Nachádzate sa tu

Prispôsobte si obsah elementov podľa svojich priorít

Pred nedávnom sme vám predstavili novinku spočívajúcu v rozšírení elementov z produktovej karty Heureky a Zboží.cz. A máme tu ďalšiu nadstavbu týchto možností. Akú? Dozviete sa v tomto článku.

Aké elementy pribudli v Bidding Fox Elements

Pripomeňme si, čo obnášal posledný release Bidding fox Elements. Rozšírili sme množstvo elementov o údaje z produktových kariet Heureky a Zboží.cz. Aby ste s týmito dátami mohli pracovať, musíte mať zapnutú aplikáciu Bidding Fox. Dôvod je jednoduchý – BFE musí odniekiaľ dáta čerpať a tým zdrojom je práve lišiak. V minulom článku na blogu nájdete výpis všetkých nových elementov a tiež tipy, ako s nimi pracovať.

Nastavenie údajov v elementoch

K elementom „Ponuky podľa ceny“ a „Ponuky v biddingu“ z kariet produktov Heureky a Zboží.cz sme pridali možnosť nastavenia ich obsahu. Prakticky to funguje tak, že kliknete na ozubené kolieska a vyskočí vám tabuľka, v ktorej si zaškrtnete, aké informácie potrebujete.
Varianty nastavenia obsahu elementov Heureka:

  • pozícia,
  • názov e-shopu,
  • cena,
  • dostupnosť,
  • darčeky,
  • garancia vrátenia,
  • cena dopravy,
  • Heureka košík,
  • hodnotenie e-shopu,
  • ověřené zákaznikmi.
Nastavenie elementov Heureka
Nastavenie elementov Heureka

Varianty nastavenia obsahu elementov Zboží.cz:

  • pozícia,
  • ID e-shopu,
  • cena,
  • dostupnosť,
  • cena dopravy.
Nastavenie elementov Zboží.cz
Nastavenie elementov Zboží.cz

Príkladom môže byť cena dopravy. Hodnotu môžete upraviť keď chcete byť konkurencii v pätách a prispôsobíte ju tak, aby nebola príliš rozdielna s konkurenčnými e-shopmi. Ďalším variantom je napríklad dostupnosť – môže byť výhodou, ak iné e-shopy nemajú tovar skladom. Pomocou Elements a Mergado makier môžete taktiež odhaliť konkurenčné darčeky, ktoré môžu v bitke o zákazníka zohrať výraznú úlohu. Ako na to v šiestich krokoch opísal Jirka v článku.

 

Ak vám v elementoch nejaké informácie chýbajú, obráťte sa na nás. Pomôžeme vám tým ušetriť prácu a čas. Budeme radi za nápady a tipy, aby sme aplikáciu mohli čo najviac prispôsobovať užívateľom.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Prečo Heureka hlási price_don't_match a ako sa tohto varovania zbaviť ? Vďaka drobnej úprave skriptu merania konverzí to teraz pôjde ako po masle. V článku vám ukážeme, ako na to.
Chystáte sa použiť párovanie dát ku produktom podľa CODE v Bidding Foxe? Máme pre vás jednoduchý návod, ako CODE dostať do Heureka feedu zo Shoptetu. Nepotrebujete zložité úpravy pravidiel, celý postup je rýchly a zvládne ho každý e-shopár.
Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.