Nachádzate sa tu

Bidding Fox Elements prináša viac aktuálnych dát z Heureky, II. časť

V prvom dieli článku o novinkách z appky Bidding Fox Elements sme si povedali, že BFE po novom prináša aktuálne dáta o vašej konkurencii z Heureky. V druhej časti si ukážeme, pri čom dokážete tieto informácie využiť. Predstavíme si tiež ďalší segment dát, ktorý vychádza z agregácie elementov. Tak ideme na to.

Bidding Fox Elements získavajú dáta z aplikácie Bidding Fox. Tieto vstupné údaje si potom prevedú na elementy a premenné. Aby získali aktuálne informácie, stačí si užívateľom BFE z elementov a premenných vytvoriť výbery. Tieto nové zdroje dát umožňujú rýchlejšie prototypovanie a dokážete ich tiež ľahko kombinovať s ďalšími dátami či aplikáciami z Mergado Store.

Ako využiť dáta z Bidding Foxu

Vďaka vytváraniu vlastných výberov založených na elementoch s aktuálnymi informáciami získavate efektívny nástroj na kontrolu veľkého počtu údajov a cenotvorbu vybraných produktov na Heureke.

Dáta z BF pre Bidding Fox Elements využijete na:

  • výpis zoznamu tovaru, v ktorom sa nachádza konkrétny konkurent
  • výpis zoznamu tovaru, kde je e-shop drahší/lacnejší ako konkrétny konkurent/i
  • výpis zoznamu tovaru, kde má e-shop horšiu/lepšiu skladovú dostupnosť, ako konkrétny konkurent/i
  • výpis zoznamu GIFT od všetkých predajcov
  • výpis zoznamu tovaru, kde je e-shop či konkurent/i aj v TOP ponuke
  • výpis zoznamu tovaru na TOP X miestach v ich kategóriách
  • bidding len toho tovaru, pri ktorých je e-shop lacnejší ako konkrétny konkurent, alebo obmedzenie biddingu podľa skladovej dostupnosti

Nové dáta z agregácie elementov

Okrem aktuálnych dát z Heureky v BFE využijete tiež agregácie na jednotlivé elementy. Ich zdrojom je samotný feed, ktorý dohromady prepája 11 elementov (napr. URL obrázka, DELIVERY_DATE či MANUFACTURER). K nim priraďuje hodnoty typu „najdrahšie“, „najlacnejší“ alebo „priemerná cena“.

Agregované dáta
Agregované dáta


Využívajte dáta z Heuréky a súhrnných elementov naplno pomocou Bidding Fox Elements. Sú to veľmi silné dáta, ktoré zužitkujete na mnoho úkonov, ktoré spresní zacielenia vašej inzercie. Aplikácia Bidding Fox Elements je na prvých 15 dní zadarmo – zapnite si ju v Mergado Store a presvedčte sa, ako je užitočná.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.