Nachádzate sa tu

Nové vylepšenia Bidding Fox Elements

Nástroj Bidding Fox Elements si prešiel zmenami, ktoré užívateľovi rozhodne zjednodušia a sprehľadnia prácu s ním. Elementy sme rozdelili do podstránok podľa okruhov, pribudla možnosť párovať dáta k produktom z Google Analytics a možnosť nastaviť UTM parametre priamo v appke.

Zmeny v užívateľskom rozhraní

Užívateľské rozhranie dostalo novú tvár. Donedávna boli všetky elementy na jednej stránke a rozdelené podľa okruhov. Po novom sme každý okruh zaradili na samostatnú podstránku. Zlepšila sa tak prehľadnosť a zároveň aj rýchlosť načítania appky.

Konkrétne vzniklo päť podstránok s elementmi, ktoré sa týkajú:

  1. Heureky,
  2. Zboží.cz,
  3. Google,
  4. produktu, resp. produktov vo vašom feede,
  5. ostatných elementov (Dátum a čas, Počasie, Kurzy mien).

 

Užívateľské prostredie Bidding Fox Elements –⁠ rozdelenie elementov do podstránok.
Užívateľské rozhranie Bidding Fox Elements –⁠ rozdelenie elementov do podstránok.

 

Na scénu prichádza ITEM_ID

Okrem User Interface sme si vzali do parády aj párovanie dát k produktom z Google Analytics. Donedávna bolo jedinou možnosťou párovať podľa Vstupných stránok. Túto alternatívu sme nezrušili, ale pridali k nej párovanie dát podľa ITEM_ID.

PozorPodmienkou správneho párovania podľa ITEM_ID je, že musí byť totožné s SKU kódom produktu v Google Analytics.
Bidding Fox Elements –⁠ Podstránka Google –⁠ Nastavenie prepojenia podľa Vstupnej stránky alebo ITEM_ID.
Bidding Fox Elements –⁠ Podstránka Google –⁠ Nastavenie prepojenia podľa Vstupnej stránky alebo ITEM_ID.

 

UTM parametre priamo v appke

Vaše pohodlie je pre nás prvoradé. Novinkou je, že si zdroj a médium odteraz nastavíte priamo v appke na podstránke Google.

Druhú výhodu s tým spojenú ocenia užívatelia, ktorí chcú, alebo potrebujú zvoliť iné hodnoty UTM parametrov pre Mergado a iné pre Bidding Fox Elements. Donedávna prebiehalo nastavovanie UTM parametrov iba v Mergade na podstránke Nastavenie a v záložke Analytika.

 

Bidding Fox Elements –⁠ Podstránka Google –⁠ Nastavenie UTM parametrov.
Bidding Fox Elements –⁠ Podstránka Google –⁠ Nastavenie UTM parametrov.

 

 

Neustále pracujeme na vylepšeniach našich nástrojov. Ak vám niečo v aplikácii chýba alebo máte nápad, ktorý by vám zjednodušil prácu, neváhajte nás kontaktovať.

A ak sa s Bidding Fox Elements ešte len zoznamujete, prihláste sa na naše online školenie. Dozviete sa množstvo rád a tipov, ako vám môže nástroj pri správnom používaní pomôcť.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.