Nachádzate sa tu

Aké majú vaše produkty CPC a PNO?

Pri nastavovaní stratégií je dôležité zamyslieť sa nad maximálnou hodnotou CPC a PNO (ceny za preklik a podiel nákladov na obrate). Bidding Fox bude držať vašu inzerciu v stanovených medziach. Vy ale môžete nastaviť aj to, že chcete v inzercii nechať produkty, ktoré nastavenie prekročia. Budú sa objavovať za minimálnu cenu prekliku v danej kategórii, ale nebudú v biddingu.

Aby ste vždy vedeli, čo sa s vašou inzerciou deje a či neprekračuje stanovené hranice, je v diagnostike zaradená stránka s varovaním. Varovanie obsahuje informácie o tom, koľko produktov nespĺňa cieľ, koľko dosiahlo na maximálne CPC a koľko ich presiahlo hranicu PNO.
 

Plní vaša stratégia ciele? 

V prvom bloku vpravo vidíte graf, ktorý znázorňuje plnenie cieľov v stratégiách. Keď kliknete na Vyhľadať, aplikácia vám vypíše všetky produkty, pre ktoré toto varovanie platí. Môžete pri nich rovno upraviť nastavenie, pomocou ručného biddingu pri jednotlivých produktoch, alebo pre celú stratégiu.

Plnenie cieľov
Filtrovanie nesplnených cieľov

Dodržiavanie PNO

PNO je ukazovateľ toho, aký majú náklady podiel na obrate. V diagnostike máte informácie o tom, koľko produktov prekročilo PNO, koľko sa k hranici blíži a koľko ich je v poriadku. Ako sme už zmienili, v nastavení stratégie môžete zvoliť, že chcete produkty, ktoré maximálne Pno prekročia skryť, alebo nechať v biddingu. V prípade, že ich skryjete, nebudú vo feede a vyhľadávač ich tak nebude zobrazovať vôbec. Preto so skrýváním opatrne.

Ak sa o ňom chcete dozvedieť viac a to, ako s ním pracuje Bidding Fox, prečítajte si článok, ktorý sme PNO venovali.

Maximálný podiel nákladov na obratu

Dosiahnutá maximálna cena za preklik

CPC= cost per click, teda cena za jedno kliknutie. Prečo by ste mali nastaviť jej maximálnu hranicu? Je to jednoduché - nechcete, aby sa vám náklady vyšplhali nad cenu produktu. Pre nastavenie maximálnej hodnoty CPC neplatí obecné pravidlo. Pri každom sortimente, kategórii i produktu môže byť trochu iná. Vždy to ale musí byť cena, ktorú ste ochotní reálne za preklik zaplatiť!

Nastavenie maximálnej hodnoty CPC

CPC môžete jednorázovo, alebo trvalo navýšiť aj pomocou ručného biddingu. O tom zase ale niekedy inokedy. Z diagnostiky nás ešte čaká posledná časť a to sú odporúčania.

Pridať nový komentár

Ze života biddingového automatu

Čo je bidding a ako funguje
Premýšľate, ako zviditeľniť svoj e-shop na Heureke a Zboží.cz? Na nasledujúcich riadkoch sa dočítate o biddingu na porovnávačoch a o jeho možnostiach a výhodách.
Prvé nastavenie biddingového automatu
Vŕta vám hlavou, ktorý box pri nastavovaní aplikácie zakliknúť a ako vyplniť ostatné políčka, aby Lišiak fungoval správne? V článku na vás čaká popis celej stránky Nastavenie spolu s videonávodom.
Septembrový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prešiel zmenami, ktoré užívateľovi rozhodne zjednodušia a sprehľadnia prácu s ním. Elementy sme rozdelili do podstránok podľa okruhov, pribudla možnosť párovať dáta k produktom z Google Analytics a možnosť nastaviť UTM parametre priamo v appke.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.