Nedávno sme spustili vylepšenú verziu Lišiaka, ktorá prináša niekoľko noviniek v podobe piktogramov a informačných hlášok. Tie sú dôležitými pomocníkmi nielen pri riešení problému či nespokojnosti s výsledkami biddingu, ale zároveň urýchľujú prácu a orientáciu v aplikácii.
Dostupnosť tovaru v prehľade produktov
Na stránku Produkty sme k názvu a ITEM_ID pridali ikonu nákladného auta, vedľa ktorej nájdete dostupnosť tovaru nastavenú v elemente DELIVERY_DATE. Pri kontrole jednotlivých produktov tak máte túto informáciu priamo na očiach.
Využijete to napríklad v prípade kontroly produktov, ktoré sa dostali mimo biddované pozície. Ak má daný produkt vysokú dobu dodania – povedzme viac než 10 dní – môže to byť dôvodom vyradenia z biddingu.
Zmena oproti východziemu nastaveniu vo formulári stratégie
Ak má bidding fungovať správne a prinášať čo najviac úžitku, nastavenie stratégií by malo byť bezchybné. Každé zapnuté tlačidlo, vyplnený riadok či checkbox musí mať svoje opodstatnenie. Nech urobíte akékoľvek zmeny v porovnaní s východzím nastavením, Bidding Fox vás bude o nich (a ich počte) informovať priamo v editačnom formulári.
Piktogram signalizujúci prehľadávaný typ dát
S novým piktogramom v detaile stratégie sa stretnete v prípade, že aplikujete stratégiu na ľubovoľný výber produktov z Mergada. Udáva, či výber produktov prehľadáva vstupné alebo výstupné hodnoty elementov. A ako môže pomôcť?
Ak stratégia nefunguje tak, ako by mala a je aplikovaná na Mergado výber prehľadávajúci výstupné hodnoty, môže byť problém v nesprávnom poradí pravidiel v Mergade. Zväčša ide o situáciu, kedy je daný výber produktov vytvorený na základe zmien nejakého pravidla. To sa v zozname pravidiel v Mergade nachádza pod pravidlom aplikácie Bidding Fox. Zmeny sa neaplikujú pred vstupom produktov do Bidding Foxu a to je presný opak vášho zámeru.
(Ne)znižovanie CPC po dosiahnutí cieľa
Do zoznamu nastavenia stratégie pribudol riadok nesúci informáciu o tom, či sa produktu má alebo nemá znižovať cena za preklik, po dosiahnutí cieľovej pozície v biddingu. A aké sú výhody tejto informácie?
Uvedieme to na príklade. Nastavili ste stratégiu, produkty sa biddujú a dosahujú požadované pozície. Ich cena za preklik je však pomerne vysoká a neznižuje sa, takže náklady rastú. Vás prirodzene zaujíma, ako je to možné, a tak pátrate po chybe. V tomto prípade pôjde pravdepodobne o to, že ste si pri nastavovaní stratégie zvolili neznižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Aby vám pátranie po chybe nezaberalo zbytočne veľa času, tak sme o tom pridali zmienku do zoznamu nastavení.
Kedy bola vytvorená stratégie a ako dlho beží
Z detailu stratégie ešte neodchádzame. Pridali sme sem ďalší riadok s dátumom, kedy ste danú stratégiu spustili a koľko dní od tej doby ubehlo. Táto informácia je dôležitá napríklad v situácii, kedy riešite vysoké PNO stratégie.
Využitie by mohlo vyzerať nasledovne. Kontrolujete výšku PNO u stratégií a jedna z nich ho má príliš vysoké. Presuniete sa do jej detailu a na prvý pohľad zistíte, že ste ju založili pred 2 - 3 dňami. V takom prípade je v poriadku, ak je PNO vyššie, pretože stratégia beží iba krátko a zatiaľ nazbierala skôr prekliky. A naopak, ak beží už dlhšiu dobu, je na vás ďalej skúmať, čím je to spôsobené.
Ako Lišiak rastie, rastú aj jeho možnosti, ktoré môžu menej skúsenému užívateľovi zamotať hlavu. Chceme, aby ste si prácu v aplikácii užívali, preto je pre nás prioritou nielen funkčnosť, ale aj dobrá orientácia. S našimi novinkami bude ovládanie určite zas o niečo jednoduchšie. Ktoré z nich vám pomohli vyriešiť nejaký problém?
Pridať nový komentár