Nachádzate sa tu

Nové vylepšenia Bidding Fox Elements

Nástroj Bidding Fox Elements si prešiel zmenami, ktoré užívateľovi rozhodne zjednodušia a sprehľadnia prácu s ním. Elementy sme rozdelili do podstránok podľa okruhov, pribudla možnosť párovať dáta k produktom z Google Analytics a možnosť nastaviť UTM parametre priamo v appke.

Zmeny v užívateľskom rozhraní

Užívateľské rozhranie dostalo novú tvár. Donedávna boli všetky elementy na jednej stránke a rozdelené podľa okruhov. Po novom sme každý okruh zaradili na samostatnú podstránku. Zlepšila sa tak prehľadnosť a zároveň aj rýchlosť načítania appky.

Konkrétne vzniklo päť podstránok s elementmi, ktoré sa týkajú:

  1. Heureky,
  2. Zboží.cz,
  3. Google,
  4. produktu, resp. produktov vo vašom feede,
  5. ostatných elementov (Dátum a čas, Počasie, Kurzy mien).

 

Užívateľské prostredie Bidding Fox Elements –⁠ rozdelenie elementov do podstránok.
Užívateľské rozhranie Bidding Fox Elements –⁠ rozdelenie elementov do podstránok.

 

Na scénu prichádza ITEM_ID

Okrem User Interface sme si vzali do parády aj párovanie dát k produktom z Google Analytics. Donedávna bolo jedinou možnosťou párovať podľa Vstupných stránok. Túto alternatívu sme nezrušili, ale pridali k nej párovanie dát podľa ITEM_ID.

PozorPodmienkou správneho párovania podľa ITEM_ID je, že musí byť totožné s SKU kódom produktu v Google Analytics.
Bidding Fox Elements –⁠ Podstránka Google –⁠ Nastavenie prepojenia podľa Vstupnej stránky alebo ITEM_ID.
Bidding Fox Elements –⁠ Podstránka Google –⁠ Nastavenie prepojenia podľa Vstupnej stránky alebo ITEM_ID.

 

UTM parametre priamo v appke

Vaše pohodlie je pre nás prvoradé. Novinkou je, že si zdroj a médium odteraz nastavíte priamo v appke na podstránke Google.

Druhú výhodu s tým spojenú ocenia užívatelia, ktorí chcú, alebo potrebujú zvoliť iné hodnoty UTM parametrov pre Mergado a iné pre Bidding Fox Elements. Donedávna prebiehalo nastavovanie UTM parametrov iba v Mergade na podstránke Nastavenie a v záložke Analytika.

 

Bidding Fox Elements –⁠ Podstránka Google –⁠ Nastavenie UTM parametrov.
Bidding Fox Elements –⁠ Podstránka Google –⁠ Nastavenie UTM parametrov.

 

 

Neustále pracujeme na vylepšeniach našich nástrojov. Ak vám niečo v aplikácii chýba alebo máte nápad, ktorý by vám zjednodušil prácu, neváhajte nás kontaktovať.

A ak sa s Bidding Fox Elements ešte len zoznamujete, prihláste sa na naše online školenie. Dozviete sa množstvo rád a tipov, ako vám môže nástroj pri správnom používaní pomôcť.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.