Nachádzate sa tu

Bidding Fox stráži podvodné prekliky na váš e-shop

Bidding je súčasťou PPC reklamy, ktorá spočíva v ponúkaní a platení ceny za preklik. Na porovnávačoch tovaru často býva vysoká konkurencia a to niektorých zvádza k podvodnému správaniu. Click fraud alebo podvodné prekliky sa môžu týkať aj vás. Ako ich odhalíte?

ČO JE CLICK FRAUD

Click fraud je pojem, ktorý sa používa v spojení s PPC reklamou. Je to označenie podvodného preklikávania reklám s úmyselným vyčerpaním vášho kreditu. Peniaze na inzerciu vám zmiznú počas chvíle, ale objednávky nemáte takmer žiadne. K preklikávaniu môže dochádzať manuálne, ale aj automaticky za použitia robota. Porovnávače tovaru tento problém riešia a podvodné prekliky monitorujú, môže sa ale stať, že ho neodhalia.

BIDDING FOX STRÁŽI PODOZRIVÉ PREKLIKY

Bidding Fox dokáže odhaliť podozrivé správanie, ktoré pri vašich produktoch zaznamená a vypíše ich na podstránke Validátory. Môžete si nastaviť aj upozornenie do e-mailu alebo do Mergada.

Na podstránke Validátroy prejdite k boxu Podozrivé prekliky.

  • Vyberte možnosti Sledovať a zvoľte Vytvoriť udalosť, ak zrastie počet produktov. Aby ste mali vždy prehľad, zvoľte hodnotu 1 (upozorní vás, keď sa objaví jeden produkt s podvodnými preklikmi), závažnosť POZOR a nechajte si zasielať notifikácie na e-mail.

Výpis produktov, pri ktorých Bidding Fox zaznamenal podozrivé prekliky.

Vďaka tomuto nastaveniu budete mať prehľad, či sa na e-shope nedeje niečo čo nemá, bez toho aby ste museli kontrolovať diagnostiku.

Stretli ste sa na vašom e-shope s cklick fraudem v biddingu , alebo inej PPC reklame? Ako ste celú situáciu riešili? Napíšte nám do komentárov.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

BF News Február
Máme za sebou druhý mesiac v roku a to znamená, že je čas na ďalšie Bidding Fox News. V lišiackej nore sme spustili novú videorubriku, Pricing Fox získal napojenie na ďalšiu e-shopovú platformu a s Mergadom sa nestratíte vo svete módy, ani pri expanzii do Maďarska. A nielen to. Ohliadnime sa spoločne za februárovými udalosťami z e-commerce sveta.
Tretí diel otázok
V treťom dieli vašich najčastejších otázok z podpory si vezmeme do parády nejasnosť týkajúcu sa rôznych výsledkov štatistík za rovnaké časové obdobie. To, že čísla nesedia, nemusí znamenať, že ide o nesprávne dáta. Po zhliadnutí najnovšieho videa v tom budete mať určite jasnejšie.
Druhý diel najčastejších otázok z podpory
V druhom diele najčastejších otázok z podpory sa spoločne pozrieme na váš ďalší častý problém, ktorým je nesediaci počet produktov naprieč biddovacími stratégiami. Čím je tento jav spôsobený? Kliknite na video a zistite viac.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.