Nachádzate sa tu

PROBIDDING 2019 priniesol praktické rady pre prácu s biddingom

16. 5. prebehla konferencia PROBIDDING 2019, ktorú usporiadal tím Bidding Fox. V priestoroch divadla Buran Teatr sa zišla stovka ľudí, ktorí sa zaujímajú o bidding. Počas dňa sa rečníci podelili o svoje skúsenosti a postupy, ktoré im pomáhajú pri práci. Neboli ste na konferencii a zaujíma vás, ako tento deň prebiehal? Prečítajte si náš článok.

Vo štvrtok 16. 5. sa od 8:30 v divadle Buran Teatr nezavreli dvere. Počas hodiny sa sála a kaviareň Black Box Cafe naplnili tak, že sme museli otvoriť ďalšiu časť hľadiska, aby sa všetci pohodlne vošli a mohli sledovať dianie na pódiu. Celý deň sprevádzala vôňa čerstvej kávy, dobrá nálada a diskusia plná inšpirácie.

KONFERENCIE PROBIDDING V SKRATKE

V 9:30 náčelník lišiakov Jirka privítal účastníkov konferencie a odovzdal slovo prvej prednášajúcej - Šárke Cihlové z agentúry Red Media. Šárka hovorila o tom, ako pracuje segmentácia produktov a ako nad celým procesom premýšľa.

Šárka Cihlová - Kľúč k segmentácii produktov u väčších e-shopov

Na pódiu ju vystriedala Lída Svítálková z Optimia. Tá vo svojej prednáške ukázala ako postupuje pri audite feedu na Heureke a Zboží.cz. Poukázala na najčastejšie problémy, s ktorými sa stretáva. Lída s nami zdieľala aj checklist úloh, ktoré by ste mali raz za čas u každého klienta / e-shopu prejsť.

Ludmila Svitálková - Ako postupujem pri audite Heureky a Zboží

Po obede sa slova ujal Vláďa Trevisan z Besteta a podelil sa s nami o to, ako na neho bidding pôsobí. Jeho prednáška niesla názov Čo ma na biddingu sere a čo baví pričom v nej zhrnul negatíva a pozitíva biddingu, s ktorými sa denne stretáva.

Vláďa Trevisan - Čo ma na biddingu se*e a čo baví

Ako štvrtá si slovo vzala Petra Mikulášková, ktorá hovorila o probléme, s ktorým sa stretáva snáď každá agentúra alebo freelancer - Ako zapojiť klienta do rozhodovacieho procesu v inzercii. Petra má dlohoročné skúsenosti so správou porovnávačov pre svojich klientov. Vďaka tomu, že pracuje s rôznymi typmi ľudí, vie ako na koho tlačiť / netlačiť, ako informácie získať a ako klienta motivovať.

Petra Mikulášková - Ako zapojiť klienta do rozhodovacieho procesu v inzercii

Druhý muž a v poradí piaty rečník bol Jirka Drážný z agentúry Pria. Venoval sa veľmi špecifickej téme a to biddingu na porovnávači GLAMI. Ten je známy tým, že je to tak trochu čierna diera na peniaze a nemá jednoznačnú analytiku. Jirka predstavil s akými stratégiami pracuje, ako sa na tento porovnávač pozerať z pohľadu biddingu a že sa bidding oplatí aj tu.

Jirka Drážný - Ako na stratégiu, analytiku a optimalizáciu na GLAMI

Poslednú prednášku si vzala na starosť Jana Dzuričková z agentúry Unikum. Jana sa s nami vrátila späť do minulosti ku svojim porovnávačským začiatkom. Práve tie ju viedli k procesom, ktoré využíva teraz. Aplikácia bostonskej BCG matice a PDCA cyklu jej pomohli optimalizovať prácu tak, že dosahuje výborné výsledky v krátkom čase.

Jana Dzuričková - Ako sa lišiacky vysporiadať s nízkou časovou dotáciou na správu porovnávačov

Všetci prednášajúci a účastníci dokázali spoločne vytvoriť výbornú atmosféru, ktorá ich sprevádzala po celý deň. My im touto cestou moc ďakujeme.

        

Ak ste na konferencii chýbali a jednotlivé prednášky by vás zaujímali, nezúfajte. Záznamy a prezentácie z celého dňa budú k dispozícii na našom blogu.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.
Správne spárované produkty sú kľúčom k viditeľnosti na Heureke aj Zboží.cz. Tento praktický návod vás prevedie základmi párovania, ukáže najčastejšie chyby, tipy na opravu názvov aj využitie nástrojov ako Mergado, Bidding Fox alebo Pairing Bear. Naučíte sa, ako nastaviť feed, kontrolovať diagnostiku a dostať ponuky tam, kde zákazníci skutočne nakupujú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.