Nachádzate sa tu

Bidding Fox stráži podvodné prekliky na váš e-shop

Bidding je súčasťou PPC reklamy, ktorá spočíva v ponúkaní a platení ceny za preklik. Na porovnávačoch tovaru často býva vysoká konkurencia a to niektorých zvádza k podvodnému správaniu. Click fraud alebo podvodné prekliky sa môžu týkať aj vás. Ako ich odhalíte?

ČO JE CLICK FRAUD

Click fraud je pojem, ktorý sa používa v spojení s PPC reklamou. Je to označenie podvodného preklikávania reklám s úmyselným vyčerpaním vášho kreditu. Peniaze na inzerciu vám zmiznú počas chvíle, ale objednávky nemáte takmer žiadne. K preklikávaniu môže dochádzať manuálne, ale aj automaticky za použitia robota. Porovnávače tovaru tento problém riešia a podvodné prekliky monitorujú, môže sa ale stať, že ho neodhalia.

BIDDING FOX STRÁŽI PODOZRIVÉ PREKLIKY

Bidding Fox dokáže odhaliť podozrivé správanie, ktoré pri vašich produktoch zaznamená a vypíše ich na podstránke Validátory. Môžete si nastaviť aj upozornenie do e-mailu alebo do Mergada.

Na podstránke Validátroy prejdite k boxu Podozrivé prekliky.

  • Vyberte možnosti Sledovať a zvoľte Vytvoriť udalosť, ak zrastie počet produktov. Aby ste mali vždy prehľad, zvoľte hodnotu 1 (upozorní vás, keď sa objaví jeden produkt s podvodnými preklikmi), závažnosť POZOR a nechajte si zasielať notifikácie na e-mail.

Výpis produktov, pri ktorých Bidding Fox zaznamenal podozrivé prekliky.

Vďaka tomuto nastaveniu budete mať prehľad, či sa na e-shope nedeje niečo čo nemá, bez toho aby ste museli kontrolovať diagnostiku.

Stretli ste sa na vašom e-shope s cklick fraudem v biddingu , alebo inej PPC reklame? Ako ste celú situáciu riešili? Napíšte nám do komentárov.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.