Nachádzate sa tu

Nezastavujeme – zmeny v BF sekcii Produkty

V prvej časti sme si predstavili zmeny v diagnostike BF. Na tieto zmeny naväzuje sekcia Produktov, ktorá prešla výraznými vylepšeniami, ktoré si predstavíme v následujúcom článku.

Vylepšená stránka Produkty

Filtre

Na stránke Filtrovanie/Vyhľadávanie už nemusíte riešiť, koľko e-shopov sa filtruje podľa biddingu a koľko z nich podľa ceny. Po novom je možné filtrovať podľa celkového počtu e-shopov, resp. podľa ich unikátneho množstva. 

Ak je vaša ponuka na TOP pozícii pre Heureka Košík. Môžete si násjť produkty podľa počtu preklikov na Heureke (za predchádzajúci deň). Vďaka tomu odhalíte produkty s najviac preklikmi a naopak.
Pozrite sa priamo v aplikácii a uvidíte, akú vlastnú kombináciu pre analýzu stavu vymyslíte a koľko noviniek nájdete.

Vyhľadanie nespárovaných produktov

Vyhledání nespárovaných produktů

Ktoré produkty majú aspoň 10 preklikov?

Filtrování produktů podle počtu prokliků

Výpis produktov

Informácie o produktoch sme rozšírili tak, že si ich môžete zobraziť na základe jednotlivých zdrojov, alebo aj všechty naraz.
Informácie zobrazujeme
:

  • z dát Bidding Foxu
  • zo stavu na Heureke
  • zo štatistík Heureky
  • z Google Analytics

Přepínání zobrazovaných tad - bidding, Heureka...

Detail produktu

Keď to vezmeme zhora, tak prvú zmenu nájdeme pri prehľade "stav produktu/ponuky". Rozdelili sme informácie do častí a tak odstránili dlhý zhluk informácií. Ďalšie informácie sú ľahšie dostupné.
Bloky informácií o produktoch sú rozdelené rovnako, ako na stránke Produkty na:

  • dáta z Biding Foxu
  • stav na Heureke
  • Štatistiky Google Analytics, Heureka
  • všetko

Do detailu produktu sme pod vyššie spomenutý prehľad pridali nový blok s Diagnostikou, kde vidíte Problémy, Varovania a Odporúčania pre konkrétny produkt. Teda to, čo je na stránke Diagnostika, ale tu je to priamo pre produkt. Rýchlo tak zistíte, prečo produkt BF nebidduje, alebo získate odporúčanie, čo s produktom ďalej.

Přehled dat k produktu z různých zdrojů

Nový blok s diagnostikou priamo v detaile produktu

Nový blok s diagnostikou přímo v detailu produktu

Vlastný počet produktov na stránke Produkty

Mnoho z vás žiadalo, aby vývojári BF kvôli rýchlejšej kontrole zvážili, koľko produktov má byť zobrazených na stránke. Odteraz si môžete zvoliť, koľko produktov chcete na stránku vypísať. Stačí špecifikovať a chvíľu počkať. Počet vypísaných produktov sa rovno zmení.

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.