Nachádzate sa tu

Čo biddingový automat všetko (ne)zvládne?

Stále tu hovoríme o tom, ako vám lišiak pomôže. Ale ako to môže vyzerať v skutočnosti? Pozrite sa na prípadovú štúdiu agentúry FEO, ktorá biddingový automat nasadila na jar. S čím sa potýkali a ako je na tom inzercia teraz?

Meziroční srovnání výkonu inzerce při použití biddingového automatu Bidding Fox

Akokoľvek vyzerá výsledok jednoznačne, začiatky podľa svedectva agentúry jednoduché neboli: „Po zapnutí sa prakticky nič nezmenilo. Kampane nevykazovali žiadne zvýšenie návštevnosti, transakcií, či tržieb. Zhruba po týždni sme začali byť skeptickí.“

Zistenie prvé: Automatický bidding neznamená automatický zisk, vaše nastavenie je dôležité!

V agentúre sa ale nevzdali a začali s nastavením od podlahy: „Naša nová stratégia bola omnoho podrobnejšia a kládla väčší dôraz na konkrétne produkty, produktové rady a jednotlivé značky. Sortimnet e-shopu sme rozsegmentovali do úzko zameraných produktových skupín. A heureka!“

Zistenie druhé: Starostlivé segmentovanie a práca s menšími skupina produktov sú pre automatický bidding kľúčové.

S novou stratégiou vzrástli klientovi návštevy aj tržby a energia investovaná do úvodného nastavovania sa nakoniec všetkým vrátila – teraz už Bidding Fox môže nastavovať automaticky a šetrí tak čas aj peniaze.

V porovnaní s predchádzajúcim rokom sa nám v apríli podarilo priviesť 2x viac návštevníkov a zdvojnásobil sa aj počet transakcií. Máj potom rekordný aprílový výsledok predčil a zaznamenal medziročný nárast tržieb o 190 %.“

elú prípadovú štúdiu nájdete na webe agentúry FEO. A Bidding Fox si môžete zapnúť rovno tu – dajte nám potom vedieť, ako lišiak pomohol vám.

 

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.