Nachádzate sa tu

Znížte svoje náklady vďaka novým funkciám v Bidding Foxe

Nechcete zbytočne plytvať peniaze na produkty, ktoré vám nič neprinesú? Využite nové funkcie Bidding Foxu, vďaka ktorým budete mať náklady pod ešte lepšou kontrolou. Aplikáciu sme po novom obohatili o funkciu obmedzenia nákladov, ktorá ukrýva voľbu maximálneho počtu preklikov do prvej objednávky. Zaujíma vás, kde možnosti nájdete a ako ich využijete? Pokračujte ďalej.

Stanovte si maximálne náklady za biddovanie produktov

V nastavení stratégií nájdete nový checkbox Obmedziť náklady. Ten skrýva nielen voľbu maximálnej hranice PNO, ale aj stanovenie maximálneho počtu preklikov do prvej objednávky. Poďme si popísať, ako sa možnosti medzi sebou líšia.

Checkbox Obmedziť náklady.

V predošlej verzii aplikácie ste mohli stanoviť maximálnu hodnotu PNO (podielu nákladov na obrate). Lišiak tak vedel, koľko percent z obratu chcete investovať do nákladov na reklamu. Tento ukazovateľ však pre ucelené vyhodnocovanie mnohokrát nestačil. Preto sme sa rozhodli možnosti rozšíriť. Pokiaľ sa totiž dostanete do situácie, kedy máte veľa preklikov, žiadne objednávky a teda nulový obrat, tak PNO nie je relevantným ukazovateľom.

Novinka Maximálny počet preklikov do prvej objednávky slúži ako záchranná brzda. Vďaka nej zadáte, koľko preklikov sa môže maximálne na jeden produkt uskutočniť, než jeho inzerciu obmedzíte. Na čo je to dobré? Nespotrebujete zbytočne kredit na produkty, ktoré vám neprinesú dostatok objednávok. Budete tak mať vašu inzerciu viac pod kontrolou a nemusíte sa báť vysokých nákladov.

Náklady sa vyhodnocujú pre každý produkt zvlášť, vždy za posledných 30 dní. Ak napríklad stanovíte maximálne 10 preklikov, bude táto suma platiť pre jednotlivé položky.

Po zvolení maximálnych hraníc vyberte, či chcete pri prekročení nákladov produkty ponechať v inzercii alebo skryť:

  • Ak zostanú v ponuke, bude za ne účtovaná minimálna CPC kategória, a teda sa náklady môžu stále zvyšovať.
  • Ak ich skryjete, zmiznú produkty z inzercie. Akonáhle sa PNO zníži pod zvolenú hranicu, zobrazí sa opäť sa v ponuke na porovnávačoch.

Preskúmajte nové možnosti rozpočtov

Aplikácia už nejaký ten piatok ponúka pridanie rozpočtov v nastavení stratégií. Doteraz Lišiak vyžadoval, aby ste stanovili dátum, pre ktorý majú platiť. To sa hodí najmä ak plánujete dopredu. V prípade, že to tak nie je, a nechcete stanoviť napríklad na každý týždeň iný rozpočet, nemusíte po novom zadávať žiadne obdobie. Lišiak tak bude metriky počítať od doby uloženia stratégie až do doby, keď sa rozpočet vyčerpá. Potom automaticky stratégiu zastaví. Pre vás to znamená jednoduchšie a rýchlejšie nastavenie.

Nastavenie rozpočtu v stratégiách.

Spoznajte ďalšie novinky v Bidding Foxe

Pokiaľ inzerujete na viacerých porovnávačoch a na všetkých platformách biddujete, uľahčíte si prácu vďaka importu a exportu stratégií. V release sme tieto možnosti aktualizovali. Prenos dát je tak istejší. V exportoch sa vám prenesú všetky dáta, ktoré potrebujete.

Ako iste viete, ak Lišiak nájde v projekte nejaký problém, dá vám vedieť pomocou chybových hlášok. Upozornenie sme aj sprehľadnili. Vďaka tomu budete vedieť, čoho konkrétne sa upozornenie týka a ako ho prípadne vyriešiť.

Príklady chybových hlášok v Bidding Foxe.

 

Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne vyhodnocovať kampane a zisťovať, ktoré sa z finančného hľadiska oplatia a ktoré nie. Nové funkcie v Bidding Foxe vám pomôžu mať vaše náklady pod kontrolou. Odporúčame si ich vyskúšať na vlastnej koži. Ak budete mať akékoľvek otázky, pripomienky alebo nápady na vylepšenie, dajte nám vedieť.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytvárate si prehľady o vývoji sortimentu svojho e-shopu častým preklikávaním z jednej stránky na druhú? Všetko robíte ručne a trvá vám to zbytočne dlho? Máme pre vás pohodlný spôsob, ako dáta sledovať automatizovane a z jedného miesta. Predstavujeme novú aplikáciu Fox Data+, ktorá informácie o vývoji vášho tovaru dostane do prehľadných grafov. Pozrime sa na ňu bližšie.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.