„Zatvárate“ e-shop medzi sviatkami?

Chcete mať po vianočnom objednávkovom zhone pokoj a preto medzi sviatkami vypínate reklamu? Viete, že sa tým môžete pripraviť o veľa objednávok? Na Zboží.cz minulý rok medzi sviatkami klesli konverzie v priemere len o 14 %, v porovnaní s prvým decembrovým týždňom. Takže aj po Vianociach ľudia nakupujú vo veľkom a vy by ste sa tak pripravili o veľký počet objednávok. Ako teda nastaviť e-shop?

Buďte na porovnávačoch vidieť

Bidding nevypínajte. Kamenné obchody sú zavreté a ľudia nakupujú na internete. Preto je potrebné byť medzi ponukami. Aj keď zákazník nevyberie hneď, môže sa k vám vrátiť po Novom roku.

Kedy tovar doručíte

Dodacia doba bude pre zákazníkov stále kľúčová. Najdôležitejšie je, či tovar dorazí medzi sviatkami, alebo až v januári.

Zistite u dopravcov, či garantujú doručenie od 27. 12. do 31. 12. Zákazníkom dajte na výber aj osobný odber, ak je to možné. O dodaní ich informujte všetkými možnými prostriedkami. E-mailom, na sociálnych sieťach, alebo na e-shop pridajte banner. Aby im bolo jasné, kedy balík dorazí.

Upravte DELIVERY_DATE

Ak budete dobu doručenia meniť, nezabudnite na XML a dostupnostný feed. Aby ste neposielali na porovnávače zlé informácie.

Úpravy XML urobte v Mergade.

Zavretý e-shop

Chcete aj tak „zavrieť“? Mali by ste urobiť niekoľko krokov.

  • Deaktivujte e-shop na porovnávačoch.
  • Alebo na Heureke prejdite do FREE režimu (budete sa zobrazovať vo fulltextovom vyhľadávaní).
  • Na e-shop dajte informáciu o neskoršom doručení tak, aby bola dobre viditeľná. A bolo z nej jasné, ktorý deň objednávky odídu.
  • Užite si voľno a hneď po návrate nezabudnite všetko vrátiť späť.

Aké sú vaše skúsenosti so „zatváraním“ e-shopu? Napíšte nám do komentárov.
 

Pridať nový komentár