Nachádzate sa tu

Heureka má nové reporty!

Heureka prichádza s novými reportmi, ktoré sú podrobnejšie, presnejšie a obsiahlejšie ako boli doteraz. S akými dátami môžete začať pracovať a ako to funguje?

Prehlad o výkone a nákladoch

V prehľade ste vždy videli prekliky do obchodu, konverzný pomer, náklady, obrat a ďalšie. Teraz je doplnený o nové štatistiky a pracuje aj s ITEM_ID. Práve vďaka IDEM_ID bude lepšie pracovať s identifikáciou produktu. Z reportu zistíte aj to, či k vám zákazníci chodia skôr z biddovaných, alebo z nebiddovaných produktov. To vám pomôže pri nastavovaní stratégií biddingu.

Dáta Heureka generuje za posledných 90 dní, 1x denne vždy v noci. A pozor, dáta za posledných 30 dní sa môžu priebežne meniť kvôli systému, ako Heureka meria konverzie.

Ak vás zaujímajú dáta, ktoré sú staršie ako 90 dní, tak si export sťahujte pravidelne. V reporte sa každý deň odstráni najstarší záznam a objaví sa nový.

Podrobné informácie nájdete v nápovede na Heureke.

Nespárované produkty

Ďalšou novinkou je prehľad nespárovaných produktov, vrátane návrhu na zmenu ich názvu alebo kategórie. Výhodou oproti starému reportu  je to, že hneď uvidíte názvy kategorií pre konkrétne produkty a nemusíte hľadať. Potom stačí skontrolovať, či je zhoda správna a upraviť názov, alebo kategóriu podľa návrhu. Návrhy názvov Heureka určuje podľa EAN kódu. Pre využitie je potrebné, aby ste ho mali zaradený v XML feede.

Táto funkcia je zatiaľ v beta verzii a bude sa ďalej vylepšovať. Heureka preto upozorňuje, aby ste prehľad brali skôr ako pomocníka.

Podrobné informácie nájdete tiež v nápovede na Heureke.

Nové datové prehlady na Heureke

Staré reporty budú ešte chvíľu k dispozícii, ale rýchlo sa pustite do skúšania noviniek! A do komentárov nám napíšte, ako sa vám s nimi pracuje.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.