa sami.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.