Nachádzate sa tu

PROBIDDING 2019 – predstavujeme rečníkov a ich prednášky #1

Konferencia PROBIDDING 2019 sa pomaly blíži. My by sme vám radi predstavili prvých troch prednášajúcich a témy, ktorým sa budú venovať.

Šárka Cihlová

5. rokom pracujem v agentúre Redmedia, kde pomáham rásť prevažne klientom z oblasti e-commerce. Vo svojej praxi sa najčastejšie pohybujem v PPC systémoch, cenových porovnávačoch a analytike.

 

 

 

PREDNÁŠKA: KĽÚČ K SEGMENTÁCII PRODUKTOV PRI VÄČŠÍCH E-SHOPOCH

Ukážem vám, ako nad segmentáciou produktov premýšľam, aké podklady využívam a checklist, s ktorým pracujem.

Na reálnom príklade popíšem:

  • Ako sme sa zladili s klientom.
  • Ako som proces aplikovala do Mergada a Bidding Foxu.
  • Ako s dátami ďalej pracujeme a čo nám to prinieslo.

 

Lída Svitálková

S porovnávačmi tovaru pracujem štvrtým rokom, teraz v spolupráci s výkonnostnou agentúrou optimio. Som certifikovanou špecialistkou Heureky, Beedu a Mergada.

 

 

 

 

PREDNÁŠKA: AKO POSTUPUJEM PRI AUDITE HEUREKY A ZBOŽÍ

Prejdeme spolu checklist najčastejších chýb, na ktoré som narazila pri auditoch účtov Heureky i Zboží. Odpovieme si i na otázku, kedy bidding nemá zmysel a prečo.

 

Jirka Drážný

Posledných 7 rokov sa zaoberám online marketingom na rôznych projektoch a pozíciách. Posledné 2 roky pracujem ako konzultant v marketingovej agentúre PRIA, kde sa mimo iné venujem aj cenovým porovnávačom.

Systém, ktorý mi poslednou dobou padol do oka je GLAMI. V pravidelnej správe mám 2 veľké e-shopy, ktoré majú na GLAMI.cz celkový obrať v rádoch desiatok miliónov ročne. Ďalej riešim aj ich slovenské klony, robím konzultácie a výpomoc pre menšie e-shopy.

PREDNÁŠKA: AKO NA STRATÉGIU, ANALYTIKU A OPTIMALIZÁCIU GLAMI

V mojej prednáške sa pozrieme na strategické pohľady na GLAMI. Čo od neho môžete očakávať a ako sa naň pripraviť. Povieme si o tom, že je potrebné poznať vaše portfólio, aby ste mohli GLAMI skrotiť a ako efektívne zbierať dáta pre optimalizáciu. A v neposlednej rade budem hovoriť o tom, ako uvažovať o biddingu na GLAMI a ako si ho nastaviť.

 

 

V ďalšom článku si predstavíme zvyšných troch prednášajúcich a ich témy – Vláďu Trevisana, Petru Mikuláškovou a Janu Dzuričkovú. Máte na prednášajúcich nejaké otázky, na ktoré by ste na konferencii radi počuli odpoveď? Napíšte nám ich.

Na konferenci PROBIDDING 2019, která se koná 16. 5., od 10:00 do 17:00 v Impact Hubu v Brně. Je ZDARMA a přihlásíte se na ni TADY.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.