Nachádzate sa tu

Skontrolujte si, či majú vaše produkty v biddingu prekliky

Do biddingu investujete čas a peniaze s vidinou toho, že sa vám zvýši počet objednávok a s ním aj obrat. Ani bidovanie ale nemusí byť zaručeným spôsobom, ktorý vždy vyjde. Bidding Fox vás vie upozorniť na produkty, ktoré spĺňajú ciele stratégie, ale nie sú u nich žiadne prekliky. Pozrite sa, kde upozornenia nájdete a ako nastavíte notifikácie.

Bidding Fox kontroluje výkyvy v štandardnom správaní vašich produktov. Upozorní vás na nárast alebo pokles kliknutí, súťaž s ďalším automatom, clickfraud, ovplyvňovanie ceny za preklik mimo aplikácie a ďalšie. Jedným z nich je aj validátor produktov, ktoré sú v biddingu ale nie sú u nich zaznamenané žiadne prekliky.

PRODUKTY BEZ PREKLIKOV

Výpis produktov, u ktorých Bidding Fox našiel túto chybu nájdete na podstránke Diagnostika v karte Validátory.

Výpis produktov v karte Validátory

Ak máte produkty, ktoré nemajú kliknutia, je nevyhnutné ich skontrolovať. Pozrite sa na porovnávač a porovnajte vašu ponuku s konkurenciou.

SKONTROLUJTE, ČI MÁTE:

  • správne vložené logo e-shopu,
  • rovnakú alebo podobnú cenu, ako konkurencia,
  • dodacia doba nie je dlhšia ako u ostatných,
  • konkurencia neponúka dopravu zadarmo, darček, atď.

Ak máte všetko nastavené správne a ponuka je podobná alebo rovnaká ako konkurenčná, bude tu ešte iný dôvod. Je tu potreba ho vypátrať a pracovať na jeho odstránení.

NASTAVTE SI UPOZORNENIE

V aplikácii si nastavte e-mailovú notifikáciu, ktorá vám príde vždy, keď u validátora dôjde k zmene.

Na podstránke Diagnostika nájdete veľmi veľa cenných informácií, ktoré vám pomôžu s nastavovaním a optimalizáciou biddingu. Dozviete sa ako nastaviť vlastné metriky pre diagnostiku alebo zapisovať udalosti. Prečítajte si o nej viac.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.