Nachádzate sa tu

Zistite, či vaše produkty nevypadávajú z biddingu

Dali ste si prácu s nastavením stratégie biddingu a teraz čakáte, kedy príde nárast objednávok. A stále sa nič nedeje. V Bidding Foxe nájdete rozsiahlu diagnostiku, ktorá produkty stráži a vďaka nej máte k dispozícii cenné informácie pre optimalizáciu. Okrem iného zistíte aj to, či vaše produkty nevypadávajú z biddingu.

Jednou zo súčastí podstránky DiagnostikaValidátory. Tie strážia, či sa správanie vašich produktov nevymyká štandardným situáciám.

VĎAKA NIM ZISTÍTE, ČI:

  • vaše produkty nesúťažia s ďalším automatom,
  • nie je vaša reklama obeťou click fraudu,
  • nemáte nastavené CPC mimo aplikáciu,
  • nemáte v biddingu produkty, ktoré nemajú kliknutia,
  • alebo či nevypadávate z biddingu.

PREČO PRODUKTY VYPADÁVAJÚ Z BIDDINGU

PRÍČIN MÔŽE BYŤ NIEKOĽKO:

  • Nastavenie nízkej ceny za preklik, ktorú konkurencia prebiduje,
  • vyššia doba dodania tovaru, vzhľadom k ostatným ponukám (3 dni vs. do mesiaca),
  • zacielenie na vysoké pozície, na ktoré CPC nestačí,
  • a ďalšie.
Tabuľka produktov, ktoré vypadli z biddingu

Ako zabrániť vypadávaniu z biddingu

Jednotlivé produkty skontrolujte a pozrite sa na nastavenie stratégií, do ktorých spadajú. Porovnajte vaše a konkurenčné ponuky. Ich cenu za preklik nezistíte, ale ak cielite na pozíciu, na ktorej sa zobrazujú oni, istotne ponúkajú vyššiu. Zvýšte teda vašu ponuku, ale pamätajte na to, že maximálnu stanovenú cenu môžete zaplatiť. Pozor, aby nebola nezmyselne vysoká, len aby ste sa dostali na prvú pozíciu. CPC postupne zvyšujte a optimalizujte.
V prípade, že máte pri vašej ponuke vyššiu dostupnosť než ostatné, je potrebné zamyslieť sa, či sa vám neoplatí tovar skladovať.

NASTAVTE SI UPOZORNENIE

V Bidding Foxe zvoľte možnosť posielania upozornení do e-mailu alebo Mergada, aby ste o týchto produktoch mali vždy prehľad. 

Bidding Fox a jeho Diagnostiku môžete vyskúšať na 15 dní zadarmo. Aj vy tak môžete vyskúšať, koľko času vám ušetrí.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Sprievodca biddingom: Vylepšite svoju inzerciu
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.