Nachádzate sa tu

„Zatvárate“ e-shop medzi sviatkami?

Chcete mať po vianočnom objednávkovom zhone pokoj a preto medzi sviatkami vypínate reklamu? Viete, že sa tým môžete pripraviť o veľa objednávok? Na Zboží.cz minulý rok medzi sviatkami klesli konverzie v priemere len o 14 %, v porovnaní s prvým decembrovým týždňom. Takže aj po Vianociach ľudia nakupujú vo veľkom a vy by ste sa tak pripravili o veľký počet objednávok. Ako teda nastaviť e-shop?

Buďte na porovnávačoch vidieť

Bidding nevypínajte. Kamenné obchody sú zavreté a ľudia nakupujú na internete. Preto je potrebné byť medzi ponukami. Aj keď zákazník nevyberie hneď, môže sa k vám vrátiť po Novom roku.

Kedy tovar doručíte

Dodacia doba bude pre zákazníkov stále kľúčová. Najdôležitejšie je, či tovar dorazí medzi sviatkami, alebo až v januári.

Zistite u dopravcov, či garantujú doručenie od 27. 12. do 31. 12. Zákazníkom dajte na výber aj osobný odber, ak je to možné. O dodaní ich informujte všetkými možnými prostriedkami. E-mailom, na sociálnych sieťach, alebo na e-shop pridajte banner. Aby im bolo jasné, kedy balík dorazí.

Upravte DELIVERY_DATE

Ak budete dobu doručenia meniť, nezabudnite na XML a dostupnostný feed. Aby ste neposielali na porovnávače zlé informácie.

Úpravy XML urobte v Mergade.

Zavretý e-shop

Chcete aj tak „zavrieť“? Mali by ste urobiť niekoľko krokov.

  • Deaktivujte e-shop na porovnávačoch.
  • Alebo na Heureke prejdite do FREE režimu (budete sa zobrazovať vo fulltextovom vyhľadávaní).
  • Na e-shop dajte informáciu o neskoršom doručení tak, aby bola dobre viditeľná. A bolo z nej jasné, ktorý deň objednávky odídu.
  • Užite si voľno a hneď po návrate nezabudnite všetko vrátiť späť.

Aké sú vaše skúsenosti so „zatváraním“ e-shopu? Napíšte nám do komentárov.
 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.