Nachádzate sa tu

Heureka má nové reporty!

Heureka prichádza s novými reportmi, ktoré sú podrobnejšie, presnejšie a obsiahlejšie ako boli doteraz. S akými dátami môžete začať pracovať a ako to funguje?

Prehlad o výkone a nákladoch

V prehľade ste vždy videli prekliky do obchodu, konverzný pomer, náklady, obrat a ďalšie. Teraz je doplnený o nové štatistiky a pracuje aj s ITEM_ID. Práve vďaka IDEM_ID bude lepšie pracovať s identifikáciou produktu. Z reportu zistíte aj to, či k vám zákazníci chodia skôr z biddovaných, alebo z nebiddovaných produktov. To vám pomôže pri nastavovaní stratégií biddingu.

Dáta Heureka generuje za posledných 90 dní, 1x denne vždy v noci. A pozor, dáta za posledných 30 dní sa môžu priebežne meniť kvôli systému, ako Heureka meria konverzie.

Ak vás zaujímajú dáta, ktoré sú staršie ako 90 dní, tak si export sťahujte pravidelne. V reporte sa každý deň odstráni najstarší záznam a objaví sa nový.

Podrobné informácie nájdete v nápovede na Heureke.

Nespárované produkty

Ďalšou novinkou je prehľad nespárovaných produktov, vrátane návrhu na zmenu ich názvu alebo kategórie. Výhodou oproti starému reportu  je to, že hneď uvidíte názvy kategorií pre konkrétne produkty a nemusíte hľadať. Potom stačí skontrolovať, či je zhoda správna a upraviť názov, alebo kategóriu podľa návrhu. Návrhy názvov Heureka určuje podľa EAN kódu. Pre využitie je potrebné, aby ste ho mali zaradený v XML feede.

Táto funkcia je zatiaľ v beta verzii a bude sa ďalej vylepšovať. Heureka preto upozorňuje, aby ste prehľad brali skôr ako pomocníka.

Podrobné informácie nájdete tiež v nápovede na Heureke.

Nové datové prehlady na Heureke

Staré reporty budú ešte chvíľu k dispozícii, ale rýchlo sa pustite do skúšania noviniek! A do komentárov nám napíšte, ako sa vám s nimi pracuje.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.