Nachádzate sa tu

Report v Bidding Foxu

Bidding report je už nejakú chvíľu súčasťou aplikácie. Ušetrí vám čas a dáta máte vždy prehľadne uložené na jednom mieste. Čo v ňom nájdete a ako ho môžete využívať na 100 %? Pripravili sme pre vás sériu článkov, ktoré vám to ukážu. Začnime pekne od začiatku.

Ukažka reportu v Bidding Foxu

Najskôr vyberte obdobie, ktoré chcete reportovať. Môžete vyberať jednotlivé mesiace, vyplniť presný dátum od kedy do kedy, alebo len časť mesiaca. Obdobia môžete medzi sebou porovnávať a vidieť, ktoré stratégie majú úspech a na ktorých by bolo potrebné zapracovať. Špecifické dáta využijete pri stratégii, ktorá bude spustená len na pár dní a po jej vypnutí chcete vidieť, ako bola úspešná v porovnaní s ostatnými.

Porovnanie období v reportu

Čo z reportu vyčítate?

Začiatok je venovaný súhrnným štatistikám za dané obdobie.

Obrat a náklady

Celkový obrat a náklady daného e-shopu vo vami zvolenom období. Zdroj pre tieto sumy je zvolený podľa vášho nastavenia v aplikácii. Teda Google Analytics alebo Heureka.

PNO

Podiel nákladov na obrate za všetky stratégie. Teda informácie o tom, aké percento z vášho obratu tvorí náklady na bidding.

Prekliky a objednávky

Celkový súčet preklikov a objednávok, ktoré boli uskutočnené. Aj tu sú dáta zobrazené podľa vášho nastavenia z Google Analytics alebo Heureky.

Konverzný pomer

Je pomer medzi návštevníkmi, ktorí urobili konverziu/objednávku a celkovým počtom návštevníkov. Je jedným z ukazovateľov úspešnej inzercie.

Prečo použiť bidding report?

  • Je rýchly. Nemusíte vypĺňať žiadne tabuľky.
  • Je flexibilný. Môžete si nastaviť ľubovoľné obdobie.
  • Je prehľadný. Všetky dáta máte v grafoch alebo v tabuľkách.
  • Je variabilný. Môžete ho preklikávať online alebo exportovať do pdf.
  • Je pre užívateľov Bidding Fox zdarma.

To je pre dnešok o reportoch všetko. Nabudúce sa môžete tešiť na porovnanie TOP 5 najlepších stratégií, ich prekliky, obrat a históriu.

Je nejaká funkcia, ktorú by ste v reportoch využili a chýba vám? Napíšte nám a pozrieme sa na to.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.