Stále tu hovoríme o tom, ako vám lišiak pomôže. Ale ako to môže vyzerať v skutočnosti? Pozrite sa na prípadovú štúdiu agentúry FEO, ktorá biddingový automat nasadila na jar. S čím sa potýkali a ako je na tom inzercia teraz?
Veľká konkurencia na slovenskom online trhu s elektrom predstavuje pre nastavenie biddingu poriadnu výzvu. Vybrať kategórie, ktoré budú zarábať a zvoliť k nim správnu biddingovú stratégiu pomohol v tomto prípade práve Bidding Fox.
V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.