Nachádzate sa tu

Heureka má nové reporty!

Heureka prichádza s novými reportmi, ktoré sú podrobnejšie, presnejšie a obsiahlejšie ako boli doteraz. S akými dátami môžete začať pracovať a ako to funguje?

Prehlad o výkone a nákladoch

V prehľade ste vždy videli prekliky do obchodu, konverzný pomer, náklady, obrat a ďalšie. Teraz je doplnený o nové štatistiky a pracuje aj s ITEM_ID. Práve vďaka IDEM_ID bude lepšie pracovať s identifikáciou produktu. Z reportu zistíte aj to, či k vám zákazníci chodia skôr z biddovaných, alebo z nebiddovaných produktov. To vám pomôže pri nastavovaní stratégií biddingu.

Dáta Heureka generuje za posledných 90 dní, 1x denne vždy v noci. A pozor, dáta za posledných 30 dní sa môžu priebežne meniť kvôli systému, ako Heureka meria konverzie.

Ak vás zaujímajú dáta, ktoré sú staršie ako 90 dní, tak si export sťahujte pravidelne. V reporte sa každý deň odstráni najstarší záznam a objaví sa nový.

Podrobné informácie nájdete v nápovede na Heureke.

Nespárované produkty

Ďalšou novinkou je prehľad nespárovaných produktov, vrátane návrhu na zmenu ich názvu alebo kategórie. Výhodou oproti starému reportu  je to, že hneď uvidíte názvy kategorií pre konkrétne produkty a nemusíte hľadať. Potom stačí skontrolovať, či je zhoda správna a upraviť názov, alebo kategóriu podľa návrhu. Návrhy názvov Heureka určuje podľa EAN kódu. Pre využitie je potrebné, aby ste ho mali zaradený v XML feede.

Táto funkcia je zatiaľ v beta verzii a bude sa ďalej vylepšovať. Heureka preto upozorňuje, aby ste prehľad brali skôr ako pomocníka.

Podrobné informácie nájdete tiež v nápovede na Heureke.

Nové datové prehlady na Heureke

Staré reporty budú ešte chvíľu k dispozícii, ale rýchlo sa pustite do skúšania noviniek! A do komentárov nám napíšte, ako sa vám s nimi pracuje.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.