Nachádzate sa tu

Formulár pre úpravu e-shopov na Heureke je v novom kabáte

Heureka vylepšuje svoje služby, aby boli čo najprehľadnejšie a používatelia ich využívali čo najčastejšie. Nezameriavajú sa len na úpravy pre zákazníkov obchodov, ale aj pre samotných e-shopárov. Pozrite sa, ako vyzerá nový formulár pre úpravu e-shopov.

Na konci apríla došlo k zmene v boxe odporúčaných obchodov. E-shopy, ktoré sú v biddingu. nie sú od ostatných tak výrazne odlíšené, ako tomu bolo predtým. 

ZJEDNODUŠENÝ FORMULÁR NA ÚPRAVU E-SHOPOV

Zmeny sa tentoraz dočkal formulár na úpravu e-shopov. Je jednoduchší a prehľadnejší. Už v ňom nenájdete napr. pole ICQ, ktoré musíme priznať, bolo naozaj veľa zastarané. URL adresa zostáva stále rovnaká.

O tejto úprave a prekážkach, s ktorými sme sa v Heureke museli zápasiť, hovoril Honza Kotek na tohtoročnej Nekonferencií. Pozrite sa na jeho prezentáciu.

Heureka zbiera spätnú väzbu od e-shopárov, tak im nezabudnite napísať do komentára pochvalu alebo vecné pripomienky.

Starý formulář pro úpravu e-shopů na Heurece
Starý formulár pre úpravu e-shopov na Heureke, zdroj: https://blog.heureka.cz/2019/06/26/novy-formular-pro-upravu-e-shopu/
Nový formulář pro úpravu e-shopů na Heurece
Nový formulár pre úpravu e-shopov na Heureke, zdroj: https://blog.heureka.cz/2019/06/26/novy-formular-pro-upravu-e-shopu/

ZJEDNOTENIA PARAMETROV ZNAČKA A VÝROBCU

Upravený formulár nie je jedinou zmenou, ktorá na Heureke prebieha. Cez prázdniny dôjde k zjednoteniu parametrov Značka a Výrobca. Táto úprava umožní zákazníkom jednoduchšie filtrovanie a tovar sa bude zobrazovať častejšie. V ktorých kategóriách sa prejaví a aké zmeny bude treba urobiť? Pozrite sa na blog Heureky.

Keď sme pri tom ICQ, spomeniete si na svoje užívateľské číslo? My sme sa dokonca prihlásili a nestačili sa čudovať, že stále funguje. : D

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.