Nachádzate sa tu

Nezastavujeme – zmeny v BF sekcii Produkty

V prvej časti sme si predstavili zmeny v diagnostike BF. Na tieto zmeny naväzuje sekcia Produktov, ktorá prešla výraznými vylepšeniami, ktoré si predstavíme v následujúcom článku.

Vylepšená stránka Produkty

Filtre

Na stránke Filtrovanie/Vyhľadávanie už nemusíte riešiť, koľko e-shopov sa filtruje podľa biddingu a koľko z nich podľa ceny. Po novom je možné filtrovať podľa celkového počtu e-shopov, resp. podľa ich unikátneho množstva. 

Ak je vaša ponuka na TOP pozícii pre Heureka Košík. Môžete si násjť produkty podľa počtu preklikov na Heureke (za predchádzajúci deň). Vďaka tomu odhalíte produkty s najviac preklikmi a naopak.
Pozrite sa priamo v aplikácii a uvidíte, akú vlastnú kombináciu pre analýzu stavu vymyslíte a koľko noviniek nájdete.

Vyhľadanie nespárovaných produktov

Vyhledání nespárovaných produktů

Ktoré produkty majú aspoň 10 preklikov?

Filtrování produktů podle počtu prokliků

Výpis produktov

Informácie o produktoch sme rozšírili tak, že si ich môžete zobraziť na základe jednotlivých zdrojov, alebo aj všechty naraz.
Informácie zobrazujeme
:

  • z dát Bidding Foxu
  • zo stavu na Heureke
  • zo štatistík Heureky
  • z Google Analytics

Přepínání zobrazovaných tad - bidding, Heureka...

Detail produktu

Keď to vezmeme zhora, tak prvú zmenu nájdeme pri prehľade "stav produktu/ponuky". Rozdelili sme informácie do častí a tak odstránili dlhý zhluk informácií. Ďalšie informácie sú ľahšie dostupné.
Bloky informácií o produktoch sú rozdelené rovnako, ako na stránke Produkty na:

  • dáta z Biding Foxu
  • stav na Heureke
  • Štatistiky Google Analytics, Heureka
  • všetko

Do detailu produktu sme pod vyššie spomenutý prehľad pridali nový blok s Diagnostikou, kde vidíte Problémy, Varovania a Odporúčania pre konkrétny produkt. Teda to, čo je na stránke Diagnostika, ale tu je to priamo pre produkt. Rýchlo tak zistíte, prečo produkt BF nebidduje, alebo získate odporúčanie, čo s produktom ďalej.

Přehled dat k produktu z různých zdrojů

Nový blok s diagnostikou priamo v detaile produktu

Nový blok s diagnostikou přímo v detailu produktu

Vlastný počet produktov na stránke Produkty

Mnoho z vás žiadalo, aby vývojári BF kvôli rýchlejšej kontrole zvážili, koľko produktov má byť zobrazených na stránke. Odteraz si môžete zvoliť, koľko produktov chcete na stránku vypísať. Stačí špecifikovať a chvíľu počkať. Počet vypísaných produktov sa rovno zmení.

Zo života biddingového automatu

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Sprievodca biddingom: Vylepšite svoju inzerciu
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.