Nachádzate sa tu

Ušetrite na kliknutiach

Platba za preklik na porovnávačoch nie je žiadnou novinkou. Lišiak CPC nemusí len čerpať, ale ho môže aj ušetriť. V nasledujúcich riadkoch vám poradíme zopár tipov, ako zaobchádzať s kreditom šetrnejšie.

Prispôsobte si stratégiu

Aplikácia funguje podľa toho, čo si nastavíte v stratégii. Aj tento raz je práve toto základom. Vyplnením maximálneho CPC si stanovíte iba najvyšší limit, ktorý sa nesmie pri biddingu prekročiť. Ale ako spomaliť čerpanie ceny za preklik? Presunieme sa v úpravách stratégie k pokročilému nastaveniu. Šetrenie vám uľahčia práve tieto checkboxy:

  • Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa,
  • Iba produkty od 6. miesta podľa ceny,
  • Nehľadieť na cenu konkurencie,
  • Nebiddovať produkty na TOP pozícii s košíkom.

Vo videonápovede sa dozviete nielen čo ktorý checkbox znamená, ale aj jeho presnú špecifikáciu. My si to teraz popíšeme skrátene.

Znižovanie CPC po dosiahnutí cieľa

Tato varianta znamená, že akonáhle bude produkt na vami nastavenej cieľovej pozícii, lišiak bude znižovať cenu za preklik. A to do tej doby, kým vás nepreskočí produkt konkurenta a tým z cieľovej pozície vypadnete. Potom sa CPC opäť zvýši, aby ste sa dostali späť pred konkurenčnú ponuku.

Biddovat pouze produkty od 6. místa dle ceny 

Ďalšia voľba zariadi biddovanie len pri výrobkoch, ktoré sú na vyššej ako 6. pozícii (vrátane jej) pri radení podľa ceny. U týchto produktov však nie je vaša ponuka na karte na prvý pohľad vidieť a tak môže presunutie do biddingu znamenať výrazné zvýšenie preklikov z Heureky.

Nezohľadňovať cenu konkurentov

Nasledujúcu z možností nechajte nevyplnenú. Nebude sa vám potom čerpať CPC u ponúk, ktoré sú v biddovacím boxe a sú výrazne drahšie než tie konkurenčné. Ak je totiž vaša cena vyššia a predbehne vás konkurent s nižšou cenou, cena za preklik sa zvyšuje, aby ste sa dostali vyššie. Stáva sa, že ani maximálna CPC na prvé priečky nestačí. Keď sa lišiak na cieľovú pozíciu nemôže dostať, Heureka berie stále maximálnu cenu za preklik a môže to znateľne znižovať kredit.

Nebidovať produkty na TOP pozícii s košíkom

Posledný checkbox vám zakáže bidding pri produktoch, ktoré máte na TOP pozícii a zároveň majú zapnutý aj Heureka košík. Táto ponuka je vždy vidieť v záhlaví produktovej karty a tak nepotrebujete zvyšovať cenu za preklik tým, že sa budete snažiť dostať do biddingu.

TOP pozícia s Heureka košíkom
TOP pozícia s Heureka košíkom

Pokročilé nastavenia podľa toho, čo sme si popísali, by teda malo vyzerať nasledovne:

 

Nastavenie pri šetrení na preklikoch
Nastavenie pri šetrení na preklikoch

Nastavte si limity

Variantom je okrem vyššie spomínaného aj obmedzenie rozpočtom. V úpravách stratégie kliknete na „Pridať rozpočet“ a do tabuľky si zadáte maximálne prijateľné náklady na určité obdobie. V prípade, že máte limitované kapacity a nechcete sortiment stále biddovať, môžete si nastaviť spolu s rozpočtom i automatické vypnutie a zapnutie stratégie. Ako rozpočty nastaviť sme vám spísali v článku na blogu.

 

rozpočet nákladov
Rozpočet nákladov

Ak si nechcete lámať hlavu nad zložitejšou konfiguráciou stratégií, máme pre vás ešte jedno riešenie – notifikácie. Na stránke Nastavenia si zvolíte zasielanie upozornení, akonáhle kredit klesne pod konkrétnu sumu či za zadaný počet dní. Potom stačí len vypísať kontaktný mail, na ktorý vám budú varovania chodiť.

 

Zasielanie notifikácií
Zasielanie notifikácií

 

Veríme, že vám naše tipy pomôžu. Ak narazíte na problém alebo nejasnosti, sme vám stále k dispozícii a neváhajte sa na nás obrátiť. Viac o efektívnej práci s Bidding Foxom sa môžete dozvedieť aj na online školeniach. Vyplňte si prihlášku na webových stránkach.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobne, ako každý iný. Až v priebehu sa ukázalo, že nám všetkým prevráti život naruby. Zažili sme nové výzvy a zvykali si na nové štandardy. Čo všetko sa odohralo v lišiackej nore za posledný rok sme zhrnuli vo videu. Prajeme príjemné sledovanie.
Nenechajte konkurentov získať vyššie priečky na produktových kartách Heureky
Jedným z kritérii zoraďovania produktov na porovnávačoch tovaru je cena. Sledujete konkurenčné ponuky, aby sa nezobrazovali nad vašimi? Pomocou Bidding Fox Elements dostanete do feedu najnižšiu cenu na karte spolu s URL adresou produktového detailu. Dajte zbohom ručnému preklikávaniu produktových kariet a majte potrebné informácie prístupné na jednom mieste.
Odhaľte rozdiel medzi Free a PPC režimom na porovnávačoch tovaru
Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a presvedčte sa sami.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.