Nachádzate sa tu

Bidding Fox stráži podvodné prekliky na váš e-shop

Bidding je súčasťou PPC reklamy, ktorá spočíva v ponúkaní a platení ceny za preklik. Na porovnávačoch tovaru často býva vysoká konkurencia a to niektorých zvádza k podvodnému správaniu. Click fraud alebo podvodné prekliky sa môžu týkať aj vás. Ako ich odhalíte?

ČO JE CLICK FRAUD

Click fraud je pojem, ktorý sa používa v spojení s PPC reklamou. Je to označenie podvodného preklikávania reklám s úmyselným vyčerpaním vášho kreditu. Peniaze na inzerciu vám zmiznú počas chvíle, ale objednávky nemáte takmer žiadne. K preklikávaniu môže dochádzať manuálne, ale aj automaticky za použitia robota. Porovnávače tovaru tento problém riešia a podvodné prekliky monitorujú, môže sa ale stať, že ho neodhalia.

BIDDING FOX STRÁŽI PODOZRIVÉ PREKLIKY

Bidding Fox dokáže odhaliť podozrivé správanie, ktoré pri vašich produktoch zaznamená a vypíše ich na podstránke Validátory. Môžete si nastaviť aj upozornenie do e-mailu alebo do Mergada.

Na podstránke Validátroy prejdite k boxu Podozrivé prekliky.

  • Vyberte možnosti Sledovať a zvoľte Vytvoriť udalosť, ak zrastie počet produktov. Aby ste mali vždy prehľad, zvoľte hodnotu 1 (upozorní vás, keď sa objaví jeden produkt s podvodnými preklikmi), závažnosť POZOR a nechajte si zasielať notifikácie na e-mail.

Výpis produktov, pri ktorých Bidding Fox zaznamenal podozrivé prekliky.

Vďaka tomuto nastaveniu budete mať prehľad, či sa na e-shope nedeje niečo čo nemá, bez toho aby ste museli kontrolovať diagnostiku.

Stretli ste sa na vašom e-shope s cklick fraudem v biddingu , alebo inej PPC reklame? Ako ste celú situáciu riešili? Napíšte nám do komentárov.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Jesenné novinky v e-commerce
Jeseň je v plnom prúde a s ňou prichádza vlna zmien, ktoré hýbu českou aj slovenskou e-commerce scénou. Prekliky zdražujú, menia sa vlastníci, do analytiky pribúdajú nové možnosti a staré procesy dostávajú nový vzhľad. Či už ste majiteľom e-shopu, marketérom alebo jednoducho milovníkom dát, toto by ste si nemali nechať ujsť.
V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.