Nachádzate sa tu

PROBIDDING 2019 – predstavujeme rečníkov a ich prednášky #1

Konferencia PROBIDDING 2019 sa pomaly blíži. My by sme vám radi predstavili prvých troch prednášajúcich a témy, ktorým sa budú venovať.

Šárka Cihlová

5. rokom pracujem v agentúre Redmedia, kde pomáham rásť prevažne klientom z oblasti e-commerce. Vo svojej praxi sa najčastejšie pohybujem v PPC systémoch, cenových porovnávačoch a analytike.

 

 

 

PREDNÁŠKA: KĽÚČ K SEGMENTÁCII PRODUKTOV PRI VÄČŠÍCH E-SHOPOCH

Ukážem vám, ako nad segmentáciou produktov premýšľam, aké podklady využívam a checklist, s ktorým pracujem.

Na reálnom príklade popíšem:

  • Ako sme sa zladili s klientom.
  • Ako som proces aplikovala do Mergada a Bidding Foxu.
  • Ako s dátami ďalej pracujeme a čo nám to prinieslo.

 

Lída Svitálková

S porovnávačmi tovaru pracujem štvrtým rokom, teraz v spolupráci s výkonnostnou agentúrou optimio. Som certifikovanou špecialistkou Heureky, Beedu a Mergada.

 

 

 

 

PREDNÁŠKA: AKO POSTUPUJEM PRI AUDITE HEUREKY A ZBOŽÍ

Prejdeme spolu checklist najčastejších chýb, na ktoré som narazila pri auditoch účtov Heureky i Zboží. Odpovieme si i na otázku, kedy bidding nemá zmysel a prečo.

 

Jirka Drážný

Posledných 7 rokov sa zaoberám online marketingom na rôznych projektoch a pozíciách. Posledné 2 roky pracujem ako konzultant v marketingovej agentúre PRIA, kde sa mimo iné venujem aj cenovým porovnávačom.

Systém, ktorý mi poslednou dobou padol do oka je GLAMI. V pravidelnej správe mám 2 veľké e-shopy, ktoré majú na GLAMI.cz celkový obrať v rádoch desiatok miliónov ročne. Ďalej riešim aj ich slovenské klony, robím konzultácie a výpomoc pre menšie e-shopy.

PREDNÁŠKA: AKO NA STRATÉGIU, ANALYTIKU A OPTIMALIZÁCIU GLAMI

V mojej prednáške sa pozrieme na strategické pohľady na GLAMI. Čo od neho môžete očakávať a ako sa naň pripraviť. Povieme si o tom, že je potrebné poznať vaše portfólio, aby ste mohli GLAMI skrotiť a ako efektívne zbierať dáta pre optimalizáciu. A v neposlednej rade budem hovoriť o tom, ako uvažovať o biddingu na GLAMI a ako si ho nastaviť.

 

 

V ďalšom článku si predstavíme zvyšných troch prednášajúcich a ich témy – Vláďu Trevisana, Petru Mikuláškovou a Janu Dzuričkovú. Máte na prednášajúcich nejaké otázky, na ktoré by ste na konferencii radi počuli odpoveď? Napíšte nám ich.

Na konferenci PROBIDDING 2019, která se koná 16. 5., od 10:00 do 17:00 v Impact Hubu v Brně. Je ZDARMA a přihlásíte se na ni TADY.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.
Správne spárované produkty sú kľúčom k viditeľnosti na Heureke aj Zboží.cz. Tento praktický návod vás prevedie základmi párovania, ukáže najčastejšie chyby, tipy na opravu názvov aj využitie nástrojov ako Mergado, Bidding Fox alebo Pairing Bear. Naučíte sa, ako nastaviť feed, kontrolovať diagnostiku a dostať ponuky tam, kde zákazníci skutočne nakupujú.
Predávate do zahraničia alebo plánujete expanziu? Bidding Fox Elements vám automaticky zaistí aktuálne kurzy z ČNB a ECB, vďaka ktorým prepočítate ceny presne, rýchlo a bez chýb. Ušetríte čas, získajte prehľad a predávajte efektívne naprieč trhmi.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.