PROBIDDING 2019 priniesol praktické rady pre prácu s biddingom

16. 5. prebehla konferencia PROBIDDING 2019, ktorú usporiadal tím Bidding Fox. V priestoroch divadla Buran Teatr sa zišla stovka ľudí, ktorí sa zaujímajú o bidding. Počas dňa sa rečníci podelili o svoje skúsenosti a postupy, ktoré im pomáhajú pri práci. Neboli ste na konferencii a zaujíma vás, ako tento deň prebiehal? Prečítajte si náš článok.

Vo štvrtok 16. 5. sa od 8:30 v divadle Buran Teatr nezavreli dvere. Počas hodiny sa sála a kaviareň Black Box Cafe naplnili tak, že sme museli otvoriť ďalšiu časť hľadiska, aby sa všetci pohodlne vošli a mohli sledovať dianie na pódiu. Celý deň sprevádzala vôňa čerstvej kávy, dobrá nálada a diskusia plná inšpirácie.

KONFERENCIE PROBIDDING V SKRATKE

V 9:30 náčelník lišiakov Jirka privítal účastníkov konferencie a odovzdal slovo prvej prednášajúcej - Šárke Cihlové z agentúry Red Media. Šárka hovorila o tom, ako pracuje segmentácia produktov a ako nad celým procesom premýšľa.

Šárka Cihlová - Kľúč k segmentácii produktov u väčších e-shopov

Na pódiu ju vystriedala Lída Svítálková z Optimia. Tá vo svojej prednáške ukázala ako postupuje pri audite feedu na Heureke a Zboží.cz. Poukázala na najčastejšie problémy, s ktorými sa stretáva. Lída s nami zdieľala aj checklist úloh, ktoré by ste mali raz za čas u každého klienta / e-shopu prejsť.

Ludmila Svitálková - Ako postupujem pri audite Heureky a Zboží

Po obede sa slova ujal Vláďa Trevisan z Besteta a podelil sa s nami o to, ako na neho bidding pôsobí. Jeho prednáška niesla názov Čo ma na biddingu sere a čo baví pričom v nej zhrnul negatíva a pozitíva biddingu, s ktorými sa denne stretáva.

Vláďa Trevisan - Čo ma na biddingu se*e a čo baví

Ako štvrtá si slovo vzala Petra Mikulášková, ktorá hovorila o probléme, s ktorým sa stretáva snáď každá agentúra alebo freelancer - Ako zapojiť klienta do rozhodovacieho procesu v inzercii. Petra má dlohoročné skúsenosti so správou porovnávačov pre svojich klientov. Vďaka tomu, že pracuje s rôznymi typmi ľudí, vie ako na koho tlačiť / netlačiť, ako informácie získať a ako klienta motivovať.

Petra Mikulášková - Ako zapojiť klienta do rozhodovacieho procesu v inzercii

Druhý muž a v poradí piaty rečník bol Jirka Drážný z agentúry Pria. Venoval sa veľmi špecifickej téme a to biddingu na porovnávači GLAMI. Ten je známy tým, že je to tak trochu čierna diera na peniaze a nemá jednoznačnú analytiku. Jirka predstavil s akými stratégiami pracuje, ako sa na tento porovnávač pozerať z pohľadu biddingu a že sa bidding oplatí aj tu.

Jirka Drážný - Ako na stratégiu, analytiku a optimalizáciu na GLAMI

Poslednú prednášku si vzala na starosť Jana Dzuričková z agentúry Unikum. Jana sa s nami vrátila späť do minulosti ku svojim porovnávačským začiatkom. Práve tie ju viedli k procesom, ktoré využíva teraz. Aplikácia bostonskej BCG matice a PDCA cyklu jej pomohli optimalizovať prácu tak, že dosahuje výborné výsledky v krátkom čase.

Jana Dzuričková - Ako sa lišiacky vysporiadať s nízkou časovou dotáciou na správu porovnávačov

Všetci prednášajúci a účastníci dokázali spoločne vytvoriť výbornú atmosféru, ktorá ich sprevádzala po celý deň. My im touto cestou moc ďakujeme.

        

Ak ste na konferencii chýbali a jednotlivé prednášky by vás zaujímali, nezúfajte. Záznamy a prezentácie z celého dňa budú k dispozícii na našom blogu.

Pridať nový komentár