Nachádzate sa tu

Čo nového priniesol marcový release Bidding Foxu

Nedávno sme spustili vylepšenú verziu Lišiaka, ktorá prináša niekoľko noviniek v podobe piktogramov a informačných hlášok. Tie sú dôležitými pomocníkmi nielen pri riešení problému či nespokojnosti s výsledkami biddingu, ale zároveň urýchľujú prácu a orientáciu v aplikácii.

Dostupnosť tovaru v prehľade produktov

Na stránku Produkty sme k názvu a ITEM_ID pridali ikonu nákladného auta, vedľa ktorej nájdete dostupnosť tovaru nastavenú v elemente DELIVERY_DATE. Pri kontrole jednotlivých produktov tak máte túto informáciu priamo na očiach.

Využijete to napríklad v prípade kontroly produktov, ktoré sa dostali mimo biddované pozície. Ak má daný produkt vysokú dobu dodania –⁠ povedzme viac než 10 dní –⁠ môže to byť dôvodom vyradenia z biddingu.

Informácia o dostupnosti na stránke Produkty.
Informácia o dostupnosti na stránke Produkty.

Zmena oproti východziemu nastaveniu vo formulári stratégie

Ak má bidding fungovať správne a prinášať čo najviac úžitku, nastavenie stratégií by malo byť bezchybné. Každé zapnuté tlačidlo, vyplnený riadok či checkbox musí mať svoje opodstatnenie. Nech urobíte akékoľvek zmeny v porovnaní s východzím nastavením, Bidding Fox vás bude o nich (a ich počte) informovať priamo v editačnom formulári.

Zmeny v nastavení stratégie v porovnaní s východzím nastavením.
Zmeny v nastavení stratégie v porovnaní s východzím nastavením.

Piktogram signalizujúci prehľadávaný typ dát

S novým piktogramom v detaile stratégie sa stretnete v prípade, že aplikujete stratégiu na ľubovoľný výber produktov z Mergada. Udáva, či výber produktov prehľadáva vstupné alebo výstupné hodnoty elementov. A ako môže pomôcť?

Ak stratégia nefunguje tak, ako by mala a je aplikovaná na Mergado výber prehľadávajúci výstupné hodnoty, môže byť problém v nesprávnom poradí pravidiel v Mergade. Zväčša ide o situáciu, kedy je daný výber produktov vytvorený na základe zmien nejakého pravidla. To sa v zozname pravidiel v Mergade nachádza pod pravidlom aplikácie Bidding Fox. Zmeny sa neaplikujú pred vstupom produktov do Bidding Foxu a to je presný opak vášho zámeru.

Piktogram signalizujúci vstupné alebo výstupné dáta z Mergada.
Piktogram signalizujúci vstupné alebo výstupné dáta z Mergada.

(Ne)znižovanie CPC po dosiahnutí cieľa

Do zoznamu nastavenia stratégie pribudol riadok nesúci informáciu o tom, či sa produktu má alebo nemá znižovať cena za preklik, po dosiahnutí cieľovej pozície v biddingu. A aké sú výhody tejto informácie?

Uvedieme to na príklade. Nastavili ste stratégiu, produkty sa biddujú a dosahujú požadované pozície. Ich cena za preklik je však pomerne vysoká a neznižuje sa, takže náklady rastú. Vás prirodzene zaujíma, ako je to možné, a tak pátrate po chybe. V tomto prípade pôjde pravdepodobne o to, že ste si pri nastavovaní stratégie zvolili neznižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Aby vám pátranie po chybe nezaberalo zbytočne veľa času, tak sme o tom pridali zmienku do zoznamu nastavení.

Informácia o znižovaní CPC po dosiahnutí cieľa v detaile stratégie.
Informácia o znižovaní CPC po dosiahnutí cieľa v detaile stratégie.

Kedy bola vytvorená stratégie a ako dlho beží

Z detailu stratégie ešte neodchádzame. Pridali sme sem ďalší riadok s dátumom, kedy ste danú stratégiu spustili a koľko dní od tej doby ubehlo. Táto informácia je dôležitá napríklad v situácii, kedy riešite vysoké PNO stratégie.

Využitie by mohlo vyzerať nasledovne. Kontrolujete výšku PNO u stratégií a jedna z nich ho má príliš vysoké. Presuniete sa do jej detailu a na prvý pohľad zistíte, že ste ju založili pred 2 -⁠ 3 dňami. V takom prípade je v poriadku, ak je PNO vyššie, pretože stratégia beží iba krátko a zatiaľ nazbierala skôr prekliky. A naopak, ak beží už dlhšiu dobu, je na vás ďalej skúmať, čím je to spôsobené.

Informácia o spustení stratégie v jej detaile.
Informácia o spustení stratégie v jej detaile.

 

Ako Lišiak rastie, rastú aj jeho možnosti, ktoré môžu menej skúsenému užívateľovi zamotať hlavu. Chceme, aby ste si prácu v aplikácii užívali, preto je pre nás prioritou nielen funkčnosť, ale aj dobrá orientácia. S našimi novinkami bude ovládanie určite zas o niečo jednoduchšie. Ktoré z nich vám pomohli vyriešiť nejaký problém?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.