Nachádzate sa tu

Čo biddingový automat všetko (ne)zvládne?

Stále tu hovoríme o tom, ako vám lišiak pomôže. Ale ako to môže vyzerať v skutočnosti? Pozrite sa na prípadovú štúdiu agentúry FEO, ktorá biddingový automat nasadila na jar. S čím sa potýkali a ako je na tom inzercia teraz?

Meziroční srovnání výkonu inzerce při použití biddingového automatu Bidding Fox

Akokoľvek vyzerá výsledok jednoznačne, začiatky podľa svedectva agentúry jednoduché neboli: „Po zapnutí sa prakticky nič nezmenilo. Kampane nevykazovali žiadne zvýšenie návštevnosti, transakcií, či tržieb. Zhruba po týždni sme začali byť skeptickí.“

Zistenie prvé: Automatický bidding neznamená automatický zisk, vaše nastavenie je dôležité!

V agentúre sa ale nevzdali a začali s nastavením od podlahy: „Naša nová stratégia bola omnoho podrobnejšia a kládla väčší dôraz na konkrétne produkty, produktové rady a jednotlivé značky. Sortimnet e-shopu sme rozsegmentovali do úzko zameraných produktových skupín. A heureka!“

Zistenie druhé: Starostlivé segmentovanie a práca s menšími skupina produktov sú pre automatický bidding kľúčové.

S novou stratégiou vzrástli klientovi návštevy aj tržby a energia investovaná do úvodného nastavovania sa nakoniec všetkým vrátila – teraz už Bidding Fox môže nastavovať automaticky a šetrí tak čas aj peniaze.

V porovnaní s predchádzajúcim rokom sa nám v apríli podarilo priviesť 2x viac návštevníkov a zdvojnásobil sa aj počet transakcií. Máj potom rekordný aprílový výsledok predčil a zaznamenal medziročný nárast tržieb o 190 %.“

elú prípadovú štúdiu nájdete na webe agentúry FEO. A Bidding Fox si môžete zapnúť rovno tu – dajte nám potom vedieť, ako lišiak pomohol vám.

 

Zo života biddingového automatu

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Sprievodca biddingom: Vylepšite svoju inzerciu
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.