Nachádzate sa tu

Zboží.cz upravuje spôsob merania konverzií

Zboží.cz bude od 1. 4. merať konverzie iným spôsobom, ako doteraz. Čo vďaka tejto zmene získate a aké úpravy budete musieť vykonať?

Zmena prebehne od 1. 4. 2019. Aby ste mohli aj potom využívať Bidding Fox, budete musieť nastaviť nové meranie konverzií. Od tohto týždňa uvidíte v aplikácii upozornenie na to, aké dáta je potrebné do aplikácie vložiť.

Dva spôsoby merania konverzií

Na Zboží.cz budú k dispozícii dva možné spôsoby merania konverzií - Obmedzený a Štandardný. Obmedzený bude odpovedať doterajšiemu nastaveniu a Štandardný bude rozšírený o dáta týkajúce sa priamych konverzií, hodnotenia skutočných zákazníkov, aktívny zber hodnotenia, recenzie a bude možný prístup k API.
 

Rozdiel medzi obmedzeným a štandardným meraním konverzií. Zdroj: https://www.zbozi.cz/mereni-konverzi/
Rozdiel medzi obmedzeným a štandardným meraním konverzií. Zdroj: https://www.zbozi.cz/mereni-konverzi/

Čo získate vďaka rozšírenému meraniu

Relevantné hodnotenie a recenzie

Veľkou zmenou je, že vaše produkty budú môcť hodnotiť a písať k nim recenzie iba zákazníci, ktorí u vás nakúpili. Nestane sa, že u vašej ponuky budú negatívne hodnotenia od anonymných užívateľov alebo konkurentov, ktorí s vašimi produktami nemajú skúsenosť.

Dáta

K dispozícii vám bude oveľa viac informácií o predaji na Zboží.cz. Budete napríklad vedieť, koľko zákazníkov k vám z porovnávača prišlo a koľko produktov ste predali.

Dáta z merania konverzií sú dostupné iba vám a Zboží.cz. Na ich základe upravujú poradie vo výsledkoch vyhľadávania, obľúbené produkty sa budú posúvať vyššie.

Jednoduchšia administrácia

Vďaka napojeniu na API pre vás bude správa dát zo Zboží.cz veľmi jednoduchá a bude prebiehať priamo v systéme e-shopu. Môžete si stiahnuť hodnotenie a recenzie, reagovať na ne alebo upravovať súhlasy zákazníkov so spracovaním osobných údajov. Dostupné sú vám aj štatistiky výkonu inzercie, výška kreditu apod.

Ako nastavíte nové meranie

Nastavenie merania konverzií bude záležať na technickom riešení e-shopu. V Zboží.cz pre vás pripravili podrobný návod.

Nové nastavenie a Bidding Fox

Aby ste mohli Bidding Fox pre Zboží.cz používať aj po 1. 4. 2019, musíte nastaviť Štandardné meranie konverzií. Nastavenie v aplikácii bude veľmi jednoduché, vyplníte váš API kľúč a ID e-shopu.

ID e-shopu nájdete v administrácii Zboží.cz na podstránke Provozovna.

ID e-shopu na Zboží.cz.
ID e-shopu na Zboží.cz.
Nastavenie prepojenia v Bidding Foxe.
Nastavenie prepojenia v Bidding Foxe.
Do nového nastavenia sa pustite radšej čo najskôr, ale najneskôr do 1. 4.

Uvítate rozšírené a vylepšené možnosti merania konverzií?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.