Nachádzate sa tu

Lepší prehľad o nastavení Bidding Fox

Máme pre vás nádielku noviniek z Bidding Fox. Vylepšili sme podstránku Nastavenie a pridali infoboxy s informáciami o dátach.

Nastavenie zdrojov dát

Na podstránke Nastavenie po novom nájdete infoboxy, v ktorých sú informácie o stiahnutých dátach. V nich vidíte, či máte všetky prepojenia aktuálne a kedy boli naposledy dáta stiahnuté.

Nastavenie párovania produktov do Google Analytics

Ak využívate možnosti úpravy URL adresy, vďaka infoboxu budete môcť upravené URL kontrolovať. Počas editácie hneď vidíte, ako vyzerá pred úpravou a po nej.

Parovanie produktov do Google Analytics

Nastavenie reportov

Infobox sme priradili tiež k reportom. Po výbere frekvencie posielania reportov sa v infoboxe zobrazí dátum, kedy vám report príde na zadaný e-mail. Ak si nechávate posielať report každý týždeň, každých štrnásť dní, i každý mesiac, uvidíte tu tri dátumy.

Stratégie

Poslednou novinkou v aplikácii je možnosť importu stratégie. Na Hlavnej stránke scrolujte dolu na Zoznam stratégii. Tu nájdete tlačítko, ktorým môžete jednoducho stratégie do Bidding Fox importovať. Ak k niektorej stratégii nemáte priradený výber produktov, Bidding Fox vás na to upozorní.

Vyskúšali ste už niektorú novinku?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.