Nachádzate sa tu

Skontrolujte si, či majú vaše produkty v biddingu prekliky

Do biddingu investujete čas a peniaze s vidinou toho, že sa vám zvýši počet objednávok a s ním aj obrat. Ani bidovanie ale nemusí byť zaručeným spôsobom, ktorý vždy vyjde. Bidding Fox vás vie upozorniť na produkty, ktoré spĺňajú ciele stratégie, ale nie sú u nich žiadne prekliky. Pozrite sa, kde upozornenia nájdete a ako nastavíte notifikácie.

Bidding Fox kontroluje výkyvy v štandardnom správaní vašich produktov. Upozorní vás na nárast alebo pokles kliknutí, súťaž s ďalším automatom, clickfraud, ovplyvňovanie ceny za preklik mimo aplikácie a ďalšie. Jedným z nich je aj validátor produktov, ktoré sú v biddingu ale nie sú u nich zaznamenané žiadne prekliky.

PRODUKTY BEZ PREKLIKOV

Výpis produktov, u ktorých Bidding Fox našiel túto chybu nájdete na podstránke Diagnostika v karte Validátory.

Výpis produktov v karte Validátory

Ak máte produkty, ktoré nemajú kliknutia, je nevyhnutné ich skontrolovať. Pozrite sa na porovnávač a porovnajte vašu ponuku s konkurenciou.

SKONTROLUJTE, ČI MÁTE:

  • správne vložené logo e-shopu,
  • rovnakú alebo podobnú cenu, ako konkurencia,
  • dodacia doba nie je dlhšia ako u ostatných,
  • konkurencia neponúka dopravu zadarmo, darček, atď.

Ak máte všetko nastavené správne a ponuka je podobná alebo rovnaká ako konkurenčná, bude tu ešte iný dôvod. Je tu potreba ho vypátrať a pracovať na jeho odstránení.

NASTAVTE SI UPOZORNENIE

V aplikácii si nastavte e-mailovú notifikáciu, ktorá vám príde vždy, keď u validátora dôjde k zmene.

Na podstránke Diagnostika nájdete veľmi veľa cenných informácií, ktoré vám pomôžu s nastavovaním a optimalizáciou biddingu. Dozviete sa ako nastaviť vlastné metriky pre diagnostiku alebo zapisovať udalosti. Prečítajte si o nej viac.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.