Pri nastavovaní stratégií je dôležité zamyslieť sa nad maximálnou hodnotou CPC a PNO (ceny za preklik a podiel nákladov na obrate). Bidding Fox bude držať vašu inzerciu v stanovených medziach. Vy ale môžete nastaviť aj to, že chcete v inzercii nechať produkty, ktoré nastavenie prekročia. Budú sa objavovať za minimálnu cenu prekliku v danej kategórii, ale nebudú v biddingu.
Aby ste vždy vedeli, čo sa s vašou inzerciou deje a či neprekračuje stanovené hranice, je v diagnostike zaradená stránka s varovaním. Varovanie obsahuje informácie o tom, koľko produktov nespĺňa cieľ, koľko dosiahlo na maximálne CPC a koľko ich presiahlo hranicu PNO.
Plní vaša stratégia ciele?
V prvom bloku vpravo vidíte graf, ktorý znázorňuje plnenie cieľov v stratégiách. Keď kliknete na Vyhľadať, aplikácia vám vypíše všetky produkty, pre ktoré toto varovanie platí. Môžete pri nich rovno upraviť nastavenie, pomocou ručného biddingu pri jednotlivých produktoch, alebo pre celú stratégiu.
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/graf.png)
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/filtry_0.png)
Dodržiavanie PNO
PNO je ukazovateľ toho, aký majú náklady podiel na obrate. V diagnostike máte informácie o tom, koľko produktov prekročilo PNO, koľko sa k hranici blíži a koľko ich je v poriadku. Ako sme už zmienili, v nastavení stratégie môžete zvoliť, že chcete produkty, ktoré maximálne Pno prekročia skryť, alebo nechať v biddingu. V prípade, že ich skryjete, nebudú vo feede a vyhľadávač ich tak nebude zobrazovať vôbec. Preto so skrýváním opatrne.
Ak sa o ňom chcete dozvedieť viac a to, ako s ním pracuje Bidding Fox, prečítajte si článok, ktorý sme PNO venovali.
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/pno.png)
Dosiahnutá maximálna cena za preklik
CPC= cost per click, teda cena za jedno kliknutie. Prečo by ste mali nastaviť jej maximálnu hranicu? Je to jednoduché - nechcete, aby sa vám náklady vyšplhali nad cenu produktu. Pre nastavenie maximálnej hodnoty CPC neplatí obecné pravidlo. Pri každom sortimente, kategórii i produktu môže byť trochu iná. Vždy to ale musí byť cena, ktorú ste ochotní reálne za preklik zaplatiť!
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/cpc.png)
CPC môžete jednorázovo, alebo trvalo navýšiť aj pomocou ručného biddingu. O tom zase ale niekedy inokedy. Z diagnostiky nás ešte čaká posledná časť a to sú odporúčania.
Pridať nový komentár