Nachádzate sa tu

Znížte svoje náklady vďaka novým funkciám v Bidding Foxe

Nechcete zbytočne plytvať peniaze na produkty, ktoré vám nič neprinesú? Využite nové funkcie Bidding Foxu, vďaka ktorým budete mať náklady pod ešte lepšou kontrolou. Aplikáciu sme po novom obohatili o funkciu obmedzenia nákladov, ktorá ukrýva voľbu maximálneho počtu preklikov do prvej objednávky. Zaujíma vás, kde možnosti nájdete a ako ich využijete? Pokračujte ďalej.

Stanovte si maximálne náklady za biddovanie produktov

V nastavení stratégií nájdete nový checkbox Obmedziť náklady. Ten skrýva nielen voľbu maximálnej hranice PNO, ale aj stanovenie maximálneho počtu preklikov do prvej objednávky. Poďme si popísať, ako sa možnosti medzi sebou líšia.

Checkbox Obmedziť náklady.

V predošlej verzii aplikácie ste mohli stanoviť maximálnu hodnotu PNO (podielu nákladov na obrate). Lišiak tak vedel, koľko percent z obratu chcete investovať do nákladov na reklamu. Tento ukazovateľ však pre ucelené vyhodnocovanie mnohokrát nestačil. Preto sme sa rozhodli možnosti rozšíriť. Pokiaľ sa totiž dostanete do situácie, kedy máte veľa preklikov, žiadne objednávky a teda nulový obrat, tak PNO nie je relevantným ukazovateľom.

Novinka Maximálny počet preklikov do prvej objednávky slúži ako záchranná brzda. Vďaka nej zadáte, koľko preklikov sa môže maximálne na jeden produkt uskutočniť, než jeho inzerciu obmedzíte. Na čo je to dobré? Nespotrebujete zbytočne kredit na produkty, ktoré vám neprinesú dostatok objednávok. Budete tak mať vašu inzerciu viac pod kontrolou a nemusíte sa báť vysokých nákladov.

Náklady sa vyhodnocujú pre každý produkt zvlášť, vždy za posledných 30 dní. Ak napríklad stanovíte maximálne 10 preklikov, bude táto suma platiť pre jednotlivé položky.

Po zvolení maximálnych hraníc vyberte, či chcete pri prekročení nákladov produkty ponechať v inzercii alebo skryť:

  • Ak zostanú v ponuke, bude za ne účtovaná minimálna CPC kategória, a teda sa náklady môžu stále zvyšovať.
  • Ak ich skryjete, zmiznú produkty z inzercie. Akonáhle sa PNO zníži pod zvolenú hranicu, zobrazí sa opäť sa v ponuke na porovnávačoch.

Preskúmajte nové možnosti rozpočtov

Aplikácia už nejaký ten piatok ponúka pridanie rozpočtov v nastavení stratégií. Doteraz Lišiak vyžadoval, aby ste stanovili dátum, pre ktorý majú platiť. To sa hodí najmä ak plánujete dopredu. V prípade, že to tak nie je, a nechcete stanoviť napríklad na každý týždeň iný rozpočet, nemusíte po novom zadávať žiadne obdobie. Lišiak tak bude metriky počítať od doby uloženia stratégie až do doby, keď sa rozpočet vyčerpá. Potom automaticky stratégiu zastaví. Pre vás to znamená jednoduchšie a rýchlejšie nastavenie.

Nastavenie rozpočtu v stratégiách.

Spoznajte ďalšie novinky v Bidding Foxe

Pokiaľ inzerujete na viacerých porovnávačoch a na všetkých platformách biddujete, uľahčíte si prácu vďaka importu a exportu stratégií. V release sme tieto možnosti aktualizovali. Prenos dát je tak istejší. V exportoch sa vám prenesú všetky dáta, ktoré potrebujete.

Ako iste viete, ak Lišiak nájde v projekte nejaký problém, dá vám vedieť pomocou chybových hlášok. Upozornenie sme aj sprehľadnili. Vďaka tomu budete vedieť, čoho konkrétne sa upozornenie týka a ako ho prípadne vyriešiť.

Príklady chybových hlášok v Bidding Foxe.

 

Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne vyhodnocovať kampane a zisťovať, ktoré sa z finančného hľadiska oplatia a ktoré nie. Nové funkcie v Bidding Foxe vám pomôžu mať vaše náklady pod kontrolou. Odporúčame si ich vyskúšať na vlastnej koži. Ak budete mať akékoľvek otázky, pripomienky alebo nápady na vylepšenie, dajte nám vedieť.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.