Nachádzate sa tu

S novými funkciami od Bidding Foxu zlepšíte prácu so stratégiami

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho CPC. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.

OBJAVTE MINIMÁLNU HODNOTU CPC STRATÉGIE

Na podnet nášho klienta sme pridali do aplikácie možnosť stanovenia minimálnej hodnoty CPC. Doteraz ste si v stratégiách mohli nastaviť iba maximálnu hranicu CPC. Odteraz máte možnosť stanoviť minimálnu hodnotu, čím ľahko vytvoríte pomyselné mantinely, ktoré nástroj neprekročia.

Uplatnenie funkcie nájdete aj v prípade monitoringu konkurencie. Ak máte prehľad o minimálnom biddovaní vašich inzertných súperov, stanovte si takú minimálnu čiastku, o ktorej viete, že vás udrží na cieľovej pozícii.

Sústavne samozrejme dodržujeme aj minimálnu stanovenú CPC podľa kategórií na Heureke. Vlastnú minimálnu hodnotu môžete stanoviť vždy o niečo vyššiu ako pevne danú. 

Máte už s biddovaním skúsenosti a konkurenčné prostredie vám nie je cudzie? Stanovením vlastnej minimálnej CPC si zaistíte rýchlejší rast, než keby mal automat začínať od počiatočných hodnôt.
Minimální hodnota CPC na kartě Strategie
Minimálna hodnota CPC na karte Stratégia

BIDDUJTE MINIMOM KATEGÓRIE TIEŽ NA PROJEKTY Zboží.cz

Biddovanie minimom kategórie ponúkala aplikácia iba pre projekty na Heureke. Na základe spätnej väzby sme pridali rozšírenie aj na projekty Zboží.cz.

Rozšíření biddování minimem pro projekty Zboží.cz
Rozšírenie biddovania minimom pre projekty Zboží.cz. 

Kedy biddovanie minimom využijete?

  • Pri biddingových začiatkoch – v čase, keď ešte nemáte dostatok dát na nastavenie fungujúcej CPC, ktoré bude plniť vaše cieľové požiadavky.  
  • Ak disponujete konkurenčnou prevahou, máte skvelú príležitosť, ako sa vďaka minimálnemu CPC dostať na cieľovú pozíciu za nízke náklady.
  • V prípade sezónnych produktov,  využijete funkciu v období, keď o vaše produkty zákazníci nemajú taký záujem.
  • Pri tzv. „záchytnej stratégii“ – v prípade, že vybrané produkty síce na Heureku posielate, ale biddovať skôr nechcete alebo nepotrebujete. Zároveň si však neprajete, aby vám tieto produkty spadli do inej stratégie.

Ako na sťahovanie cenníkov minimálnych CPC kategórií z nových adries na Heureke

Po novom si cenníky minimálnych CPC kategórií stiahnete na adrese:

Pre CZ – https://heureka.group/cz-cs/pro-e-shopy/placeny-rezim-ppc/cenik-prokliku/ 

Pre SK – https://heureka.group/sk-sk/pre-e-shopy/plateny-rezim-ppc/cennik-preklikov/

Objavte nový filter na stránke Produkty – Produkty v biddingu

V aplikácii sme rozšírili checkbox o novú možnosť „produkty v biddingu“. Pri výbere tohto filtra Lišiak vyhľadá položky, pri ktorých ste sa už na biddované pozície dostali.

Vygenerovaný zoznam môžete napríklad zoradiť podľa pozície v biddingu. Získate tým prehľad o umiestnení konkrétnych produktov. Výpočet taktiež zoradíte na základe vybraných preferencií každého užívateľa.

Cesta: 1. Produkty 2. Rozšířené vyhledávání 3. Přehled 4. Zaškrnutí pole: v biddingu
Cesta: 1. Produkty 2. Rozšírené vyhľadávanie 3. Prehľad 4. Zaškrnutie poľa: v biddingu.

 

Nástroj pre vás budeme aj naďalej optimalizovať a o ďalších novinkách si povieme zase nabudúce. Radi by sme tiež pripomenuli vydanie našej novej aplikácie Fox Data+, na které jsme dlouhodobě usilovně pracovali. Pokiaľ máte podnety k ďalšiemu zapracovaniu alebo sa chcete prísť iba porozprávať, nájdete nás 19.5.2022 na MergadoFeste. Tešíme sa na vás!

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.