Stále tu hovoríme o tom, ako vám lišiak pomôže. Ale ako to môže vyzerať v skutočnosti? Pozrite sa na prípadovú štúdiu agentúry FEO, ktorá biddingový automat nasadila na jar. S čím sa potýkali a ako je na tom inzercia teraz?
Tisíce unikátnych položiek v knižnom e-shope sa môžu pri nastavovaní ceny za jednotlivé prekliky ľahko stať nočnou morou. Využitie biddingového automatu sa práve v tomto prípade osvedčilo. Čo všetko dokázal Bidding Fox vylepšiť?
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.