Nachádzate sa tu

Čo biddingový automat všetko (ne)zvládne?

Stále tu hovoríme o tom, ako vám lišiak pomôže. Ale ako to môže vyzerať v skutočnosti? Pozrite sa na prípadovú štúdiu agentúry FEO, ktorá biddingový automat nasadila na jar. S čím sa potýkali a ako je na tom inzercia teraz?

Meziroční srovnání výkonu inzerce při použití biddingového automatu Bidding Fox

Akokoľvek vyzerá výsledok jednoznačne, začiatky podľa svedectva agentúry jednoduché neboli: „Po zapnutí sa prakticky nič nezmenilo. Kampane nevykazovali žiadne zvýšenie návštevnosti, transakcií, či tržieb. Zhruba po týždni sme začali byť skeptickí.“

Zistenie prvé: Automatický bidding neznamená automatický zisk, vaše nastavenie je dôležité!

V agentúre sa ale nevzdali a začali s nastavením od podlahy: „Naša nová stratégia bola omnoho podrobnejšia a kládla väčší dôraz na konkrétne produkty, produktové rady a jednotlivé značky. Sortimnet e-shopu sme rozsegmentovali do úzko zameraných produktových skupín. A heureka!“

Zistenie druhé: Starostlivé segmentovanie a práca s menšími skupina produktov sú pre automatický bidding kľúčové.

S novou stratégiou vzrástli klientovi návštevy aj tržby a energia investovaná do úvodného nastavovania sa nakoniec všetkým vrátila – teraz už Bidding Fox môže nastavovať automaticky a šetrí tak čas aj peniaze.

V porovnaní s predchádzajúcim rokom sa nám v apríli podarilo priviesť 2x viac návštevníkov a zdvojnásobil sa aj počet transakcií. Máj potom rekordný aprílový výsledok predčil a zaznamenal medziročný nárast tržieb o 190 %.“

elú prípadovú štúdiu nájdete na webe agentúry FEO. A Bidding Fox si môžete zapnúť rovno tu – dajte nám potom vedieť, ako lišiak pomohol vám.

 

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.