Nachádzate sa tu

Formulár pre úpravu e-shopov na Heureke je v novom kabáte

Heureka vylepšuje svoje služby, aby boli čo najprehľadnejšie a používatelia ich využívali čo najčastejšie. Nezameriavajú sa len na úpravy pre zákazníkov obchodov, ale aj pre samotných e-shopárov. Pozrite sa, ako vyzerá nový formulár pre úpravu e-shopov.

Na konci apríla došlo k zmene v boxe odporúčaných obchodov. E-shopy, ktoré sú v biddingu. nie sú od ostatných tak výrazne odlíšené, ako tomu bolo predtým. 

ZJEDNODUŠENÝ FORMULÁR NA ÚPRAVU E-SHOPOV

Zmeny sa tentoraz dočkal formulár na úpravu e-shopov. Je jednoduchší a prehľadnejší. Už v ňom nenájdete napr. pole ICQ, ktoré musíme priznať, bolo naozaj veľa zastarané. URL adresa zostáva stále rovnaká.

O tejto úprave a prekážkach, s ktorými sme sa v Heureke museli zápasiť, hovoril Honza Kotek na tohtoročnej Nekonferencií. Pozrite sa na jeho prezentáciu.

Heureka zbiera spätnú väzbu od e-shopárov, tak im nezabudnite napísať do komentára pochvalu alebo vecné pripomienky.

Starý formulář pro úpravu e-shopů na Heurece
Starý formulár pre úpravu e-shopov na Heureke, zdroj: https://blog.heureka.cz/2019/06/26/novy-formular-pro-upravu-e-shopu/
Nový formulář pro úpravu e-shopů na Heurece
Nový formulár pre úpravu e-shopov na Heureke, zdroj: https://blog.heureka.cz/2019/06/26/novy-formular-pro-upravu-e-shopu/

ZJEDNOTENIA PARAMETROV ZNAČKA A VÝROBCU

Upravený formulár nie je jedinou zmenou, ktorá na Heureke prebieha. Cez prázdniny dôjde k zjednoteniu parametrov Značka a Výrobca. Táto úprava umožní zákazníkom jednoduchšie filtrovanie a tovar sa bude zobrazovať častejšie. V ktorých kategóriách sa prejaví a aké zmeny bude treba urobiť? Pozrite sa na blog Heureky.

Keď sme pri tom ICQ, spomeniete si na svoje užívateľské číslo? My sme sa dokonca prihlásili a nestačili sa čudovať, že stále funguje. : D

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.