Nachádzate sa tu

Filtrovanie udalostí v Bidding Foxe

V Bidding Foxe si môžete vytvoriť vlastný projektový denník. Vďaka zapisovaniu udalostí do grafov a podrobnej diagnostike získate komplexné informácie o vašej inzercií. Pozrite sa, ako na to.

Do Udalostí sa automaticky prepisujú akcie, ktoré sa stali v Bidding Foxe, Mergade alebo na porovnávači tovaru. Môžete ale pridávať aj vaše vlastné. Po nejakej dobe sa ich nazbiera veľa a je zložité sa medzi nimi orientovať. Preto máte možnosť použiť možnosti filtrovania.

Bidding Fox do udalostí automaticky pridáva informácie o:

  • spustení alebo pozastavení stratégií,
  • plánovaných výpadkoch Mergada,
  • a ďalších.

Vytvárať môžete aj vaše vlastné, vďaka ktorým budete mať ešte lepší prehľad.

Podstránka Udalosti v Bidding Foxe

FILTROVANIE medzi udalosťami

Na podstránke Udalosti máte k dispozícii možnosti filtrovania. Triediť ich môžete podľa:

  • názvu,
  • typu,
  • obdobia v ktorom prebiehali,
  • človeka, ktorý ich pridal,
  • alebo podľa štítkov.

FILTROVANIE PODĽA ŠTÍTKOV

Vytvárajte a priraďujte vaše vlastné štítky k udalostiam (akcia, Výpredaj skladu, reklama na TOP produkty, a pod.). Podľa nich Bidding Fox vypíše udalosti, pri ktorých je rovnaký. Uvidíte kedy prebiehali, ich opis, atď.

FILTROVANIE PODĽA TYPU

Pri vytváraní udalostí zvolíte ich závažnosť. Vyberáte vždy z troch možností - pozor, chyba a info. Vďaka tomu sa môžete pozrieť napr. ako často sa vo vašom feede opakujú vážne problémy.

FILTROVANIE PODĽA OBDOBIA

Zaznamenali ste na e-shope výpadok alebo problém a radi by ste sa pozreli, či sa v rovnakom čase neudialo niečo ďalšie? Filtrujte podľa daného obdobia a uvidíte, čo vám vypíše.

Klesli vám v určitom období tržby z porovnávača, ale stratégie ste neupravovali? Mohlo dôjsť k odparovaniu produktov, alebo podobnému problému. 

Pridávajte do aplikácie vaše vlastné udalosti a štítky, vďaka ktorým budete mať lepší prehľad o celej vašej inzercií. Vďaka filtrovaniu sa medzi nimi budete perfektne orientovať. 

Skúšali ste si v Bidding Foxe vytvoriť takýto projektový denník? Napíšte nám do komentárov, ako s udalosťami pracujete.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.