Nachádzate sa tu

Majte pod kontrolou vývoj svojej a konkurenčnej ponuky vďaka vlastným diagnostikám v Bidding Foxe

Nástroj už nejaký čas ukrýva možnosť nastavenia vlastných detekcií. Vďaka tejto šikovnej vychytávke môžete sledovať čokoľvek, čo je pre váš e-shop kľúčové. A ak si nastavíte upozornenie do e-mailu a Mergada, budete okamžite informovaní o všetkých výkyvoch. Ako na to? Pozrite si náš návod.

Na čo vás upozorní Bidding Fox

Viete, ako sa mení počet položiek, ktoré predávate lacnejšie alebo drahšie ako váš konkurent? Alebo u koľkých produktov ponúka druhý e-shop darček a dopravu zadarmo? Pomocou vlastnej diagnostiky skontrolujete stav svojej inzercie bez nutnosti ručného hľadania a zadávania. S Bidding Foxom všetko zautomatizujete a ušetríte veľa času. Prečítajte si jednotlivé kroky, ako diagnostiku nastavíte a pustite sa do toho.

Zoznam možností, ktoré vlastná diagnostika ponúka, týmto ale nekončí. Postrážite si napríklad aj sortiment, ktorý má vysoké PNO alebo má viac ako desiatky preklikov a žiadne objednávky.

Ako si vytvoriť vlastnú diagnostiku

Všetko si ukážeme na konkrétnom prípade. Na produktovej karte máme konkurenta XY a chceme sledovať, pri koľkých produktoch je na vyššej pozícii v biddingu. Poďme si zhrnúť, ako budeme pri nastavení postupovať.

  1. Na stránke Produkty v karte Konkurencia zadáme e-shop, pri ktorom chceme počet produktov sledovať. V poli Spoločné produkty vyberieme možnosť Vyššej pozície v biddingu a takýto výber uložíme.
    výběr produktů
    Výber produktov.
  2. Prejdeme na stránku Diagnostika a klikneme na Pridať metriku.
    přidání metriky
    Pridanie vlastnej metriky.
  3. Zvolíme uložený filter.
  4. Akonáhle sa objaví nová detekcia v zozname Vlastných diagnostík, upravíme jej sledovanie. Najskôr vyberieme, či chceme sledovať rast alebo pokles počtu položiek.
  5. Následne zadáme, či chceme byť upozornení pri zvýšení počtu o 10 produktov.

    Lišiak má na výber niekoľko variantov, ktoré môže sledovať.

    Absolútna zmena produktov: Udáva hranicu, ktorá rozdeľuje vyhovujúci a nevyhovujúci stav. Akonáhle dôjde k jej prekročeniu, dôjde vám upozornenie. Ak stav zostáva nad zvoleným číslom, neposielajú sa výstrahy znova.

    Relatívna zmena položiek: Na základe vašich žiadostí na podporu sme túto možnosť rozšírili a ponúka tak nové dve varianty. Pomôže vám, ak:

    • potrebujete strážiť relatívnu zmenu v percentách, napr. o 10 %
    • alebo ak chcete dostať správu pri každom zvýšení o x položiek, napr. o 10 produktov.
    možnosti události v Bidding Foxu
    Možnosti udalosti.
  6. Doplníme názov udalosti, jej závažnosť a popis tak, ako vidíte na obrázku. Tieto údaje potom prídu spoločne s upozornením.

  7. Zadáme, kam nám dá Lišiak vedieť – máme na výber do e-mailu alebo Mergada.
    vytvoření události v Bidding Foxu
    Vytvorenie udalosti v Bidding Foxe.
  8. V  poslednom kroku si nakonfigurujeme text a farby grafu. Ak ich nastavíme, záznam udalosti sa potom bude ukazovať vo všetkých grafoch v aplikácii. To využijete spätne pri diagnostike, napríklad keď budete skúmať v inzercii nejaký výkyv.

    Záznam události v grafu.
    Záznam udalosti v grafe.

     

Chýba vám nejaká diagnostika v predchystaných detekciách? Vytvorte si vlastnú podľa nášho návodu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom nastavenia, dajte nám vedieť. Budeme radi, keď sa do komentárov podelíte s ostatnými, čo kontroluje Bidding Fox práve vám.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.